Lotus Announcement day

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Kreitl Péter Gemini-IT Magyarország Kft.
Advertisements

© 2010 IBM Corporation IBM Enterprise Content Management Az intelligens karakterfelismerés üzleti lehetőségei A dokumentum feldolgozás 5 lépcsője Előadó:
... manapság BizSpark WebsiteSpark Empower for ISVs MAPS (Web Solutions Toolkit ) Microsoft Partner Network Regisztrált szintCertified és Gold Certified.
Projekt vezetés és kontroll – Mi történik a gépházban?
IMIR monitoring és információs rendszer
SZOFTVER MINT SZOLGÁLTATÁS: ÜZLETI HATÉKONYSÁG A FELHŐBEN Nagy Levente Üzletágvezető Microsoft Office.
Hálózati és Internet ismeretek
Pénz, de honnan?. Office 365 Eszközök 1 milliárd Okostelefon 2016-ra, ebből 350 milliót használnak majd munkára Emberek 82 % A világ online népességének.
Hatékonyságnövelés Office System alapon az E.ON csoportnál
Module 10: Supporting Remote Users távoli felhasználó támogatása.
Felhasználói felületek és üzleti logika Bollobás Dávid ASP.NET
IBM Software Group © 2006 IBM Corporation Hatékonyság és üzleti intelligencia Egységesített felület meglévő alkalmazásainkhoz Szabó János Technikai szakértő.
Mintacím szerkesztése •Mintaszöveg szerkesztése •Második szint •Harmadik szint •Negyedik szint •Ötödik szint D modelling in the terrestrial.
Client Access Server. Autodiscovery service Availability service (EWS) Offline Address Book (OAB) service Activesync service Outlook Web Access Public.
Microsoft Üzleti Megoldások Konferencia Naprakész Microsoft technológiák banki környezetben Bessenyei László Magyar Külkereskedelmi Bank Rt.
Kőnig Tibor főmérnök Microsoft Magyarország. Ma a vállalatok elsősorban olyan szoftvereket használnak, amelyeket maguk futtatnak ez a helyben telepített.
Tectia MobileID Express – Kétfaktoros erős autentikáció – 5 percen belül üzemkészen! január 16.
- Virtualizációt az asztalra!
IKTA beszámo ló Testre szabott on-line tartalomszűrés és alkalmazása mobil kommunikációban Dr. Harmat Péter projektvezető, üzletfejlesztési igazgató.
Microsoft Üzleti Megoldások Konferencia Csoportmunka szolgáltatások megvalósítása a T-Mobile-ban Keresztúri Éva T-Mobile Magyarország.
Mobil Internet BME Híradástechnikai Tanszék 2007/2008 II. félév.
SQL Server 2005 Reporting Services a gyakorlatban
2 Forrás: The Standish Group International, Extreme Chaos, The Standish Group International, Inc., 2000.
Windows Server Hyper-V R2 SP1 újdongságok
Oracle Java fejlesztési stratégiája
A Windows 7 automatizált telepítése Windows AIK használatával
Tanszéki konzulens: Horváth Ákos Készítette: Kóródi Norbert.
NGN”Tizenötpercesek 1. Wiener József dr Page1 /7 NGN kérdések- „Tizenötpercesek” az NGN-ről 1. Téma: Mi az NGN? HI vezetői,
Nagyvállalati projektmenedzsment GTM szeminárium sorozat A Microsoft nagyvállalati projektmenedzsment megoldása Előadó:Kőnig Tibor
Kommunikációs infrastruktúra és felügyelete GTM szeminárium sorozat Áttérés Exchange 2003-ra Gazdasági előnyök Ferencz István konzulens.
SQL Server 2005 Reporting Services Kószó Károly rendszermérnök Microsoft Magyarország.
