Kompetenciamérés eredményei 2012/2013. tanév. LétszámadatokFő 6. ÉVFOLYAMON TANULÓK201 SNI-s tanulók10 Jelentésben szereplő tanulók 187 Tanulói kérdőívet.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Az Országos kompetenciamérés eredményeinek helyi felhasználása és az intézkedési terv Zalaegerszeg május 21.
Advertisements

Kompetenciamérés eredményei évfolyam 2011 Készítette: Bánné Mészáros Anikó igazgatóhelyettes.
Pályaválasztás 2014/15.
Kompetenciamérés eredményei 2009 Készítette: Bánné Mészáros Anikó igazgatóhelyettes.
A mérési rendszer fejlesztése, az érettségi rendszer átvilágítása
A REFORMÁCIÓ ÉS HATÁSA A MAGYAR MŰVELŐDÉSBEN
Készítette: Bánné Mészáros Anikó igazgatóhelyettes.
Az országos mérések megújult rendszere
Országos kompetenciamérés A mérési rendszer fejlesztése, az érettségi rendszer átvilágítása Pongrácz LászlóOktatási Hivatal Magyar Termék Nagydíj.
Kompetencia- mérés Somogyi József Általános Iskola
A ÉVI ORSZÁGOS KOMPETENCIAMÉRÉS ISKOLAI EREDMÉNYEI.
A ÉVI ORSZÁGOS KOMPETENCIAMÉRÉS ISKOLAI EREDMÉNYEI /A kisebb grafikonok az előző évi eredmények/
A Tudor korszak - képekben.
Zrínyi Miklós Életrajz-életmű.
Ábramagyarázat az Országos Kompetenciamérés iskolajelentéséhez
TÓPARTI GIMNÁZIUM ÉS MŰVÉSZETI SZAKKÖZÉPISKOLA A évi ORSZÁGOS KOMPETENCIAMÉRÉS eredményei A felmérés időpontja: május 29.
Giorgione: Pásztorok imádása
Zene: Water source of life
Országos kompetencia mérés A kompetencia mérés:  4., 6. és 8. évfolyamokon mérik a tanulók képességeit ált. iskolában, ill. a 10. évfolyamon középiskolában.
2010 évi országos kompetenciamérés elemzése Vajda Péter Ének-zenei Általános és Sportiskola „Az egyetlen dolog, ami rosszabb annál, hogy beszélünk róla,
Új skála – új lehetőségek Egy kis ízelítő. Egységes skála (1)
Automatikus diaváltás
A vesztfáliai államközi rendszer kialakulása
A három részre szakadt ország
2008. évi Országos kompetenciamérés 6. osztály / Matematika
Középpontban a fejlődés
Országos Kompetenciamérés Június 24. Készítette: Tornainé Szegedi Erika.
Átlageredményeink összehasonlítása Iskolánk eredménye az eddigi kompetenciamérésekben Mérési terület Évf. Képzési forma Átlageredmény
SZÜL Ő I ÉRTEKEZLET OKTÓBER 17. GIMNÁZIUMI KÉPZÉS.
Kompetenciamérés eredményei évfolyam 2012 Készítette: Bánné Mészáros Anikó igazgatóhelyettes.
VERES PÉTER GIMNÁZIUM Tanulmányi eredmények 2005.
Kölcsey Ferenc Gimnázium1714 (1684;1744) Országosan 1635 (1634;1636) 8 évfolyamos gimnáziumokban 1826 (1821;1830) 6 évfolyamos gimnáziumokban 1805 (1803;1808)
Kompetenciamérés értékelése 4. osztály 2008 Gönczy Pál Általános Iskola.
Kis és nagy iskolák HÉTFA Kutatóintézet és Elemző Központ
Kompetencia mérés eredményei 2006 Készítette: Mészáros-Vásárhely Katalin.
Statisztikai alapfogalmak
BEVEZETŐ.
FIT elemző szoftver: Kinek és miért?
Telephelyi jelentés A telephelyi jelentés nyújtja a legrészletesebb képet az eredményekről és a tanulói összetételről. Nem csupán egy mérőszámot közöl,
Mérési szótár, illetve útmutató
Az országos mérések megújult rendszere
A felmérés időpontja: május 28.. MÉRT TERÜLETEK:  matematikai eszköztudás  szövegértési képességek  háttérkérdőív kitöltése (szülők, tanulók)
Kompetenciamérés Kompetenciamérés Matematika 6. évfolyam.
Félévi értekezlet 2014/2015-ös tanév.
Országos kompetenciamérés 2014
A PISA és az Országos kompetenciamérés tanulságai
OKM 2014 iskolai elemzés Készítette: Fülöp Anna.
Országos kompetenciamérés
A 2014/15-ös tanév mérései Nemzetközi szint: PISA mérés (15 éves tanulók.) Országos mérések: A köznevelési törvény, a 20/2012 (VIII.31.)EMMI rendelet,
1. 2 A gimnázium tanulmányi átlageredménye 4,27. A legjobb eredményű osztály átlaga: 4,41 A legalacsonyabb átlag: 3,6. Nyolc osztály teljesített a négyes.
A PISA ÉS AZ O RSZÁGOS KOMPETENCIAMÉRÉSEK KAPCSOLATA ÉS FELHASZNÁLHATÓSÁGA Balázsi Ildikó.
FIT-jelentés 2014 Kompetenciamérés eredményeinek elemzése.
1. 2 A gimnázium tanulmányi átlageredménye 4,13. A legjobb eredményű osztály átlaga: 4,62 A legalacsonyabb átlag: 3,53. Hét osztály teljesített a négyes.
2015. évi eredmények Újpesti Bajza József Általános Iskola Készítette: Kohodné Tóth Andrea intézményvezető.
OKM osztályJudit osztálya 8. osztályOlga és Kata osztálya 10.A (négyévfolyamos)U. Ági osztálya (!) 10.B (nyolcévfolyamos)F. Andrea osztálya.
Országos kompetenciamérés 6. évfolyam (2015)
Új skála – új lehetőségek
Iskolafejlesztési lehetőségek: utak és dimenziók OFI, január 27.
Országos mérési eredmények
Az iskola legfontosabb statisztikai adatai
Általános iskola eredménye, értékelése
A évi kompetenciamérés eredményeinek elemzése 2016
Általános Iskola tanév
TANULÓINK SZFP-II programban résztvevő osztályok:
A évi kompetenciamérés FIT-jelentéseinek új elemei
Országos Kompetencia Mérés 2011
Dobos C. József Vendéglátóipari Szakképző Iskola Budapest
Gimnáziumi statisztika
Kompetenciamérés eredményei évfolyam 2013
Országos kompetenciamérés 6. évfolyam (2017)
Előadás másolata:

Kompetenciamérés eredményei 2012/2013. tanév

LétszámadatokFő 6. ÉVFOLYAMON TANULÓK201 SNI-s tanulók10 Jelentésben szereplő tanulók 187 Tanulói kérdőívet kitöltők187 Van CSH-indexe 166

ÁtlageredményekMatematikaSzövegértés Mecsekaljai Iskola 1565(1539;1589)1536(1511;1554) Országos átlag 1489 (1488;1490) 1497 (1496;1498) Megyeszékhelyi általános iskolák átlaga 1527 (1524;1529) 1545 (1541;1547) Fenntartói átlag 1510 (1501;1520) 1512 (1503;1521)

Átlageredmények MATEMATIKA SZÖVEGÉRTÉS

Képességeloszlás MATEMATIKA SZÖVEGÉRTÉS

LétszámadatokFő 8. ÉVFOLYAMON TANULÓK186 SNI-s tanulók21 Jelentésben szereplő tanulók 155 Tanulói kérdőívet kitöltők160 Van CSH-indexe 134

ÁtlageredményekMatematikaSzövegértés Mecsekaljai Iskola 1668 (1645;1687) 1628 (1604;1653) Országos átlag 1620 (1620;1622) 1555 (1554;1557) Megyeszékhelyi általános iskolák átlaga 1654 (1651;1657) 1590 (1586;1593) Fenntartói átlag 1650 (1643;1659) 1594 (1584;1604)

Átlageredmények MATEMATIKASZÖVEGÉRTÉS

Képességeloszlás MATEMATIKA SZÖVEGÉRTÉS

Köszönöm a figyelmet!