Kompetenciamérés eredményei 4. 6. 8. évfolyam 2011 Készítette: Bánné Mészáros Anikó igazgatóhelyettes.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Az Országos Kompetenciamérés FIT-jelentéseinek új elemei
Advertisements

A társadalmi tényezők hatása a tanulásra
Kompetenciamérés eredményei 2009 Készítette: Bánné Mészáros Anikó igazgatóhelyettes.
Erőállóképesség mérése Találjanak teszteket az irodalomban
Készítette: Bánné Mészáros Anikó igazgatóhelyettes.
MATEMATIKA Év eleji felmérés 3. évfolyam
Humánkineziológia szak
Tanulmányi eredmények Bornemisza Péter Gimnázium
Kompetencia- mérés Somogyi József Általános Iskola
A ÉVI ORSZÁGOS KOMPETENCIAMÉRÉS ISKOLAI EREDMÉNYEI.
A ÉVI ORSZÁGOS KOMPETENCIAMÉRÉS ISKOLAI EREDMÉNYEI /A kisebb grafikonok az előző évi eredmények/
Az új történelem érettségiről és eredményeiről augusztus Kaposi József.
A tételek eljuttatása az iskolákba
2010 október 2651 kp. Vizsga 2. feladata. Megoldás: „A” vállalat: Beszerzés : 100 millió Árrés: ( 12 %) = 100 x 0,12=12 millió Nettó eladási ár =
OKÉV évfolyam. Olvasáskészség kiépültsége országos:fenntartói:iskolai:
VÁLOGATÁS ISKOLÁNK ÉLETÉBŐL KÉPEKBEN.
Ábramagyarázat az Országos Kompetenciamérés iskolajelentéséhez
TÓPARTI GIMNÁZIUM ÉS MŰVÉSZETI SZAKKÖZÉPISKOLA A évi ORSZÁGOS KOMPETENCIAMÉRÉS eredményei A felmérés időpontja: május 29.
1. IS2PRI2 02/96 B.Könyv SIKER A KÖNYVELÉSHEZ. 2. IS2PRI2 02/96 Mi a B.Könyv KönyvelésMérlegEredményAdóAnalitikaForintDevizaKönyvelésMérlegEredményAdóAnalitikaForintDeviza.
Országos kompetencia mérés A kompetencia mérés:  4., 6. és 8. évfolyamokon mérik a tanulók képességeit ált. iskolában, ill. a 10. évfolyamon középiskolában.
FŐVÁROSI PEDAGÓGIAI NAPOK
Sárgarépa piaca hasonlóságelemzéssel Gazdaság- és Társadalomtudományi kar Gazdasági és vidékfejlesztési agrármérnök I. évfolyam Fekete AlexanderKozma Richárd.
2010 évi országos kompetenciamérés elemzése Vajda Péter Ének-zenei Általános és Sportiskola „Az egyetlen dolog, ami rosszabb annál, hogy beszélünk róla,
Új skála – új lehetőségek Egy kis ízelítő. Egységes skála (1)
Merre tovább? Tapasztalatok a kétszintű latin nyelvi érettségiről.
A közép- és emelt szintű vizsga tanári értékelése
szakmérnök hallgatók számára
A évi demográfiai adatok értékelése
A évi demográfiai adatok értékelése
2008. évi Országos kompetenciamérés 6. osztály / Matematika
Logikai szita Pomothy Judit 9. B.
Logikai szita Izsó Tímea 9.B.
Középpontban a fejlődés
A Kt. 9. § (4) szerint országos mérések keretében rendszeresen kell mérni, értékelni a nevelési-oktatási intézményekben folyó pedagógiai tevékenységet,
Országos Kompetenciamérés Június 24. Készítette: Tornainé Szegedi Erika.
7. Házi feladat megoldása
Érettségi jelentkezések és érettségi eredmények 2008 Tanévnyitó értekezlet Érettségi jelentkezések - érettségi eredmények augusztus 29.
