2. rész CAD/CAM labori gyakorlat Szabados Gábor társszerk.-ben.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
MŰSZAKI SZAKKÖZÉPISKOLA INFORMATIKAI TERÜLETTEL.
Advertisements

Közösségi pedagógiai gyakorlat
A fordító elektronikus segédeszközei
BME KAUT, MMK Vasúti Szakosztály, és a PQ Zrt. által szervezett szakmai konferencia Hz-es ütemadók és sínáramköri vevők - alkalmazási kérdések.
„CSOPORT VEZET CSOPORTOT”
Heinz-Werner Engel KöVET kiadvány alapján
TÁMOP 3.1.5/ PEDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA
E- HEFOP P /1.0 „ Felsőfokú CAE képzés” HEFOP 2004/3.3 „A felsőoktatás szerkezeti és tartalmi fejlesztése”
Mit?,…,Hogyan?,... …, LÁSSUK!  Egy lehetőség a számítógéppel segített szerszámfolyam kialakításához [Internetről letőltött, átírt változat!] …,WinTool.
Projektlabor, Projektmunka és Projekt szeminárium tapasztalatai és kérdései az informatika oktatásában az Eszterházy Károly Főiskolán dr. Kovács Emőd,
Felszíni és felszín alatti víz monitoring
É P Í T É S B E R U H Á Z Á S I II III IV Rostás Zoltán ÉPÍTÉSZETI PROGRAM GYAKORLAT.
Böngészők Internet Explorer Mozilla Firefox
Mikrovezérlők alkalmazástechnikája laboratóriumi gyakorlat Kovács Tamás & Mingesz Róbert 2. óra február 13., 16.
Mérés és adatgyűjtés laboratóriumi gyakorlat Makan Gergely, Mingesz Róbert, Nagy Tamás 1. óra szeptember 2., 3. v
Mérés és adatgyűjtés laboratóriumi gyakorlat Karakterisztikák mérése II Mérések termisztorral Karakterisztikák mérése II Mérések termisztorral 1 Makan.
Mérés és adatgyűjtés laboratóriumi gyakorlat levelező Kincses Zoltán, Mellár János 5. Óra Karakterisztikák mérése II + Termisztor December 7. v 2.0.
MinőségIrányítási Rendszer (MIR) elektronikus dokumentációjához
Informatika.
Programozás I. Horváth Ernő 1. Elérhetőségek Bauer Péter Horváth Ernő Tanszéki honlap
A varázslat világába lépsz be...
Jelentések Munkakezdő jelentések Időközi jelentések  Támogatási szerződés által meghatározott időpontokban és/vagy mérföldkövenként  Tartalma: az adott.
Bevezetés a VoIP technológiába
Testre szabott Microsoft szoftver-licenc meghatározása online szakértői rendszerrel Készítette: Kurucz Eszter
Mi is tulajdonképpen SprintWealth üzlet? A SprintWealth weboldalról szoftvereket és e-könyveket tölthetsz le 29 USD regisztrációs díj ellenében. Az oldal.
A pedagógus-életpályamodell, a minősítés rendszere
WEB MES (webes gyártásirányító rendszer) Kiss Miklós (G-5S8)
DoktorInfo Egészségügyi telefonos és internetes tanácsadó rendszer előkészítése (és megvalósítása) Dr. Gaál Péter, Lendvai Ferenc március 30.
DoktorInfo Egészségügyi telefonos és internetes tanácsadó rendszer előkészítése (és megvalósítása) Dr. Gaál Péter, Lendvai Ferenc szeptember 22.
SZOFTVEREK.
TERVEZET.
Az E-TANÁR portál. A digitális olvasás-tudás már széles körben elterjedt. A digitális írás-tudás széleskörű alkalmazásához azonban alkotói közösségi fórumok.
Az E-TANÁR portál.
Diagnosztika intelligens eszközökkel
Lénárt Szabolcs Páll Boglárka
Az internet mindenkié! Kardos Ferenc, Halis István Városi Könyvtár, Nagykanizsa
Városközponti Főigazgatóság Kossuth Lajos Általános Iskola Tájékoztató az „Önkéntes segítő gyakorlat” tárgyhoz augusztus 23.
FEJLESZTÉSI FORRÁSOK A PIAC SZEMÉVEL MAJOR GÁBOR önkormányzati szakértő.
A függvény deriváltja Digitális tananyag.
Energia és környezet © Gács Iván (BME) 1 Energia és környezet Az energiafelhasználás hatása a levegőkörnyezetre és a környezet hatása az energiafelhasználásra.
„XXI. SZÁZADI KÖZOKTATÁS ( FEJLESZTÉS, KOORDINÁCIÓ ) II. SZAKASZ ” TÁMOP / A papír útja-Tóth-Pliska Ágnes.
FIT elemző szoftver: Kinek és miért?
Töltsd ki és küldd el! Küldd el! A Bemutatkozó tartalma A jelentkező neve =Kiss Katalin címe=1234 Budapest, Kiskati u. 12. telefonszáma=
2014. június 12. Lackó Péter Clarity
MODERN ÜGYVITELI GYAKORLÓHELY KIALAKÍTÁSA A NYÍREGYHÁZI FŐISKOLÁN
Tantárgyi követelmények Infrastruktúra geoinformatika – AI04 Geoinformatika – AG03 Előadók: Dr. Szabó György egyetemi docens, Wirth Ervin PHd hallgató.
T UDÁSBÁZISOK ALKALMAZÁSA. A TUDÁSBÁZISOK FOGALMI KERETEI fogalmi meghatározása nem egységes sem Európában, sem a tengerentúlon oktatási értelemben gazdasági,
Önkormányzatok tájékoztatása ÖNKORMÁNYZATI OKTATÁSOK
Önkormányzati ASP központ felállítása projekt
Számítógéphálózatok Távadatfeldolgozás 2000/2001. Tanév, II. félév Dr. Vadász Dénes.
Az ISO 9001:2008 MinőségIrányítási Rendszer (MIR) dokumentumai A dokumentáció lehet bármilyen alakú vagy típusú adathordozón.
Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem Elektronikus Eszközök Tanszéke MIKROELEKTRONIKA, VIEEA /2013 I. félév Követelmények.
Önkormányzati ASP központ felállítása projekt Önkormányzatok tájékoztatása ÖNKORMÁNYZATI OKTATÁSOK BM információs nap
Nagy Regina Az információkat tartalmazó interaktív eszközökre, mint félkész termékekre kell tekintenünk, amiből a felhasználó saját.
Az MS Project szoftver alapfunkcióinak
Új pályainformációs eszközök - filmek Czanik Gábor.
Google Scholar és Mendeley Az irodalomkutatás, valamint a bibliográfia- készítés, megosztás, kapcsolatépítés segédeszközei Semmelweis Egyetem Központi.
Tanfolyam címe TANÁR NEVE | TANFOLYAM SZÁMA. Tanfolyam leírása  Írja be a tanfolyam anyagának rövid összefoglalását.  Hely  Előadások: hétfőn, szerdán,
TÁJÉKOZTATÓ AZ ÖNKORMÁNYZATI ASP ORSZÁGOS KITERJESZTÉSE KAPCSÁN A CSATLAKOZTATÁSI KONSTRUKCIÓRÓL SZEPTEMBER 15. ELŐADÓ: DR. SZEPESI GÁBOR OPERATÍV.
Diákportfólió minden szinten a tanulók tudatos önfejlesztése érdekében
Diákportfólió minden szinten a tanulók tudatos önfejlesztése érdekében
Tét - TANULÓI ÉLETÚT TÁMOGATÁSA AZ ÓVODÁTÓL A FELSŐOKTATÁSIG a tanulók tudatos önfejlesztése érdekében Hujber Tamásné kovács Gabriella Kaposvári Klebelsberg.
Továbbképzés Ide írja be a tárgyat..
Gyakorlat.
Fizikai inga lengése 11. évfolyam.
Tanár neve | Kurzus száma
Programjaink fizikából a es tanévben
Értékesítési oktatás Előadó: [Név].
Tantárgyi követelmények Térinformatika BMEEOFT041
Az SZMBK Intézményi Modell
Előadás másolata:

