LDV Project  Szeretettel köszönjük Önöket Egerben a Leonardo Projekt Workshopján  We welcome - with much love - our dear guests!

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A majorsági projektet támogatja a Magyarok Nagyasszonya Ferences Rendtartomány és az FSZK. A MAJORSÁG működésével támogatja a felnőtt autisták munkahelyének.
Advertisements

A szakszervezeti integráció egyes aspektusairól – munkaadói szemmel- About the aspects of trade unions’ integration – on behalf of employers - -FORMA –
Mintacím szerkesztése •Mintaszöveg szerkesztése •Második szint •Harmadik szint •Negyedik szint •Ötödik szint D modelling in the terrestrial.
Az Aktív Műhely modell ismertetése.  : Országos felmérés a szociális intézményekben élő értelmi fogyatékos, autista emberek foglalkoztatási.
HUNGARY’S PARLAMENT PARLAMENT MAGYARORSZÁG PARLAMENTJE PARLAMENTJE.
Köszöntjük a konferencia résztvevőit! Welcome to the participants of the conference!
Kliensoldali Programozás
A digitális dokumentumok hosszútávú megőrzésének problémái Moldován István OSZK MEK Osztály „Networkshop” Szeged, március 30.
SEVEN DONT'S AFTER A MEAL Hét dolog amit nemszabad tenni, étkezés után.
Agreement number: FR1-LEO ARIADNE Project ARIADNE, vezérfonal a szociális gazdaságban tevékenykedő menedzsereknek.
A szakképzés jelene és jövője 7. Nevelésügyi Kongresszus augusztus 27. Dr. Szenes György főtitkár.
HEFOP központi program „Korszerű felnőttképzési módszerek kidolgozása és alkalmazása” 2005 – 2008.
Szakképzési hozzájárulás Saját dolgozó képzési költségeinek elszámolása 2011.
Felnőttképzések a Természettudományi Múzeumban Dr. Vásárhelyi Tamás
SZTT tevékenységének bemutatása
Innovatív elemek a SKA végrehajtásban Innovative elements in SCF implementation.
Az eredményesség kulcsa egy önkormányzati gazdaságfejlesztési projekt esetében The keys of success in case of an economic development project implemented.
KAP Albizottság* Szilvássy I. ÚMVP KAP ALBIZOTTSÁG ÉS AZ ÚJ KAP Tájékozódás Monitoring és Értékelés Koherencia, konzisztencia erősítése Véleményalkotás.
Az IKT szerepe a kompetencia alapú oktatásban. THE EDUCATION INFRASTURCTURE IN HUNGARY I. The number of personal computers and users in educational institutions.
A KÖVETKEZŐKBEN SZÁMOZOTT KÉRDÉSEKET VAGY KÉPEKET LÁT SZÁMOZOTT KÉPLETEKKEL. ÍRJA A SZÁMOZOTT KÉRDÉSRE ADOTT VÁLASZT, VAGY A SZÁMOZOTT KÉPLET NEVÉT A VÁLASZÍV.
SESSION 1 SRING TERM. THE COURSE SZÖVEG NYELVTAN ÚJSZERŰ FELADATOK TERVEZHETŐSÉG SZAVAK ÍRÁS PREZENTÁCIÓ/ TÖBB ANGOL BESZÉD PROJEKT – ESETTANULMÁNY ?
Welcome to Budapest Welcome to bpv LEGAL Summer Outing Budapest 2013.
1 From building roads to building society Federation for the Development of Community Participation 2012.
ZooGuide – az ismeretterjesztés és az oktatás eszköze  Érdekes és részletes leírások a park állatairól  „Audioguide” funkcióval kiegészített virtuális.
The official language of our country is Hungarian.
Have you ever asked yourself: PART FCL – What's behind it and how does it affect me? Airprox – What to do when coming too close? Alternative propulsion.
