Szegedi SzC Gábor Dénes Szakgimnáziuma és Szakközépiskolája Szeged

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
TIOP 1.1.1/09/ Angol nyelvi modulok feldolgozása tanulói laptopok segítségével.
Advertisements

Terézvárosi Kereskedelmi és Közgazdasági Szakközépiskola és Szakiskola Belvárosi Térségi Integrált Szakképző Központ 1074 Budapest Dohány utca 65.
Life through the lenses Enikő Bereczki 2RF. Egy kép többet ér ezer szónál Mitől jó egy sajtófotó? Milyen hatással van a közvéleményre? Milyen a sajtófotós.
NYELVVÁLASZTÁS A 10B 10C. LEHETŐSÉGEK • EDDIGI NYELV FOLYTATÁSA 12. OSZTÁLY VÉGÉIG • ÚJ NYELV VÁLASZTÁSA ELŐREHOZOTT ÉRETTSÉGI UTÁN.
Pályázati adatok: Projekt címe: „ A pedagógiai módszertani reformot támogató informatikai infrastruktúra fejlesztése Békéscsaba iskoláiban” Azonosító:
INTERAKTÍV DIÁKÖNKORMÁNYZAT
Ihász Gábor Általános Iskola
Tehetséges tanulóink szakkörökön, a több éve működő tehetséggondozó műhelyekben (természettudományos, környezetvédelmi), valamint a különböző szintű.
A Magyar Köztársaság kormánya. Folytatódnak a kormány oktatási esélyegyenlőségi programjai Arató Gergely államtitkár prezentációja Budapest, augusztus.
CENTROSZET Szakképzés-szervezési Nonprofit Kft TÁMOP /1-2F KMOP-4.1.1/A Szoftverfejlesztés eredményei Humánerőforrás kezelő.
A kooperatív Tanulás ( Tanítva tanulás)
RE-PE-T-HA Angol Módszertani Munkacsoport Dr. Csépes Ildikó
Az IKT-eszközök alkalmazásának és fejlesztésének pedagógiai támogatottsága évfolyam OKI-kutatás-fejlesztési projekt.
Kémiai reakciótipusok
JÓ GYAKORLAT Digitális taneszközök használata történelem órán
Sokszínű Digitális Tanítás főszerkesztő-helyettes
A pedagógiai értékelés „tantárgy” megvalósítása a Mérnöktanár-képzésben a Széchenyi István Egyetemen Dr. Nagy Tamás főiskolai docens május 31.
Agilis szoftverkészítés (Agile software development)
Áramkörök tervezése. Specifikáció Projekt célja: Áramkörök tervezése és modellezése Elemek tárolása: XML adatbázisban Tervező felület: Microsoft Visual.
Az E-TANÁR portál. A digitális olvasás-tudás már széles körben elterjedt. A digitális írás-tudás széleskörű alkalmazásához azonban alkotói közösségi fórumok.
Az E-TANÁR portál.
Témahét 2014 FÓKUSZBAN A DEMOKRÁCIA. Miért szervezünk témahetet minden évben? Azért,… hogy a jelen valós problémáit boncolgatva együtt tanulhassunk hogy.
ÚJ TUDÁS – MŰVELTSÉG MINDENKINEK A digitális írástudás elterjesztése Az idegennyelv-tanulás ösztönzése Az integrált természetismeret-oktatás bevezetése.
A projekt fejlesztési oldala A projekt fő elemei Fejlesztések Paletta TÁMOP A/1-11/ Csallner András Erik.
Önkéntesség az Észak-Magyarországi Régióban. A Demokratikus Ifjúságért Alapítvány (DIA) története A Demokratikus Ifjúságért Alapítványt 1999-ben hozta.
LKG–HEFOP Szakmai Nap, / Hogyan éltek a gyerekek a XIX. századi Angliában? Internet a nyelvórán Kóbor Annamária.
Vállalati Informatikai Megoldások  VIM bemutató  Szolgáltatásaink  Projektjeink  Technológiánk  Kapcsolatok.