2. rész CAD/CAM labori gyakorlat Szabados Gábor társszerk.-ben

CÉLKITŰZÉS: • az 1. rész ( a „tantermi” foglalkozás ) ismeretkörének : o gyakorlása, o bővítése, o CAxx alapon, stb. • újszerű lehetőségek … MOTTÓ: Nincs az a rossz, amiből ne születne valami jó is.

Az ütemezés jellemzői: • áttekintő bemutató (< 30’) o videó elemzés o szoftverek bemutatása • „egyéni” munka o WORD dokumentálással o két részben … • egyebek (röviden)

A videó elemzés előkészítése LÁSSUK !

A videó elemzése, a műveletelemek három jellegzetes részlete: • a munkadarabra – „M”-re utaló jelzések • az első váltólapkára -”S1-vl”-re vonatkozó jelzések • a második váltólapkára –”S2-vl”-re vonatkozó jelzések

…, folyt. köv. ! (?)

A szoftverek bemutatása, a szerszámválasztás és az adatmeg- határozás – a szerszámozás – jellegze- tes részletei: (…)

1.

(…)

2.

…, folyt. köv. ! (?)

3. …, „ …, osztályozás: ” Önálló szerszámozást segítők Jellegzetes alapszoftverek (3.1._.) Integrált szoftverek (3.2._.) Internetes kapcsolatot használó szoftverek (3.3._.) Más mérnöki szoftverek részeként segítők (3.4._. )

( :) ( :)

…, csak választó, de „gyűjteményes” !!!

[…]

/template/start.asp?id=48 70

1. rész :

1. Keresési…: …, az egyebek: stb.

(…)

…, egy „extra” feladat: …, a megoldás […]

(…,…,…)