Airport 2012… BKF Hardy Mihály, kommunikációs igazgató, Budapest Airport 17.05.2012.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
PBN Szombathely. 360 km 1280 km.
Advertisements

A Windows Azure egy skálázható számításifelhő-platform, amelyet a Microsoft hosztol a világ több pontján lévő adatközpontjaiban. Az Azure egyszerű,
„Esélyteremtés és értékalakulás” Konferencia Megyeháza Kaposvár, 2009
Utazás, szabadidő és turizmus csoport Az egészségturizmus éve Oláh László igazgató Stratégiai Termékek Igazgatósága Magyar Fürdőszövetség Közgyűlése.
KEVESEBB FELÜGYELET ÚJ ÜZLETI MODELLEK NAGYOBB TERMELÉKENYSÉG.
Szülői értekezlet 2009.február 9..
... manapság BizSpark WebsiteSpark Empower for ISVs MAPS (Web Solutions Toolkit ) Microsoft Partner Network Regisztrált szintCertified és Gold Certified.
Licencelés Kovács Nóra Ker-Soft Kft.
Copyright © 2012, Oracle and/or its affiliates. All rights reserved. 1.
This project is implemented through the CENTRAL EUROPE Programme co-financed by the ERDF. airLED Repülőtéri Hotelek és a Turizmus fejlesztésének lehetőségei.
Statisztikák. Foursquare • 2014 Januári adatok forrás: foursquare.com/about • Több mint 45 millió felhasználó • Több mint 5 milliárd check-in • Több mint.
A B2B e-kereskedelem sajátosságai
Jövő hálózati megoldások – Future Internet
TÁMOP-5.5.5/08/1 A diszkrimináció elleni küzdelem – a társadalmi szemléletformálás és hatósági munka erősítése Társadalmi szemléletformálás – a komplex.
A Jászfényszaru Ipari Park komplex fejlesztése Vállalkozói Klub évindító rendezvénye Jászfényszaru, Polgármesteri Hivatal Díszterme január 27.
… with NFC A mobil contactless (NFC) technológia lehetőségei a pénzügyi szektorban.
This project is implemented through the CENTRAL EUROPE Programme co-financed by the ERDF. airLED Status Quo elemzések tapasztalatai prezentáció Karácsony.
MANORKA projekt Értékelő Csoport ülése február 18. Budapest „Önkormányzati kapacitásépítés norvég ‐ magyar együttműködéssel” projekt HU HU11-PP
Toma Pál Budapest, március 28.
Bemutatkozik a Premier Kommunikációs Iroda A kommunikáció világában minden nap egy új Premier!
d.hu Page 1 d.hu Click to edit Master title style 1. oldal BUDAPEST Airport d.hu április hó Hogyan áll a ferihegyi cargobázis?
ELHELYEZKEDÉS Szentgotthárd/A: 270km Rédics/SLO: 220 km
A győztesek felelőssége – Tájkép csata után
0 Budapest, december 8. Dunai hivatásforgalmi vízi közlekedés kialakítása Budapesten Nyitórendezvény Előadó: Nemecz Gábor Szakigazgató Beruházási.
Stuttgart ERASMUSosként
VÁLOGATÁS ISKOLÁNK ÉLETÉBŐL KÉPEKBEN.
A Microsoft Windows Vista gazdasági hatásai Lehetőségek az ökoszisztéma számára Microsoft Innovációs Nap november 27. Komáromi Zoltán Ügyvezető igazgató.
Luxemburg, Málta,Hollandia
Webshopok nemzetközi ügyleteinek adótervezése Mihály Péter
ADÓ Farkas Gábor Szenior Menedzser február 28. Adózás 2006.
X. Magyar Vezérigazgató Találkozó Röjtökmuzsaj, szeptember Szükség van-e PR-ra? És ha igen, miért nem? EUROLEX Consulting MEDIA & PR.
KBSZ Szakmai Nap október 27.. Lufthansa Technik Budapest Page 2 January 2007 Eseményjelentő rendszer Áttekintés  Kik vagyunk?  Kötelező/Szükséges.
Orvosoktatás Betegedukáció Egészségügyi kutatások, adatok közzététele Egészségügyi programok szervezése, támogatása Részvétel szakmai szervezetek munkájában.
CEIOPS Solvency II. Accounting/Pillar III working group Közzétételi követelmények Gyöngy Judit