Is:energy kereskedelmi folyamatainak automatizációja Office System felhasználásával Turcsán Ferenc, sales és marketing igazgató, is:energy Hungary Kft.
Megoldás Felhő szolgáltatások és Windows 7.
Átállás.
Kliensoldali Programozás
Copyright © 2005 | update software AG | update software Magyarország Kft. Radics Sándor principal IV.
Költség hatékony és rugalmas infrastruktúra ami az ismert és meglevő termékeken alapul  Heterogén környezetek támogatása  Folyamat automatizálás  Önkiszolgáló.
Microsoft CRM online Strén András
Exchange Server 2007 Client Access Role
Ők kerestek meg minket Tentálen – Könyvelő iroda, 15 felhasználó SBS 2003, Outlook levelezés Nincs saját fix ip cím, exchange POP3-al töltötte le a leveleket,
Takács Béla Operációs rendszerek 2.. „Néhány” fontos operációs rendszer EgyfelhasználósTöbbfelhasználós DOS (Microsoft)UNIX MS-DOS (Microsoft)LINUX.
Bátyai Krisztián NetAcademia Oktatóközpont oktató, fejlesztő MCT, MCPD
Rendelkezésre álló erőforrások pontos ismerete Kiosztott feladatok közel „valósidejű” követése Átláthatóság Tervezési folyamatok támogatása.
Member of HVB Group HVB Bank Internet Banking szolgáltatás Komócsi Sándor Dr. Vinnai Balázs HVB Bank Hungary Rt. A fejlődés útja, technikai,
Gyenese Tamás, Kovács Csaba, Lux Zoltán
Web Architecture. Development of Computing Architectures Monolithic mainframe programming Client Server Real Client Server Web Programming.
{ PKI } Active Directory Certificate Services
Magas rendelkezésre állású Hyper-V rendszer építése
Az Internet alkalmazásai
Rugalmas, moduláris felépítés Rugalmas telepítés Jól tervezhető szerepkörök Folyamatos rendelkezésre állás Egyszerű felügyelet Elérés bárhonnan Postafiók.
A Microsoft Üzleti Intelligencia megoldása és platformja
Dokumentumkezelés Magyarországon
Dokumentumkezelő rendszer javaslat PTR zRt. részére
Christopher Chapman | MCT Content PM, Microsoft Learning, PDG Planning, Microsoft.
Mobil alkalmazások fejlesztése Vonalkód leolvasó Symbian alapú mobiltelefonra Készítette: Tóth Balázs Viktor.
Desktop virtualizáció Microsoft VDI használatával Háló Gyula.
Palotás Ádám és Fodor Gergely Oracle Data Integrator Bemutató és gyakorlat
.NET FRAMEWORK Röviden Krizsán Zoltán 1.0. Tulajdonságok I Rövidebb fejlesztés 20 támogatott nyelv (nyílt specifikáció) 20 támogatott nyelv (nyílt specifikáció)
Irány a felhő Előnyök, tapasztalatok Sárdy Tibor
Ingyenes, online technikai kurzusok Microsoft Virtual Academy.
Kiss Tibor System Administrator (MCP) ISA Server 2006.
ECM evolúció – a Leitz-iratgyűjtőtől a tanúsított iratkezelésig Ovitas Magyarország Informatikai Kft. Vitéz Miklós Budapest, november 8.
2007. szeptember 27. DMS Forte - Dokumentumkezelési újdonságok 1 Az ECM felszínre törése - DMS konvergencia (Enterprise Content Management, Document Management.
AGILE COCKTAIL – Shaken or stirred HWSW free!
Elektronikus dokumentumkezelés
Ajánlat, szerződés, számla dokumentumok egységes kezelése
“Tudásmegosztás és szervezeti problémamegoldás a mesterséges intelligencia korában” Levente Szabados Technológiai Igazgató.
Vizuális hibakezelés a front-end fejlesztés során
Microsoft SQL licenselés a gyakorlatban
Az Ericsson Magyarország első negyedszázada
Előadás másolata:

Lotus Announcement day IBM Magyarországi Kft.

Agenda 9:30 – 9:45 Köszöntő: Mark A Cain (IBM Sales & Distribution, Software Sales Manager of Lotus Software, CEMAAS Region) 9:45 – 10:30 Hatékonyság és üzleti intelligencia - Egységesített felület meglévő alkalmazásainkhoz Szabó János 10:30 – 11:15 Az elektronikus űrlapkezelés jövője IBM módra Horváth András 11:15 – 11:30 Szünet 11:30 – 12:15 Gyors fejlesztés, hibamentes kód - Hogyan webesítsük meglévő Lotus Notes, SAP és egyéb alkalmazásainkat? Szabó János 12:15 – 13:00 Instant Messaging a XXI. században Bedő Norbert, Furucz János, Horváth András 13:00 EBÉD

Lotus Strategy & Directions 24th October 2006 Mark A. Cain

People Productivity Evolution Dynamic Workplace Relationships, collective knowledge, power of the network Convergence of collaborative services Consumer and business life blend Flexible access to enterprise applications and services through SOA Speed, composite applications and “mash ups” across boundaries Explosion of devices and interconnectivity Standards, choice and flexibility Dynamic Workplace Team Productivity Proprietary Client/Server Proprietary Document Formats Multi-year Development Cycles Focus on Email and Documents Business Value Personal Productivity Personal Productivity Standalone Use Focus on Authoring Tool 1980 1990 2000

The IBM Workplace Vision Role Based Security Single Sign On Simple Navigational Context sensitive Hide Complexity Self Service Fast Adoption Rates Cost Avoidance Rapid application integration

Lotus Notes/Domino 8 Next generation user experience Enhanced mail, calendar, contacts Composite applications Integrated Document Editors Server managed client Today, we celebrate the unveiling of the next generation of Notes. This new generation will honor the past through continued support of every Notes application ever built, while at the same time taking you into the future with capabilities and integration that was not possible in previous generations of Notes. For the record, no matter what some people may have said, there is no architectural shift involved in the progression to this new generation. It’s pure growth, with no regression. We’re opening Notes to the world of Eclipse, Java and Web 2.0 capabilities. We’re creating a larger ecosystem with more for developers and more headroom for innovation. Last summer, we unveiled this vision for a new generation of Notes. Since then, “Hannover” has gained nothing but rave reviews “Hannover” delivers step function improvement in core functions like email, contact management and calendaring. It improves the way people work, with further implementation of contextual collaboration concepts and our richest implementation of activity-centric computing. It extends the unique qualities of the Notes collaboration platform to support a new class of composite applications, based on open standards. And it begins Notes’ transformation from a client/server product like Office to a server-managed technology that can be tailored for your business. WANT TO SEE IT!? <CLICK ON THE ADDRESS BOOK VIEW TO START>

New Sametime 7.5 launched 13th Sep Major upgrade & investment in real-time collaboration Instant Messaging New IM client with dramatic update to user interface and features Voice Chat Web Conferencing New Lotus Sametime Web conference user experience Easy, fast and reliable entry to Web conferences Extensible Framework for 3rd party integration The logical way to build on this value is by providing greater standards-based interconnectivity across communities, including public communities. That’s why, at Lotusphere we announced connectivity with three of the largest public networks…. Announced partnerships with Yahoo and AOL and an intent to partner with Google Advanced, multi-protocol gateway built on newer SIP stack and enabling enterprise-to-enterprise communication Will enable Sametime-to-Sametime, Sametime-to-SIP and Sametime-to-Workplace IM interoperability In addition at Lotusphere IBM and Google announced the intention to provide connectivity between Sametime and the Googletalk network... This is HUGE. Connecting the largest community of business instant messaging users to the largest public networks will deliver a quantum leap in real time business value. This is just the beginning.

