 Objektív képet ad az iskola tanulóinak szövegértésben, matematikában elért eredményeiről az országos eredményekhez és különböző diákcsoportokhoz képest.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A sportiskolába járó tanulók szüleinek válaszai a kérdőíves felmérésre (1245 válaszadó)
Advertisements


„Esélyteremtés és értékalakulás” Konferencia Megyeháza Kaposvár, 2009
Weblap szerkesztés HTML oldal felépítése Nyitó tag Záró tag Nyitó tag Záró tag oldalfej tözs.
A társadalmi tényezők hatása a tanulásra
Kompetenciamérés eredményei 2009 Készítette: Bánné Mészáros Anikó igazgatóhelyettes.
Minőség elejétől a végéig Abranet ™. ABRANET  •ABRANET TM egy új típusú porelszívásos csiszolóanyag.
Erőállóképesség mérése Találjanak teszteket az irodalomban
Az országos mérések megújult rendszere
MATEMATIKA Év eleji felmérés 3. évfolyam
Humánkineziológia szak
Mérés, értékelés és minőségbiztosítás a közoktatásban
6) 7) 8) 9) 10) Mennyi az x, y és z értéke? 11) 12) 13) 14) 15)
Matematika - 5. évfolyam © Kačmárová Fordította: Balogh Szilveszter.
Kompetencia- mérés Somogyi József Általános Iskola
A ÉVI ORSZÁGOS KOMPETENCIAMÉRÉS ISKOLAI EREDMÉNYEI.
A ÉVI ORSZÁGOS KOMPETENCIAMÉRÉS ISKOLAI EREDMÉNYEI /A kisebb grafikonok az előző évi eredmények/
A tételek eljuttatása az iskolákba
Mérés és adatgyűjtés laboratóriumi gyakorlat Karakterisztikák mérése 1 Makan Gergely, Mingesz Róbert, Nagy Tamás V
Virtuális méréstechnika 12. Óra Karakterisztikák mérése November 21. Mingesz Róbert v
VÁLOGATÁS ISKOLÁNK ÉLETÉBŐL KÉPEKBEN.
TÓPARTI GIMNÁZIUM ÉS MŰVÉSZETI SZAKKÖZÉPISKOLA A évi ORSZÁGOS KOMPETENCIAMÉRÉS eredményei A felmérés időpontja: május 29.
Védőgázas hegesztések
Pázmány - híres perek Pázmány híres perek.
Szerkezeti elemek teherbírásvizsgálata összetett terhelés esetén:
6. Előadás Merevítő rendszerek típusok, szerepük a tervezésben
Darupályák tervezésének alapjai
Országos kompetencia mérés A kompetencia mérés:  4., 6. és 8. évfolyamokon mérik a tanulók képességeit ált. iskolában, ill. a 10. évfolyamon középiskolában.
Sárgarépa piaca hasonlóságelemzéssel Gazdaság- és Társadalomtudományi kar Gazdasági és vidékfejlesztési agrármérnök I. évfolyam Fekete AlexanderKozma Richárd.
100-as szög méreteinek gyakorisága (n = 100) db mm.
2010 évi országos kompetenciamérés elemzése Vajda Péter Ének-zenei Általános és Sportiskola „Az egyetlen dolog, ami rosszabb annál, hogy beszélünk róla,
DRAGON BALL GT dbzgtlink féle változat! Illesztett, ráégetett, sárga felirattal! Japan és Angol Navigáláshoz használd a bal oldali léptető elemeket ! Verzio.
Chrappán Magdolna DE BTK Neveléstudományok Intézete.
dr. Szalkai István Pannon Egyetem, Veszprém
szakmérnök hallgatók számára
Készítette: Hegyesi- Németh Márta MPI Győr, április 29.
2008. évi Országos kompetenciamérés 6. osztály / Matematika
Logikai szita Pomothy Judit 9. B.
4. Feladat (1) Foci VB 2006 Különböző országok taktikái.
Matematika - 5. évfolyam © Kačmárová Fordította: Balogh Szilveszter.
var q = ( from c in dc.Customers where c.City == "London" where c.City == "London" select c).Including( c => c.Orders ); select c).Including(