KÖZOKTATÁS, SZAKKÉPZÉS, A MUNKA VILÁGA MSZT HÁROMSZÉKI Tagozata Sepsiszentgyörgy szeptember 29. Dr. Szenes György elnök.
Kompetenciamérés eredményei évfolyam 2012 Készítette: Bánné Mészáros Anikó igazgatóhelyettes.
A Jókai Mór Református Általános Iskola és AMI Miskolc 4. évfolyamos tanulóinak a 2011-es Országos Kompetenciamérésen elért eredményei Készítette: Bánné.
Kompetenciamérés eredményei 2008 Készítette: Bánné Mészáros Anikó.
A klinikai transzfúziós tevékenység Ápolás szakmai ellenőrzése
VERES PÉTER GIMNÁZIUM Tanulmányi eredmények 2005.
Kölcsey Ferenc Gimnázium1714 (1684;1744) Országosan 1635 (1634;1636) 8 évfolyamos gimnáziumokban 1826 (1821;1830) 6 évfolyamos gimnáziumokban 1805 (1803;1808)
Kétszintű érettségi.
QualcoDuna interkalibráció Talaj- és levegövizsgálati körmérések évi értékelése (2007.) Dr. Biliczkiné Gaál Piroska VITUKI Kht. Minőségbiztosítási és Ellenőrzési.
Kompetenciamérés értékelése 4. osztály 2008 Gönczy Pál Általános Iskola.
Alsó tagozat Demény Gabriella igh
Kompetencia mérés eredményei 2006 Készítette: Mészáros-Vásárhely Katalin.
1. Melyik jármű haladhat tovább elsőként az ábrán látható forgalmi helyzetben? a) A "V" jelű villamos. b) Az "M" jelű munkagép. c) Az "R" jelű rendőrségi.
Ábramagyarázat az Országos Kompetenciamérés iskolajelentéséhez
Érettségi eredmények Vizsgázók száma: 114 fő Rendes vizsga: 82 fő Előrehozott vizsga: 32 fő (30+2) Összes értékelt tantárgyi vizsga: 495 Összes.
Összeállította: Kovács Tibor igh. A NDRÁSSY GYULA G IMNÁZIUM ÉS K OLLÉGIUM Nyílt nap
> aspnet_regiis -i 8 9 TIPP: Az „Alap” telepítés gyors, nem kérdez, de később korlátozhat.
1 Az igazság ideát van? Montskó Éva, mtv. 2 Célcsoport Az alábbi célcsoportokra vonatkozóan mutatjuk be az adatokat: 4-12 évesek,1.
A felmérés időpontja: május 28.. MÉRT TERÜLETEK:  matematikai eszköztudás  szövegértési képességek  háttérkérdőív kitöltése (szülők, tanulók)
Kompetenciamérés Kompetenciamérés Matematika 6. évfolyam.
Országos kompetenciamérés 2014
OKM 2014 iskolai elemzés Készítette: Fülöp Anna.
1. 2 A gimnázium tanulmányi átlageredménye 4,27. A legjobb eredményű osztály átlaga: 4,41 A legalacsonyabb átlag: 3,6. Nyolc osztály teljesített a négyes.
4.osztály Elemzés az elsajátítási szintek összehasonlításával 4.osztály Elemzés az elsajátítási szintek összehasonlításával
FIT-jelentés 2014 Kompetenciamérés eredményeinek elemzése.
1. 2 A gimnázium tanulmányi átlageredménye 4,13. A legjobb eredményű osztály átlaga: 4,62 A legalacsonyabb átlag: 3,53. Hét osztály teljesített a négyes.
2015. évi eredmények Újpesti Bajza József Általános Iskola Készítette: Kohodné Tóth Andrea intézményvezető.
Országos kompetenciamérés 6. évfolyam (2015)
Új skála – új lehetőségek
A évi kompetenciamérés FIT-jelentéseinek új elemei
Országos Kompetencia Mérés 2011
Kompetenciamérés eredményei évfolyam 2013
Országos kompetenciamérés 6. évfolyam (2017)
Előadás másolata:

Kompetenciamérés eredményei évfolyam 2011 Készítette: Bánné Mészáros Anikó igazgatóhelyettes

Az olvasáskészség kiépültsége Az olvasáskészség gyakorlottsága Az írásminőség fejlettsége Az íráskészség gyakorlottsága Az elemi számolási készség kiépültsége Az elemi számolási készség gyakorlottsága A számírási készség kiépültsége A mértékegység-váltó készség kiépültsége Az összeadás készségének kiépültsége a 100-as számkörben Az kivonás készségének kiépültsége a 100-as számkörben A szorzás készségének kiépültsége a 100-as számkörben Az osztás készségének kiépültsége a 100-as számkörben Az elemi gondolkodási képességek kiépültsége Az elemi gondolkodási képesség gyakorlottsága Az elemi rendszerező képesség kiépültsége Az elemi kombinatív képesség kiépültsége 4. évfolyam

Olvasás - írás 4. évfolyam

Számolási készségek 4. évfolyam

Matematikai alapműveletek 4. évfolyam

Gondolkodási műveletek 4. évfolyam

Az egyes szintek részletesen (előkészítő, kezdő, haladó, befejező, optimális)

AZ OLVASÁSKÉSZSÉG KIÉPÜLTSÉGE AZ OLVASÁSKÉSZSÉG GYAKORLOTTSÁGA Elemz é si szint Á tlag k%pont A tanul ó k sz á zal é kos megoszl á sa az elsaj á t í t á si szintek szerint ELÕK É SZ Í TÕ 0-59k%p KEZDÕ 60-69k%p HALAD Ó 70-79k%p BEFEJEZÕ 80-89k%p OPTIM Á LIS k%p Iskolai 2010-es Orsz á gos Iskola a oszt á ly b oszt á ly Elemz é si szint Á tlag k%pont A tanul ó k sz á zal é kos megoszl á sa az elsaj á t í t á si szintek szerint ELÕK É SZ Í TÕ perc 29k% é s kevesebb KEZDÕ perc 30-39k% HALAD Ó perc 40-49k% BEFEJEZÕ perc 50-69k% OPTIM Á LIS 11 perc é s kevesebb 70k% é s t ö bb Iskola 2010-es Orsz á gos Iskola a oszt á ly b oszt á ly évfolyam

AZ ÍRÁSMINÕSÉG FEJLETTSÉGE AZ ÍRÁSKÉSZSÉG GYAKORLOTTSÁGA Elemz é si szint Á tlag k%pont A tanul ó k sz á zal é kos megoszl á sa az elsaj á t í t á si szintek szerint ELÕK É SZ Í TÕ 0-49k%p KEZDÕ 50-59k%p HALAD Ó 60-69k%p BEFEJEZÕ 70-79k%p OPTIM Á LIS k%p Iskola 2010-es Orsz á gos Iskola a oszt á ly b oszt á ly Elemz é si szint Á tlag k%pont A tanul ó k sz á zal é kos megoszl á sa az elsaj á t í t á si szintek szerint ELÕK É SZ Í TÕ 44k% é s kevesebb KEZDÕ 45-54k% HALAD Ó 55-64k% BEFEJEZÕ 65-69k% OPTIM Á LIS 70k% é s t ö bb Iskola 2010-es Orsz á gos Iskola a oszt á ly b oszt á ly évfolyam

AZ ELEMI SZÁMOLÁSI KÉSZSÉG KIÉPÜLTSÉGE AZ ELEMI SZÁMOLÁSI KÉSZSÉG GYAKORLOTTSÁGA Elemz é si szint Á tlag k%pont A tanul ó k sz á zal é kos megoszl á sa az elsaj á t í t á si szintek szerint ELÕK É SZ Í TÕ 0-79k%p KEZDÕ 80-84k%p HALAD Ó 85-89k%p BEFEJEZÕ 90-94k%p OPTIM Á LIS k%p Iskola 2010-es Orsz á gos Iskola a oszt á ly b oszt á ly Elemz é si szint Á tlag k%pont A tanul ó k sz á zal é kos megoszl á sa az elsaj á t í t á si szintek szerint ELÕK É SZ Í TÕ perc 49k% é s kevesebb KEZDÕ perc 50-54k% HALAD Ó perc 55-59k% BEFEJEZÕ perc 60-69k% OPTIM Á LIS 14 perc é s kevesebb 70k% é s t ö bb Iskolai 2010-es Orsz á gos Iskola a oszt á ly b oszt á ly évfolyam