IBM WebSphere Portal Version 6 IBM WebSphere Portal Version 6.0 Meeting the New Requirements for the Front-End of SOA Slide out palette lets you add new portlets to that page Drag & Drop Support New and Updated Themes & Skins. Roll over Menus Helping Organizations to Rapidly Respond to Change Integrates with IBM WebSphere Portlet Factory AJAX support to deliver compelling user experience Easy-To-Use Composite Application Templates Flexibility to easily customize interfaces Process Server integration and new workflow builder Portlet Palette & Enhanced Portlets Helping Increase Organizational Productivity and Operational Efficiency Enhanced Web Content Management Leverages IBM Workplace Forms (e-forms) capabilities Fly Out Menus & Page navigation Drag & Drop support Enhanced Search Native MS Windows & MS Office Integration A number of significant enhancements are planned for WebSphere Portal 6.0, a few of which are highlighted on this slide. They include… New tools like WebSphere Portlet Factory and a new workflow builder, that allow business users to develop sophisticated composite portal applications without J2EE programming skills, or create composite workflow applications without knowledge of scripting languages like BPEL (See later slide for more WebSphere Portlet Factory benefits and capabilities). Enhanced Workplace Web Content Management, with support for in-place editing of content. Simply click on content in a portal page you have the rights to update and an editor is launched, without requiring the user to access said content through the Web Content Management tab/facility (see later slide for more Workplace Web Content Management benefits and capabilities). New Workplace Forms capabilities allow for the integration of electronic forms into portal content and applications, including sophisticated forms-enabled workflows (See later slide for more Workplace Forms benefits and capabilities). Enhanced User Experience, with new fly-out menus, new page navigation, drag & drop of portlets from the portlet pallete and to reconfigure your own portal page, enhance usability of tools like search, and integration with the native Microsoft Windows environment, including file browser support via Windows Explorer and support of Microsoft Office Editors (including older versions of Office, such as Office 97). Additional information and background: .Portal Application Templates. Allows business analysts to assemble and update composite applications to meet the needs of diverse users. Can be used to modify components of an application, set access rights based on users’ roles and manage workflow processes. .WebSphere Portlet Factory enables authorized "power users" to quickly modify portlets without involving IT staff. You can use WebSphere Portlet Factory to create powerful composite applications which can be rolled out as templates, enabling "power users" who have direct knowledge of changing business requirements to update the applications directly and as needed. .The new workflow builder is designed to help keep workflow tasks from getting lost in crowded in-boxes. The workflow builder allows business process owners to create and modify departmental workflows while drawing information from across the organization as part of self-service applications. Once a task is complete, the subsequent task is delivered to the appropriate person in the workflow. .WebSphere Portal’s integration with Workplace Forms enables users to view, fill in, sign, submit and route forms electronically. This tracks accountability, accelerates transactions and minimizes errors. .Improvements in the content authoring provided IBM Workplace Web Content Management in WebSphere Portal lowers the cost/resources needed to deploy and maintain portal sites. .New features help improve the effectiveness of IT managers and their staff., enabling them to be more responsive and deliver powerful capabilities described above with fewer resources. Improvements such as policy-based administration, flexible configuration, and industry leading performance help IT managers deliver a reliable portal experience that has been proven by some of the top global corporations. And just of Portlet Factory: With Version 6, IBM has expanded IBM WebSphere Portlet Factory with additional automated portlet development capabilities to further help customers achieve even faster time-to-value, more efficiently, for their WebSphere Portal applications - including the delivery of reusable business services for SOA-based portlets and applications. SOA Automation: New Data Services builders provide an entry point to SOA for organizations not yet embracing SOA, or to help further it in those organizations that are on an SOA path, by automating the creation, consumption and deployment of reusable back-end application services from existing applications and data. AJAX Support: New AJAX builders allow the portal developer to enhance the user experience by increasing portlet interactivity, speed, and richness. Portlets can execute independently of other portlets, thereby eliminating entire portal interface refreshes, and deliver rich client-like features like type-ahead capability to deliver a more sophisticated user experience in WebSphere Portal. Expanded Automated Portlet Development Features: In addition to the new automated SOA and AJAX capabilities, and joining WebSphere Portlet Factory's palette of over 170 builders for automated portlet development, Version 6 of WebSphere Portlet Factory has been expanded with additional automated portlet development functions. New builders for Page Tabs creation, Breadcrumb navigation, Column Layout, Cooperative Portlet and Edit Defaults builders automate these desirable and frequently requested portlet features for portlet developers - helping ensure developers can deliver all these, plus other, portlet requirements to meet the exacting and changing needs of the enterprise. Developer Success Enhancements: Focused on improved developer proficiency and productivity, WebSphere Portlet Factory Version 6.0 features new "getting started" enhancements, including new wizards, tutorial and examples to help developers realize success with WebSphere Portlet Factory faster - which further helps accelerate WebSphere Portal deployments.

IBM Lotus Differentiators Open standards based Open source friendly and inclusive Composite application model Multiplatform Incremental capabilities Server managed IBM research Focused on the end-user Rich and vibrant ecosystem of partners Security Part of a comprehensive IBM software platform

Visit us at http://www.lotusphere.com Thank You Visit us at http://www.lotusphere.com

Az elektronikus űrlapkezelés jövője IBM módra Egy lépéssel előre – Jövőbe mutató üzleti modellek és alkalmazások Lotus szoftverekkel 2006. Október 24.

Milyen problémák merülnek fel a kitöltés során? Helyesen adom-e meg az adatokat Mindent kitöltök-e ami kötelező Minél bonyolultabb az űrlap, annál több a HA benne Mire kibogarászom, kikeresem, hogy mit és hogyan, lemegy a nap

Milyen problémák merülnek fel a feldolgozás során? Lassú, munkaigényes, nehézkes Ellenőrizni kell az adatok helyességét Javítás Hiánypótlás Kiegészítés Be kell ütni a számítógépbe Ellenőrizni kell a bevitel helyességét A papírokat kezelni, raktározni szállítani kell