7. Házi feladat megoldása
Gyorsjelentés a Kulturális Központok Országos Szövetsége tagintézményeinek felméréséről Kecskemét,
Érettségi jelentkezések és érettségi eredmények 2007 Érettségi jelentkezések - érettségi eredmények.
Érettségi jelentkezések és érettségi eredmények 2008 Tanévnyitó értekezlet Érettségi jelentkezések - érettségi eredmények augusztus 29.
Kompetenciamérés eredményei évfolyam 2012 Készítette: Bánné Mészáros Anikó igazgatóhelyettes.
Csurik Magda Országos Tisztifőorvosi Hivatal
A klinikai transzfúziós tevékenység Ápolás szakmai ellenőrzése
Adalékok a magyar tizenévesek vallásosságáról a rendszerváltás után Csákó Mihály CSc egyetemi docens WJLF Pedagógiai Tanszék.
Nyitott Kapuk 2010 Beiskolázási kérdőívek értékelése.
QualcoDuna interkalibráció Talaj- és levegövizsgálati körmérések évi értékelése (2007.) Dr. Biliczkiné Gaál Piroska VITUKI Kht. Minőségbiztosítási és Ellenőrzési.
OKÉV – FIT jelentés Évfolyam MATEMATIKA. ÁTLAGEREDMÉNYEK MATEMATIKA 6. Iskolai 521 Országos 499 Budapesti 524 Zuglói 548.
Kompetencia mérés eredményei 2006 Készítette: Mészáros-Vásárhely Katalin.
1. Melyik jármű haladhat tovább elsőként az ábrán látható forgalmi helyzetben? a) A "V" jelű villamos. b) Az "M" jelű munkagép. c) Az "R" jelű rendőrségi.
GAZDASÁGI ADOTTSÁGOK ÉS FEJLŐDÉSI IRÁNYOK A délkelet-európai országok Novák Tamás MTA – VKI május 16.
Kvantitatív módszerek
A DIGITÁLIS NEMZEDÉK OLVASÓI PROFILJAI A nyomtatott és digitális olvasói szokások kapcsolata a teljesítménnyel a PISA2009 eredményei alapján Balázsi Ildikó-Ostorics.
Az országos mérések megújult rendszere
A KÖVETKEZŐKBEN SZÁMOZOTT KÉRDÉSEKET VAGY KÉPEKET LÁT SZÁMOZOTT KÉPLETEKKEL. ÍRJA A SZÁMOZOTT KÉRDÉSRE ADOTT VÁLASZT, VAGY A SZÁMOZOTT KÉPLET NEVÉT A VÁLASZÍV.
1 Az igazság ideát van? Montskó Éva, mtv. 2 Célcsoport Az alábbi célcsoportokra vonatkozóan mutatjuk be az adatokat: 4-12 évesek,1.
A félévi tanulmányi munka bemutatása 2014/2015. Összeállította: Kovács Tibor.
A felmérés időpontja: május 28.. MÉRT TERÜLETEK:  matematikai eszköztudás  szövegértési képességek  háttérkérdőív kitöltése (szülők, tanulók)
Kompetenciamérés Kompetenciamérés Matematika 6. évfolyam.
Országos kompetenciamérés 2014
2015. évi eredmények Újpesti Bajza József Általános Iskola Készítette: Kohodné Tóth Andrea intézményvezető.
Országos kompetenciamérés 6. évfolyam (2015)
A évi kompetenciamérés eredményeinek elemzése 2016
Országos Kompetencia Mérés 2011
Kompetenciamérés eredményei évfolyam 2013
Országos kompetenciamérés 6. évfolyam (2017)
Előadás másolata:

 Objektív képet ad az iskola tanulóinak szövegértésben, matematikában elért eredményeiről az országos eredményekhez és különböző diákcsoportokhoz képest.  Hogyan változott a telephely eredménye az előző kompetenciamérésben tapasztaltakhoz képest?  Milyen eredményt ért el a telephely a tanulók családi háttérindexéhez viszonyítva?  Objektív támpontot ad a telephely objektív önértékelésében.  Segíthet a tanároknak fejlesztési tervek összeállításában, fejlesztési irányvonalak kijelölésében.