Alapítva: 1870 ORSZÁGOS METEOROLÓGIAI SZOLGÁLAT Hungarian Meteorological Service Györgyi Baranka Training Workshop for National Meteorological and Hydrological.
URBACT City Lab – Metropolitan Governance Managing Metropolitan Areas Across Boundaries & Frontiers 12 February Lille.
„Tisztább kép” – együttműködési program Az új szintetikus drogok feltérképezéséért 2 nd European Workshop – ’Breaking the Drug Cycle’ project Budapest,
„Tisztább kép” – együttműködési program Az új szintetikus drogok feltérképezéséért Tamás Figeczki Budapest, 19 April 2016 ‚Breaking the drug cycle’ - joint.
TREASUREHUNT project made by: Márton Demény, Kata Nagy, Kolos Ruszthi, Áron Erős and Tamara Balogh Debreceni Egyetem Kossuth Lajos Gyakorló Gimnáziuma.
 Presentation for our collegues regarding meeting in Greece  Journalist from HVG (Weekly World Economy) visited our school  Visit at the Budapest Zoo.
Vörös-Gubicza Zsanett MKIK fejlesztési koordinátor szeptember 06.
Fényreklámgyártó szakma hivatalos szakképzési lehetőségei Csányi Róbert NSZFH
Szeretettel köszönt Magyarország! Magyarország Köztársaság területe km 2, 10,4 millió ember lakja. Fizetőeszköze a forint. Beszélt nyelv a magyar.
Előrelépés a digitális akadémiai világban Béky Endre Elsevier 2006 október 18.
Első magyar EUCIP konferencia Plan modul október 20. Budapest.
Simon Péter főtitkár Bolyai János Matematikai Társulat
Mariko Ouchi ILO-Budapest Office
“Tudásmegosztás és szervezeti problémamegoldás a mesterséges intelligencia korában” Levente Szabados Technológiai Igazgató.
The new waves of modernisation of the Hungarian PES
Survey on competitiveness
Felmérés a Magyar Textil-, Ruhaágazatok versenyképességéről
ENEREA - Észak –Alföld Regional Energy Agency
Ruletták a Minkowski síkon
A sas törénete… A bemutatót készítette: Mike
„Animal Integration in the Educational Programme „ZORO”
Equality and solidarity in school practice
Magnetic Miskolc Gergely Virág
Lívia Vasas, PhD 2018 Disszertációk Lívia Vasas, PhD 2018.
Vasas Lívia, PhD 2017 DART-Europe E-theses Portal European Portal for the discovery.
Túlfeszültség védelem a hálózaton
A nem állami, nem önkormányzati iskolák helyzete Magyarországon
Drótos László – Németh Márton (Országos Széchényi Könyvtár)
Lívia Vasas, PhD 2018 Disszertációk Lívia Vasas, PhD 2018.
Vasas Lívia, PhD december
Lívia Vasas, PhD 2018 Disszertációk Lívia Vasas, PhD 2018.
Csurgalékvíz tisztítás
Lívia Vasas, PhD 2018 Disszertációk Lívia Vasas, PhD 2018.
„Networking and participation – for the more effective representation of the interest of people experiencing poverty Getting funding from the European.
Lívia Vasas, PhD 2019 Disszertációk Lívia Vasas, PhD 2019.
Lívia Vasas, PhD 2019 Disszertációk Lívia Vasas, PhD 2019.
Public relation at our school
Kerámia és Polimermérnöki Intézet
Social Renewal Operational Programme
Volunteering in Hollókő
O5 AgroTeach 4.0 further training program for VET teachers
ALSONANA INTERNATIONAL FORUM
This table is avarage! Read instructions below!
Előadás másolata:

LDV Project  Szeretettel köszönjük Önöket Egerben a Leonardo Projekt Workshopján  We welcome - with much love - our dear guests!