Mi a megoldás? – Ami lehetővé teszi: Az adatok gyors felvitelét A kötelezettségek figyelését, követését Kötelezően megadandó információ Töltse ki, HA Olvassa el a tájékoztatót, stb. Felvitt adatok azonnali ellenőrzését Mentés előtt a teljes dokumentum ellenőrzését Varázslókat a kitöltéshez Az eredeti, papíralapú űrlap formátumának használatát, nyomtatásának lehetőségét Elektronikus aláírást Közigazgatási egységes aláírási formátum használatát Interneten/Intraneten vagy off-line kitöltést ugyanazon űrlapminta alapján

Workplace Forms Lotus Domino Sub-forms Offline Support Web Forms Web Services* Attachments E-mail as transport Portlets XML Pixel Perfect Forms (Paper Forms) Overlapping Digital Signatures Forms Extensions (IFX) (Ex. Signing Tablet) (3rd Party Encryption) Guided Front End (Turbo Tax) Views & Logic (Form Management) Domino Workflow Replication On Disk Encryption Lotus Workflow XForms (W3C Standards) Self contained Standalone Solution Component Technology Domino Workplace Forms Some of the confusion around Domino and PureEdge is that they are both fundamentally based on “forms.” At a 10,000 foot level, they have some overlap and major differences. Domino is a complete stand alone solution while Pure Edge is “Component Technology.” In other words, you need other technologies and services to support PureEdge. Both technologies have overlap in which they cover the same services. What they have in common: Forms - Both have Forms (Made up of fields + Logic) Subforms – Notes can create subforms while PureEdge can create form based logic and workflow Offline Support – Notes client can replicate off line and DOLS for web based Domino apps. PureEdge can support offline forms while using the browser plug-in Web Forms – Both support publishing browser only based forms. Web Services – Both support the import and use of Web Services from an application logic point of view Attachments – Both can included “supporting” documents as attachments in the process. E-Mail as a transport – Both can use e-mail as a way to deliver and manage “forms.” Portlets – Both are supported in the Portal via Portlets XML - Both support XML as a datastream, PureEdge more than Domino Workplace Forms Lotus Domino IBM Internal

Gyakorlati példák Űrlap varázslókkal Űrlap elektronikus aláírással Szekciók aláírása Hitelesség Adatsérülés Integráció Lotus rendszerekkel Adatátvétel Lotus alkalmazásból

Gyakorlati példák: Űrlap varázslókkal

Gyakorlati példák: Űrlap elektronikus aláírással

Gyakorlati példák: Integráció Lotus rendszerekkel

IBM Workplace Forms termékek IBM Workplace Forms Viewer 2.6 Kövér kliens alkalmazás, amely szerepkör alapú elektronikus aláírással, részűrlap-eléréssel automatizálja a többszereplős folyamatokat. Szerepkör alapú varázslók vezetik végig a felhasználót az űrlapon, könnyítve és gyorsítva ezzel a pontos, hibaellenőrzött kitöltést és továbbítást. IBM Workplace Forms Designer 2.6 Gyors és hatékony űrlaptervező eszköz, amellyel pixelpontos űrlapok hozhatók létre (WYSIWYG). A nyílt szabványokon alapuló Eclipse keretrendszer lehetővé teszi a szabványoknak megfelelő űrlapok létrehozását, felhasználását, integrációját. IBM Workplace Forms Server 2.6 Minimális erőforrást ignylő szerver komponens, amely lehetővé teszi az űrlapok böngészőben történő elérését, kitöltését kiegészítő modulok telepítése nélkül. Workplace Forms szerver többszekciós, összetett űrlapok kitöltését és lokális vagy szerveren történő mentését teszi lehetővé. Kiegészítő szolgáltatásként lehetőséget ad a kliens oldali szoftver letöltésére és telepítésére (IBM Workplace Forms Viewer).

Gyorsabb űrlapkészítés…Újrafelhasználható komponensek Cél: Komponensek újrahasznosítása – felület, szabályok & forrásadatok Plug n’ Play összetevők Felhasználói felület: Workplace Forms Designer Pixel-pontos Kitöltéstámogatás, varázslók Üzleti logika: Business Analyst ** NEW** Űrlapba épített üzleti folyamatok Integráció külső üzleti folyamatokkal Digitális aláírás Esetleg egymást átfedő részegységek vagy teljes űrlap aláírása beépített vagy külső szolgáltatások felhasználása A szolgáltatásokhoz képest kis méretű fájlok Adatok: IT adatelemzés **ŰJ ** W3C XForms specifikáció alapú XML adatfeltöltés Külső XML séma alapú validálás Csatolmányok Kiegészítő vagy vonatkozó elektronikus űrlapok Microsoft Office, video, fax, stb.