AZ INFORMATIKA SZEREPE A LÉGITÁRSASÁGI FEJLŐDÉSBEN - EGY VEZETŐ SZEMSZÖGÉBŐL Dr. Horváth István NJSZT és ÓBUDAI EGYETEM Konferencia december.
Ittzés Zsigmond Budapest Airport IT Infrastruktúra manager
Microsoft CRM online Strén András
szakmérnök hallgatók számára
A szelektív gyűjtés helyzete, eredményei Kommunikációs kihívások
Rendelkezésre álló erőforrások pontos ismerete Kiosztott feladatok közel „valósidejű” követése Átláthatóság Tervezési folyamatok támogatása.
Impact of Metro construction on the long term sustainability of a Metropolitan city: The case of Thessaloniki Szigetvári Andrea2014. április 7.
Do not put content in the brand signature area 7 szűk esztendő? Nemes Krisztián ING Lease Hungary értékesítési igazgató VIII. Manager konferencia Tata,
2007 július 24.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2007 június ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
2007 augusztus 27.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2007 július ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
2007 november 28.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2007 október ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
Záhony térsége széles nyomtávú vontatóvágány hálózat felújítása
86. sz. főút Szombathely - Vát szakasz ( – km szelvények között) kivitelezési munkálatai Lakossági fórum október 09.
FlyBalaton repülőtér bemutatkozása Hotel Budapest, december 6.
Gazdasági kapcsolatok és regionális együttműködések Félixfürdő május 17. Miklóssy Ferenc alelnök Magyar Kereskedelmi és Iparkamara.
MVM Trade portfoliója 2009-ben
FlyBalaton repülőtér bemutatkozása Március 29.
A Cseh - Magyar Üzleti Klub. A Cseh Magyar Üzleti klub legfőbb céljának tekinti a kétoldalú üzleti kapcsolatok fejlesztését, és a cseh illetve magyar.
1 Gyarapodó Köztársaság Növekvő gazdaság – csökkenő adók február 2.
Az Eötvös József Alapítvány évi beszámolója Rendes évi közgyűlés február 10.
Rugalmas, moduláris felépítés Rugalmas telepítés Jól tervezhető szerepkörök Folyamatos rendelkezésre állás Egyszerű felügyelet Elérés bárhonnan Postafiók.
BUD: a régió gazdasági motorja
1. Melyik jármű haladhat tovább elsőként az ábrán látható forgalmi helyzetben? a) A "V" jelű villamos. b) Az "M" jelű munkagép. c) Az "R" jelű rendőrségi.
NAGYGÉPES ESEMÉNYEK KBSZ SZAKMAI NAPOK - REPÜLÉS
Christopher Chapman | MCT Content PM, Microsoft Learning, PDG Planning, Microsoft.
A KÖVETKEZŐKBEN SZÁMOZOTT KÉRDÉSEKET VAGY KÉPEKET LÁT SZÁMOZOTT KÉPLETEKKEL. ÍRJA A SZÁMOZOTT KÉRDÉSRE ADOTT VÁLASZT, VAGY A SZÁMOZOTT KÉPLET NEVÉT A VÁLASZÍV.
Garami Katalin, Takács Márta
Real estate project Bud Office Center. Terminal 1 Terminal 2 BUD Office Center Elhelyezkedés Az irodaépület a repülőtér szívében a Terminál 1 és a Terminál.
Budapest Airport, a T1 bezárása Jost Lammers, a Budapest Airport vezérigazgatója május 24.
A Budapest Airport talpra állása Kam Jandu, légiközlekedési igazgató.
Múlt és jövő A 15 éves Budapesti Értéktőzsde szerepe a hazai tőkepiac fejlesztésében Szalay-Berzeviczy Attila elnök június 16.
Felmérés a Magyar Textil-, Ruhaágazatok versenyképességéről
Farkas Bálint | Technical Evangelist | Microsoft
„Agilis-e vagy?” – egy váltókezelő naplója
HWSW Meetup – Felhő és ami mögötte van
Microsoft eszközpályázat
Előadás másolata:

Airport 2012… BKF Hardy Mihály, kommunikációs igazgató, Budapest Airport 17.05.2012.