 A fejlesztési feladatok megfogalmazása és megvalósítása azonban nem csupán a magyar- és a matematikatanárok feladata.  A tanulók osztályozására sem javasolt, hiszen a feladatok a legtöbb diák számára újszerűek, és nemcsak az elsajátított ismereteket kérdezik vissza.  A tanárok értékelésében is fokozott óvatossággal használhatók, hiszen a tanári munka kis szeletéről adnak képet.

Mérésben érintett diákközösségek év vége Létszám (fő) ÁrpádKazinczyPollack 6. évfolyam9380 Ebből hh/hhh 22/4 28% 23/5 35% 13/4 8. évfolyam Ebből hh/hhh 15/6 27% 23/7 31% 5/1 15,4%

6. ÉVFOLYAM MATEMATIKA

A Pollack Mihály Általános Iskola átlag: 493 (478;507) B Árpád Fejedelem Tagiskola átlag: 534 (523;548) C Kazinczy Ferenc Tagiskola átlag: 484 (469;501)

A - POLLACK; B - ÁRPÁD; C - KAZINCZY

Min. / 5-ös perc 25-.s perc.átlag(konf. int.)75-.s perc.Max. / 95-ös perc A mi iskolánkban (498;516) Pollack (478;507) Árpád (523;548) Kazinczy (469;501) Kazincbarcikai kistérségben (462;470)539636

PollackÁrpádKazinczy A telephely tényleges eredménye Várható eredmény a családi háttérindex alapján eltérésNincs szignifikáns különbség A tényleges eredmény szignifikánsan jobb A telephely CSHI- e és eredménye közötti kapcsolat torzított

»A Pollack Mihály Általános Iskola átlag: 507 (485;527) »B Árpád Fejedelem Tagiskola átlag: 536 (516;552) »C Kazinczy Ferenc Tagiskola átlag: 513 (493;534)

A - POLLACK; B - ÁRPÁD; C - KAZINCZY

Min. / 5-ös perc 25-.s perc.átlag(konf. int.)75-.s perc.Max. / 95-ös perc A mi iskolánkban (510;531) Pollack (485;527) Árpád (516;552) Kazinczy (493;534) Kazincbarcikai kistérségben (473;485)

PollackÁrpádKazinczy A telephely tényleges eredménye Várható eredmény a családi háttérindex alapján eltérésNincs szignifikáns különbség A telephely CSHI-e és eredménye közötti kapcsolat torzított

»A Pollack Mihály Általános Iskola átlag: 569 (551;585) »B Árpád Fejedelem Tagiskola átlag: 534 (519;552) »C Kazinczy Ferenc Tagiskola átlag: 476 (461;492)

»A - POLLACK; B - ÁRPÁD; C - KAZINCZY

Min. / 5-ös perc 25-.s perc.átlag(konf. int.)75-.s perc.Max. / 95-ös perc A mi iskolánkban (506;523) Pollack (551;585) Árpád (519;552) Kazinczy (461;492) Kazincbarcikai kistérségben (474;486)

PollackÁrpádKazinczy A telephely tényleges eredménye Várható eredmény a családi háttérindex alapján eltérésNem áll rendelkezésre elegendő adat A tényleges eredmény szignifikánsan jobb Nem áll rendelkezésre elegendő adat

»A Pollack Mihály Általános Iskola átlag: 550 (536;569) »B Árpád Fejedelem Tagiskola átlag: 520 (506;533) »C Kazinczy Ferenc Tagiskola átlag: 497 (483;511)