Köszönöm figyelmüket KÉRDÉSEK Horváth András e-mail: andras_horvath@hu.ibm.com Tel.: +36 20 823 5815

Instant Messaging a XXI. században Egy lépéssel előre – Jövőbe mutató üzleti modellek és alkalmazások Lotus szoftverekkel 2006. Október 24.

Probléma az e-maillel (és telefonnal) …. (1) Üzleti problémám van ami megoldásra vár, ezért küldök egy e-mailt Péternek… (2) Péter nem válaszol, ezért küldök neki egy újabb e-mailt (3) Még mindig semmi, ezért hívom telefonon… (4) …amin üzenetrögzítő jelentkezik (6) …majd közli, hogy ez a téma Jánosra tartozik (5) Elő a mobil számot, és végre felveszi… Alig 2 órámba telt és válasz még sehol

Hasonlítsuk össze Fájl csatolás Továbbítás Csevegés mentése Re:Válasz előzményekkel Idő Eredeti e-mail Re:Re: Re:ReRe: Re:Re:Re:Re Re:Re:Re:Re:Re +Idő ++Idő +++Idő ++++Idő Csevegés mentése További személyek bevonása

Sametime jellemzők Terjeszkedés Kihasználtság SAMETIME 7.5 Mobil képességek Instant messaging Web konferenciák Voice over IP Telefon integráció SAMETIME 7.5 E-mail integráció Átjáró más közösségekhez Video integráció Expertise location Plug-in model Testreszabás Ügyfélszolgálat Kihasználtság

Miért érdemes a Sametime-ban gondolkodni? Felgyorsul a kommunikáció a munkatársak között Mobil munkatársak kommunikációja egymással és a cégnél lévő munkatársakkal sokkal hatékonyabbá válik Határozottan csökkenthetők az utazási költségek Észrevehetően kisebbek a telefoköltségek Szakérők, információk fellelésének ideje csökken Csökken az elektronikus levelezés mennyisége Megvalósul az IM rendszerek belső kontrollja, lehetőség nyílik a publikus rendszerek szabályozott beillesztése

Sametime kliens bemutató

WEB konferencia bemutató

„Click-to-Call” koncepció – bárki felhívása számítógépről vagy telefonról

Click-to-call web elérés Keresés a címtárban és hívás Samtime jelenlét-érzékelés és csevegés Számválasztás vagy egyedi szám Hívás állapotának kijelzése

Telefonon történő bejelentkezés jelzése Sametime-ban

„Click to call” video lehetőségek Cisco-val A Cisco „VT advantage” alkalmazást használja Plug-and-play. Azonnal együttműködik

Sametime – Tandberg integráció – Hogyan működik?

Sametime – Tandberg integráció IBM Lotus Domino Server Supported IBM Lotus Domino Server Versions running on Windows 2000 or 2003. 6.5.1 with Interim Fix Pack (IF1) applied. 6.5.2 or later 6.5.x releases (not v7.0). SSL Support enabled on the Domino Server is strongly suggested. Other Domino server platforms have not been specifically tested by TANDBERG. IBM Lotus Sametime IBM Lotus Sametime 6.5.1 Server. TANDBERG Management Suite TANDBERG Management Suite v11.0 or later installed on a separate server from the Domino/Sametime server. Client Solution Package installed with free seats available. SSL Support enabled on the TMS Server is recommended. The TMS server must be a member of the same domain or a trusted domain of the computers used by the Sametime Clients. Videoconferencing Endpoint Requirements Any endpoint that can be managed by the TANDBERG Management Suite (TMS) can be used with the Lotus Sametime Integration.

Sametime 7.5 – Tandberg közös fejlesztés Norway, Finansavisen, 30.08.2006: Tandberg együttműködést írt alá az IBM-mel Tandberg videokonferencia klienst ad az IBM Lotus Sametime 7.5 klienshez, amely lehetővé teszi videokonferenciák elérését közvetlenül a számítógépről. Ken Bisconti azt mondta, hogy a Tandberg együttműködés fontos lépés a Lotus Sametime és vezető kommunikációs cégek együttműködésében.

Köszönjük figyelmüket KÉRDÉSEK Horváth András e-mail: andras_horvath@hu.ibm.com Tel.: +36 20 823 5815 Bedő Norbert Furucz János