Ezek meg hová tűntek???

A Budapest Airport rövid története Megnyitó 1950 május 7.: mai 1-es terminál és egy futópálya, 7,133 utas; 1983 Második futópálya és irányítótorony átadása; 1985: Megnyílt a 2A Terminál; 2,2 millió utas; 1998: Megnyílt a 2B Terminál; 4 millió utas; 2005: Az 1-es terminál felújítása, fapados „boom”, évi 8 millió utas; 2005: A Budapest Airport privatizációja 75 évre (2080-ig) – BAA (British Airport Authority) nyertes pályázata (75%); 2007 június 6. A német Hochtief AirPort vezette konzorcium átveszi a Budapest Airport irányítását. 2011 március 27. Átadják a forgalomnak a SkyCourt-ot, az Égi Udvart

A Budapest Airport tulajdonosai Malton Investment Pte Ltd. Hochtief Airport GmbH Aero Investment S.á.r.l. Caisse de dépôt et placement de Québec KfW IPEX-Bank GmbH

A Budapest Airport alapadatai Magyarország legfontosabb nemzetközi repülőtere (24/7) Alapterület: 1,515 hektár Két futópálya: Runway 1 (13R-31L) 3,010 x 45m Runway 2 (31L-13R) 3,707 x 45m Terminálok: 1-es terminál 1 – 14 állóhely 2-es terminál 37 állóhely Forgalmi adatok (2011): 8.9 millió utas 109, 989 gépmozgás 86,000 tonna cargo Budapest Airport alkalmazottak: 1,000 fő Összes repülőtéri alkalmazott: 12,000 fő volt – most kb. 9 000

Budapest Airport napjainkban 2-es futópálya SkyCourt 2-es terminál (ex- 2A és B) 1-es futópálya Javító hangárok (ACE és Lufthansa Technik 1-es terminál

SkyCourt adatok Építkezés kezdete: 2009 április Átadás a Budapest Airportnak: 2011 február Nyitóünnepség: 2011 március 18. Forgalmi nyitás: 2011 március 27. SkyCourt teljes beruházás: 102 millió Euró Teljes hasznos alapterület: 28 000 nm Kereskedelmi terület: 4 300 nm Check-in pultok: 59 (2A+2B) CUSS: 26 Utasbiztonsági folyosók: 6+6 Tranzit: 4 folyosó (2 + épül)

Hazai és nemzetközi márkák versenye

BUD Future fejlesztési tervek - jegelve Két új beszállító folyosó 8+9 utashíddal; 170,000 m² új forgalmi előtér; Kapacitás növekedés: 15 millió utas/év

Felújított épületek új parkolóval - jegelve

BUD Cargo City 2012-re – törölve, mélyhűtve!

2012. február 3. – Fekete Péntek, Malév-csőd!

Kikkel kommunikálok? Utasok Média Repülőtéri partnerek (pl. AirportShuttle Minibusz, Főtaxi, éttermek) Légitársaságok Saját dolgozók Hatóságok Kormányzat, politikai partnerek Cégközpont – HTA Essen (tőzsdei cég) Tulajdonosok, befektetők Nagykövetségek Budapesten Környező közösségek (BP XVIII, XVII, Vecsés, Ecser stb.) Web, Facebook – web.2-es közösség

Mi az üzenet? Holding statement – időt nyerni!!! A Malévnak tényleg vége?! Utasok ne jöjjenek ki! Mi lesz a jegyekkel? Ki beszéljen, ki beszélhet? Nem kell azonnal nyilatkozni – átgondolni! Megosztani az erőket, rögzíteni mindent! Szelektálni, hogy ki fontos média! HM esete az m1 Híradójával… és a HírTV-vel.