»A - POLLACK; B - ÁRPÁD; C - KAZINCZY

Min. / 5-ös perc 25-.s perc.átlag(konf. int.)75-.s perc.Max. / 95-ös perc A mi iskolánkban (507;524) Pollack (536;569) Árpád (506;533) Kazinczy (483;511) Kazincbarcikai kistérségben (481;492)

PollackÁrpádKazinczy A telephely tényleges eredménye Várható eredmény a családi háttérindex alapján eltérésNem áll rendelkezésre elegendő adat Nincs szignifikáns különbség Nem áll rendelkezésre elegendő adat

matematika Eltérés az országos átlagtól -3%-4,5%114% szövegértés Eltérés az országos átlagtól -8,25%101,6%109% »A piros színnel kiemelt értékek az országos átlag feletti teljesítményt mutatják

matematika Eltérés az országos átlagtól 101,2%107,7%107,4% szövegértés Eltérés az országos átlagtól -3,2%101%103% »A piros színnel kiemelt értékek az országos átlag feletti teljesítményt mutatják.

matematika Eltérés az országos átlagtól -6,1%-3,7%-4,2% szövegértés Eltérés az országos átlagtól -7,5%-8,3%-1,8% »A 100% feletti értékek az országos átlag feletti teljesítményt mutatják

matematika Eltérés az országos átlagtól 100,6%-3% szövegértés Eltérés az országos átlagtól -2,6%-1,2%

2008 PollackÁrpád matematika Eltérés az országos átlagtól -1,3%107% szövegértés Eltérés az országos átlagtól -2,4%103,2%

matematika ÁrpádKazinczyPollack létszám16 (19,5%) 24 (33%) 23 (40%) 1. szint alatti 2 (12,5%) 9 (37,5%) 6 (26,1%) 1. szint 2 (12,5%) 7 (29%) 8 (34,8%) 2.szint 9 (56%) 5 (21%) 6 (26,1%) 3.szint 3 (19%) 3 (12,5%) 2 (8,7%) 4.szint 001 (4,3%)

szövegértés ÁrpádKazinczyPollack létszám szint alatti 1 (6,25%) 7 (29,2%) 2 (8,7%) 1. szint 2 (12,5%) 3 (12,5%) 8 (34,8%) 2.szint 6 (37,5%) 3 (12,5%) 6 (26,1%) 3.szint 6 (37,5%) 8 (33,3%) 4 (17,4%) 4.szint 1 (6,25%) 3 (12,5%) 3 (13%)

matematika ÁrpádKazinczyPollack létszám20 (28,5%) 18 (20,7%) 5 (13,9%) 1. szint alatti 05 (27,8%) 0 1. szint 6 (30%) 5 (27,8%) 0 2.szint 11 (55%) 5 (27,8%) 2 (40%) 3.szint 2 (10%) 3 (16,6%) 2 (40%) 4.szint 1 (5%) 01 (20%)

szövegértés ÁrpádKazinczyPollack létszám20185 (13,9%) 1. szint alatti 1 (5%) 3 (16,7%) 1 (20%) 1. szint 6 (30%) 4 (22,2%) 0 2.szint 9 (45%) 7 (38,9%) 2 (40%) 3.szint 4 (20%) 4 (22,2%) 2 (40%) 4.szint 000

IntézményszövegértésHH,HHHmatematikaHH,HHH létszám21263 (29,7%) szint alatti 1010 (100%) 3017 (56,6%) 1. szint (54,2%) 4617 (37%) 2.szint (22,3%) 8820 (22,7%) 3.szint 6418 (28%) 438 (18,6%) 4.szint 477 (14,9%) 51 (20%)

IntézményszövegértésHH,HHHmatematikaHH,HHH létszám19343 (22,3%) szint alatti 95 (55,5%) 205 (25%) 1. szint 2810 (35,7%) 4011 (27,5%) 2.szint (32,1%) 6018 (30%) 3.szint 8210 (12,2%) 637 (11%) 4.szint (20%)