Hatékonyságnövelés Office System alapon az E.ON csoportnál Gál Sándor, CIO, TITÁSZ Rt. Vass Tibor, szerviz igazgató, is:energy Rubóczki László, tanácsadó, ABESSE Rt
Napirend E.ON és is:energy a piacnyitás előtt Vass Tibor, szerviz igazgató, is:energy Titász Exchange 2003 bevezetés Üzleti igény: Gál Sándor, CIO, Titász Rt. Megoldás: Rubóczki László, ABESSE Rt SharePoint Portal Server 2003 bevezetés Megoldás: Czirók Dénes, ABESSE Rt. Ezt a részt és a felvezetést Rubó mondja
E.ON és az is:energy Az energia üzletág liberalizációjának kihívásai Növekszik az üzleti folyamatok komplexitása Új és egyre átfogóbb informatika igények is:energy - ABESSE együttműködés Microsoft megoldások (Exchange, SPS, Sales System) A Titász támogatja az innovatív megoldásokat
Napirend E.ON és is:energy a piacnyitás előtt Vass Tibor, szerviz igazgató, is:energy Titász Exchange 2003 bevezetés Üzleti igény: Gál Sándor, CIO, Titász Rt. Megoldás: Rubóczki László, ABESSE Rt SharePoint Portal Server 2003 bevezetés Megoldás: Czirók Dénes, ABESSE Rt. Ezt a részt és a felvezetést Rubó mondja
Titász Exchange 2003 bevezetés Üzleti igények Levelezés Megbeszélés szervezés Feladat kiadás Erőforrás foglalás Fényképes telefonkönyv és címtár Távoli elérés Internetről Mobil eszközökről
Titász Exchange 2003 bevezetés Megoldás - Megvalósítandó feladatok Exchange 2003 teljes funkcionalitás megvalósítása Magas rendelkezésreállás Központi adattárolás Címlisták és felhasználói adatok tárolása Központi felügyelet kialakítása Biztonságos, hitelesített internetes publikáció Vírusvédelem, mentés Integráció az ügyfél hálózati és biztonsági stratégiájával
Titász Exchange 2003 bevezetés Megoldás – Technológia Windows 2003 Server - alapinfrastruktúra Active Directory – felhasználói adatok Exchange 2003 Server – csoportmunka Windows 2003 Cluster Services– magas rendelkezésre állás ISA Server 2000 – internetes publikáció MOM 2000 Server – központi felügyelet
Titász Exchange 2003 bevezetés Megoldás – Architektúra Üzleti funkciók az ügyfél tartományán belül található Üzemeltetés, menedzsment és biztonsági funkciók a szolgáltatónál Az infrastruktúra alá további ügyfelek is bevonhatók
Titász Exchange 2003 bevezetés Megoldás – Rendszerelérés LAN-on belül: Outlook kliensek (2003) Outlook Web Access LAN-on kívül: RPC over HTTP (Outlook 2003-mal) ActiveSync
Napirend E.ON és is:energy a piacnyitás előtt Vass Tibor, szerviz igazgató, is:energy Titász Exchange 2003 bevezetés Üzleti igény: Gál Sándor, CIO, Titász Rt. Megoldás: Rubóczki László, ABESSE Rt SharePoint Portal Server 2003 bevezetés Megoldás: Czirók Dénes, ABESSE Rt.
SharePoint Portal Server 2003 Üzleti igények Információk elérése egy információs pulton keresztül Digitális munkaasztal az adminisztráció automatizálására Megvalósított funkciók Vállalati hírek, hirdetmények Szervezeti webhelyek Telefonkönyv az Exchange-ből Szervezeti ábra az AD-ból Névnap Időjárás jelentés Fórumok Apróhirdetések Saját naptár, feladatok Csoport webhelyek
Használt szolgáltatások 1. Lap sablon használata Testreszabott hírek Ötletláda Névnap Hasznos linkek Időjárás
Használt szolgáltatások 2. Telefonkönyv címtár segítségével
Használt szolgáltatások 3. Exchange integráció: Beérkezett üzenetek Feladatok Naptár
Használt szolgáltatások 4. Meeting workspace SharePoint beépített szolgáltatásai: képtár, fórum, hirdetmények MSNBC kijelzők Hírek Időjárás Látogatottsági elemzések
Titász további lépések Online meeting és konferencia Digitális indítópult Office 2003
KÉRDÉSEK?