Eszköztár Sajtóközlemény Interjú Sajtóértekezlet Élő bejelentkezés Weboldal Facebook Fotó Video

BUD: Malév-válsághelyzet és kezelése 2012. feburár 3. 08.00 óra: Válságforgatókönyv aktiválva. Akut válságkezelés: 72 óra, hétfőn 6.-án 09.00-kor lefújva. BUD február: teljes 2012-es terv átalakítva, beruházások befagyasztva, csoportos létszámleépítés (konzultációk) Új légitársaságok hívása Budapestre (Air Berlin, Aegean Airlines, Transavia stb.) 19 új útvonalat jelentett be 5 új légitársaság 13 légitársaság növeli a frekvenciát 24 irányban Az ex-Malév közvetlen járatainak 80%-án van szolgáltatás

A Malév-csőd hatásai BUD-ra Teljes utaslétszám 2011: 3,2 million Ebből 1,5 millió átszálló utas - teljesen elveszett Törölt járatok a Malév-csőd nyomán: Amercian Airlines (JFK) Hainan Airlines(PEK) Moldavian (KIV) Carpatair (VCE)

2011 utas statisztika 8,921 millió utas, 8.9% növekedés 2010-hez képest 1,515 millió átszálló utas, 8.2% csökkenés 2010-hez képest 71.6% átlagos load factor, 1‰ növekedés 2010-hez képest 109,949 ATM (fel- és leszállás), 4.2% növekedés 2010-hez képest

BUD minőségi szolgáltatások SkyCourt – új 2-es Terminál épület 2011 márciusa óta üzemel teljes beruházás 100 m Euro Nagyobb tér, több üzlet és bár Kényelmes várakozótér +2 utasbiztonsági folyosó T1 bezár május 29.-én, 5 low-cost is költözik a T2-re. Befejeződik a T2 belső felújítása Új utastájékoztató rendszer épül ki Hatékonyabb kommunikáció: Facebook, twitter, YouTube Picasaweb, hírlevelek

Új megoldások: gyalogos beszállítás

Benchmark airports are: ATH CPH DUB GLA GVA HAM HEL KRK MUC MXP OTP VIE ZRH

Köszönöm a figyelmet!

Kapcsolat / Contact További információk / Further information: Mihály Hardy Budapest Airport Zrt. Communication Director H–1675 Budapest Pf. / P.O. Box. 53 Telefon: +36 (1) 296 6753 Fax:       +36 (1) 296 5304 E-mail: mihaly.hardy@bud.hu Egyéb információk / Other information: www.bud.hu   A bemutató 2011 áprilisában készült / Published in April 2011 A prezentációban a Budapest Airport Zrt. által a nyilvánosság számára közölt, tájékoztató jellegű információk a lehető legnagyobb gondossággal készültek. A társaság mindent megtett a technikai hibákból eredő problémák elkerülése érdekében, azonban nem vállal semmilyen közvetlen vagy közvetett felelősséget vagy kötelezettséget a megjelent információkért. Minden ezzel kapcsolatos észrevételt, kérdést szívesen fogadunk. E felelősségi nyilatkozatnak nem célja, hogy a vonatkozó jogszabályokban előírtaktól eltérő módon korlátozza vagy kizárja a társaság felelősségét olyan ügyekben, amelyekért a jogszabályok értelmében felelős. This presentation has been prepared to enhance public access to information about Budapest Airport's activities, with the utmost care to minimizing disruption caused by technical issues. However, no claims are accepted and no warranty is provided, expressed or implied, as to its relevance, reliability, timeliness, accuracy or completeness. Budapest Airport Zrt. and the companies referred to in the publication explicitly exclude any liability for errors or omissions in this material or in respect of information provided in connection with it. We welcome any observations or queries relating to this material. This disclaimer is not intended to restrict or exclude Budapest Airport Zrt.’s liability in any ways other than those prescribed by applicable legal provisions over matters for which it is legally liable.