Akkreditációs eljárás Magyarországon Accreditation in Hungary 1. Tankönyv akkreditáció 2. Felnőttképzés akkreditációja 3. Új képzési program akkreditációja 4. Iskolarendszerű Szakképzés 1.Accreditation of textbooks and coursebooks 2.Accreditation of adult-training 3.Accreditation of new vocational training 4.Licensing vocational- training in school- system

1.Tananyag akkreditációs eljárás Magyarországon Process of accreditation (textbooks, course books)  23/2004.(VIII.27) Oktatási és Kulturális Minisztérium rendelete  Hivatali eljárás  Illetékköteles  A szerzők vagy a forgalmazók kezdeményezhetik a hivatalos eljárást  Regulation 23/2004.(VIII.27) --- Ministry of Education  Official procedure  Its fee is officially regulated.  The author or the publisher hands in an official application.

The procession of the procedure  Szakmai tankönyveket a Szociális és Munkaügyi Minisztérium Akkreditálja  Magyarországon működik egy Szaképzési Tankönyv és Taneszköz Tanács a szakmai képzések területén  It is necessary to hand in the application of vocational coursebooks or textbooks to the Social- and Labour Ministry  The Vocational Coursebook- and School Equipment Council conducts proceedings

Szakképzési Tankönyv és Taneszköz Tanács The Vocational Course book- and School Equipment Council  5 főből áll  Szakértők véleményezik a tankönyveket  A kérvényt egyhangúlag kell elfogadni  A döntés 5 évre hozható  5 év múlva ismét kezdeményezni kell az eljárást  It consists of 5 people  Asks for expertises  Has to decide it unanimously  For a maximum of 5 years the book can be declared as a coursebook  It is necessary to ask prolongation after 5 years

Illeték --- Fees  Tankönyvek esetében Ft / ív  Digitális tananyagok esetén Ft/ tananyag  Video anyagok esetében Ft/15 percenként  CD-Room DVD esetében Ft /25 MB  In case of books HUF/ sheet( ~ 16 pages, characters)  On-line digital curriculum HUF  Video 15 minutes / HUF  CD-room, DVD 25Mb/ HUF

2. Felnőttképzés akkreditációja Accreditation of adult-training  Felnőttképzési Akkreditációs Tanács  Képzési programokat a szakiskolák, képző intézmények és vállalkozások  Szakértők véleményezik a programokat  Adult Accreditation Council runs the process  Training programs are submitted by trainers (schools, enterprises)  2 independent experts value it

2. Felnőttképzési akkreditáció Accreditation of adult-training  A Tanács a szakértők véleménye alapján dönt  Legfontosabb szempontok: Tantárgyak, Gyakorlat, óraszámok, szakképzés célja  The Council ‘s decision based on the opinions.  Viewpoints: aims, subjects, practice, number of lessons, type of vocational training.

3. Új szakképzés bevezetése  Országos Képzési Jegyzék  A Bizottság dönt az új szakképzési programok bevezetéséről  OKJ = National Vocational Registry  Hand in a plan (school, enterprises, trade organisations)

Eljárás --- Process  A képzési programokat iskolák, vállalkozások szakmai szervezetek adhatják be  A szakértők véleményezik a képzési programokat  Az új képzési programot felveszik a Jegyzékbe  Experts make a reasoned opinion on it  The commission decides  The new vocational training appears in regulation, then it can be introduced

4. Iskolarendszerű szakképzés Licensing vocational-training in school-system  Engedélyezik az iskolák és képzők számára  Az engedélyben megtalálható minden a képzéshez szükséges előírás, Központi program, Szakmai és Vizsgakövetelmény  Az iskolák megvásárolják a Képzési Programot.  A központi program alapján megszervezik a képzést  A központi program kötelező  Schools ask for a function permission and in it those qualifications (Qualifications of National Vocational Registry) are listed, which will be taught  Central programs are bought and concerning those programs the trainings will be organized  They can not differ from the central program.

Köszönet Thanks for your attention! Köszönöm a figyelmüket!