A SZÁMÍRÁSI KÉSZSÉG KIÉPÜLTSÉGE A MÉRTÉKEGYSÉG-VÁLTÓ KÉSZSÉG KIÉPÜLTSÉGE Elemz é si szint Á tlag k%pont A tanul ó k sz á zal é kos megoszl á sa az elsaj á t í t á si szintek szerint ELÕK É SZ Í TÕ 0-74k%p KEZDÕ 75-79k%p HALAD Ó 80-84k%p BEFEJEZÕ 85-89k%p OPTIM Á LIS k%p Iskolai 2010-es Orsz á gos Iskola a oszt á ly b oszt á ly Elemz é si szint Á tlag k%pont A tanul ó k sz á zal é kos megoszl á sa az elsaj á t í t á si szintek szerint ELÕK É SZ Í TÕ 0-49k%p KEZDÕ 50-59k%p HALAD Ó 60-69k%p BEFEJEZÕ 70-79k%p OPTIM Á LIS k%p Iskolai 2010-es Orsz á gos Iskola a oszt á ly b oszt á ly évfolyam

AZ ÖSSZEADÁS KÉSZSÉGÉNEK KIÉPÜLTSÉGE 100-AS SZÁMKÖRBEN A KIVONÁS KÉSZSÉGÉNEK KIÉPÜLTSÉGE 100-AS SZÁMKÖRBEN Elemz é si szint Á tlag k%pont A tanul ó k sz á zal é kos megoszl á sa az elsaj á t í t á si szintek szerint ELÕK É SZ Í TÕ 0-79k%p KEZDÕ 80-84k%p HALAD Ó 85-89k%p BEFEJEZÕ 90-94k%p OPTIM Á LIS k%p Iskolai 2010-es Orsz á gos Iskola a oszt á ly b oszt á ly Elemz é si szint Á tlag k%pont A tanul ó k sz á zal é kos megoszl á sa az elsaj á t í t á si szintek szerint ELÕK É SZ Í TÕ 0-79k%p KEZDÕ 80-84k%p HALAD Ó 85-89k%p BEFEJEZÕ 90-94k%p OPTIM Á LIS k%p Iskolai 2010-es Orsz á gos Iskola a oszt á ly b oszt á ly évfolyam

A SZORZÁS KÉSZSÉGÉNEK KIÉPÜLTSÉGE 100-AS SZÁMKÖRBEN AZ OSZTÁS KÉSZSÉGÉNEK KIÉPÜLTSÉGE 100-AS SZÁMKÖRBEN Elemz é si szint Á tlag k%pont A tanul ó k sz á zal é kos megoszl á sa az elsaj á t í t á si szintek szerint ELÕK É SZ Í TÕ 0-79k%p KEZDÕ 80-84k%p HALAD Ó 85-89k%p BEFEJEZÕ 90-94k%p OPTIM Á LIS k%p Iskolai 2010-es Orsz á gos Iskola a oszt á ly b oszt á ly Elemz é si szint Á tlag k%pont A tanul ó k sz á zal é kos megoszl á sa az elsaj á t í t á si szintek szerint ELÕK É SZ Í TÕ 0-79k%p KEZDÕ 80-84k%p HALAD Ó 85-89k%p BEFEJEZÕ 90-94k%p OPTIM Á LIS k%p Iskolai 2010-es Orsz á gos Iskola a oszt á ly b oszt á ly évfolyam

AZ ELEMI GONDOLKODÁSI KÉPESSÉG KIÉPÜLTSÉGE AZ ELEMI GONDOLKODÁSI KÉPESSÉG GYAKORLOTTSÁGA Elemz é si szint Á tlag k%pont A tanul ó k sz á zal é kos megoszl á sa az elsaj á t í t á si szintek szerint ELÕK É SZ Í TÕ 0-39k%p KEZDÕ 40-49k%p HALAD Ó 50-59k%p BEFEJEZÕ 60-69k%p OPTIM Á LIS k%p Iskolai 2010-es Orsz á gos Iskola a oszt á ly b oszt á ly Elemz é si szint Á tlag k%pont A tanul ó k sz á zal é kos megoszl á sa az elsaj á t í t á si szintek szerint ELÕK É SZ Í TÕ perc 49k% é s kevesebb KEZDÕ perc 50-54k% HALAD Ó perc 55-59k% BEFEJEZÕ perc 60-65k% OPTIM Á LIS 20 perc É s kevesebb 66k% é s t ö bb Iskolai 2010-es Orsz á gos Iskola a oszt á ly b oszt á ly évfolyam

AZ ELEMI RENDSZEREZÕ KÉPESSÉG KIÉPÜLTSÉGE AZ ELEMI KOMBINATÍV KÉPESSÉG KIÉPÜLTSÉGE Elemz é si szint Á tlag k%pont A tanul ó k sz á zal é kos megoszl á sa az elsaj á t í t á si szintek szerint ELÕK É SZ Í T Õ 0-19k%p KEZDÕ 20-39k%p HALAD Ó 40-59k%p BEFEJEZÕ 60-79k%p OPTIM Á LIS k%p Iskolai 2010-es Orsz á gos Iskola a oszt á ly b oszt á ly Elemz é si szint Á tlag k%pont A tanul ó k sz á zal é kos megoszl á sa az elsaj á t í t á si szintek szerint ELÕK É SZ Í T Õ 0-25k%p KEZDÕ 26-44k%p HALAD Ó 45-74k%p BEFEJEZÕ 75-86k%p OPTIM Á LIS k%p Iskolai 2010-es Orsz á gos Iskola a oszt á ly b oszt á ly évfolyam

szint alatt1. szint5. szint6. szint7.szint A képességszintek skálája évfolyamokon: szint3. szint4. szint

6. évfolyamMatematika Szignifikánsan jobban, hasonlóan, illetve gyengébben teljesítő iskolák száma és aránya :

6. évfolyamMatematika A tanulók képességszintek szerinti százalékos megoszlása

6. évfolyamMatematika Képességeloszlás osztályonként: a osztály

6. évfolyamMatematika Képességeloszlás osztályonként: b osztály

6. évfolyamMatematika Képességeloszlás az előző évi matematikajegy függvényében

6. évfolyamSzövegértés Szignifikánsan jobban, hasonlóan, illetve gyengébben teljesítő iskolák száma és aránya :

6. évfolyamSzövegértés A tanulók képességszintek szerinti százalékos megoszlása

6. évfolyamSzövegértés Képességeloszlás osztályonként: a osztály

6. évfolyamSzövegértés Képességeloszlás osztályonként: b osztály

8. évfolyamMatematika Szignifikánsan jobban, hasonlóan, illetve gyengébben teljesítő iskolák száma és aránya :

8. évfolyamMatematika A tanulók képességszintek szerinti százalékos megoszlása

8. évfolyamMatematika Képességeloszlás osztályonként: a osztály

8. évfolyamMatematika Képességeloszlás osztályonként: b osztály

8. évfolyamMatematika Képességeloszlás osztályonként: c osztály

8. évfolyamMatematika Képességeloszlás az előző évi matematikajegy függvényében

8. évfolyamMatematika A tanulók fejlődése az évfolyamon

8. évfolyamMatematika A tanulók fejlődése osztályonként

8. évfolyamSzövegértés Szignifikánsan jobban, hasonlóan, illetve gyengébben teljesítő iskolák száma és aránya :

8. évfolyamSzövegértés A tanulók képességszintek szerinti százalékos megoszlása

8. évfolyamSzövegértés Képességeloszlás osztályonként: a osztály

8. évfolyamSzövegértés Képességeloszlás osztályonként: b osztály

8. évfolyamSzövegértés Képességeloszlás osztályonként: c osztály

8. évfolyamSzövegértés A tanulók fejlődése az évfolyamon

8. évfolyamSzövegértés A tanulók fejlődése osztályonként

A különböző képzési formákban tanulók továbbtanulási aránya

Mérési terület Évf. Iskolai átlag Megyeszék- helyi ált. isk. Országos átlag Matematika Szövegértés A 2011-es eredmények összefoglalva:

Mérési terület Évf. AlapszintAz alapszint alatt teljesítő tanulók aránya (%) A telephelyen (évfolyamon) OrszágosanA megfelelő képzési típusban/ települési típusban Matematika képességszint 46,541,733, képességszint 37,543,637,6 Szövegértés képességszint 12,027,818, képességszint 26,831,624,8 Az alapszintet el nem érő tanulók aránya

Mérési terület Évf. Átlageredmények Matematika (1419;1490) 1546 (1511;1582) 1497 (1464;1528) (1572;1625) 1634 (1600;1668) 1599 (1563;1629) Szövegértés (1471;1546) 1519 (1486;1553) 1518 (1483;1548) (1550;1614) 1571 (1545;1600) 1600 (1542;1636) A 2011-es év mérési eredményei az előző évekéhez viszonyítva A évi eredmény nem különbözik szignifikánsan az adott év eredményétől A évi eredmény az adott év eredményénél szignifikánsan magasabb