1 Tájékoztató a tantárgyakról és a jegyzetekről Digitális oktatási gyűjtemény az ALEPH könyvtári rendszerben.
Mottó „A tanítvány nem pohár, amelyet meg kell tölteni, hanem fáklya, melyet lángra kell lobbantani.” (I. Tamm)
Szakmai munkánk a pályázatban
„XXI. SZÁZADI KÖZOKTATÁS ( FEJLESZTÉS, KOORDINÁCIÓ ) II. SZAKASZ ” TÁMOP / Almárium – Trescsik Angéla Ne kerteljünk, tanuljunk lépésről.
A Magyar Nyelv Napja kezdőkép Tarczal-Márta Edit
EUCIP IT administrations vizsgák eredménye SZÁMALK-Szalézi szakközépiskola és napokon tartok vizsgák alapján.
Szoftver projektek Agilis
A HEFOP PÁLYÁZAT EREDMÉNYEI A GYAKORLATI KÉPZÉSBEN.
Könczöl Tamás igazgató Sulinet Digitális Tudásbázis.
Tanulói laptop használata a tanítási órákon
Informatika tanítása ea. Csernoch Mária
A KOMPETENCIA ALAPÚ PROGRAMCSOMAG ALKALMAZÁSA AZ ANGOL ÓRÁN Készítette: Kövérné Zajácz Ida Tokaj, január 22.
A VÍZ. A témahét célja az volt, hogy: a mindennapi órák és a tanagyag szorításán engedve a kijelölt célcsoportba tartozó diákok (9/a, 9/b) egy héten át.
Az MS Project szoftver alapfunkcióinak
LEGO Dacta program.
Barankovics István Alapítvány Tanári Kerekasztal Kiss Mária Rita BIA Ifjúsági projekt vezető.
Cím szöveg – Second level Third level – Fourth level » Fifth level TÁMOP Tájékoztató Nap Geomatech digitális taneszköz Nagy Regina eTanulás szakértő.
Hegesztő munkacsoport Szakmai nap Beszámoló április 10. TÁMOP B-12/1 „Szakképző intézmények felkészülésének támogatása a rövidebb idejű szakképzés.
Szent Imre Szakgimnázium Esztergom Szakmatérkép 2016/2017.
Az idegen nyelv oktatása a Darusban 1990-ig kötelező az orosz nyelv társadalmi igény:német angol mindennapos német a két tannyelvű oktatás – 2000-ben.
Közösségi oldalak az oktatásban gyakorlati szemszögből Uher Bertalan zenetanár Csermák Antal AMI, Veszprém Öveges József Szakképzőiskola, Gimnázium és.
Openprof.eu Project No LT01-KA Mivel lehet szabadon tartalmakat fejleszteni? Zarka Dénes Open Professional Collaboration.
TÁMOP E-15/1/Konv Új generációs sporttudományi képzés és tartalomfejlesztés, hazai és nemzetközi hálózatfejlesztés és társadalmasítása.
„Közismereti oktatás és szakmai alapozás” fejlesztési terület évi eredmények Salakta Tünde fejlesztési területvezető Salgótarján,
Képzési programok kidolgozottsága Csányi Róbert
EUCIP konferencia október 20. Cséfalvay Katalin Fejlesztés (BUILD) modul.
Bonyhádi Általános Iskola, Gimnázium és Alapfokú Művészeti Iskola
DARUS a gyermekekért.
SZAKEMBERKÉRDÉS AZ ÉPÜLETGÉPÉSZETI SZAKKÉPZÉSBEN
Kedvenc prezentáció készítő szoftverem
Introduction to Közgazdasági Politechnikum Hogyan pályázunk mi?
Továbbtanulás a Remenyikben 2017/2018 tanév
AZ IKSZ 50 ÓRÁJÁNAK INTÉZMÉNYI SZINTŰ TERVEZÉSE
Miért szükségszerű a változás a természettudományok oktatásában?
Introduction to Közgazdasági Politechnikum Hogyan pályázunk mi?
ÓVODAPEDAGÓGUS ÉS TANÍTÓ SZAK MEGÚJÍTÁSA
Towards an Effective Regional Resource Allocation (TERRA) Zárókonferencia Nagyvárad, március 19. A projekt rövid bemutatása - célok és eredmények.
BÁN KRISZTIÁN KOVÁCS ZOLTÁN
Szoftver projektek Agilis
Flip-It! A módszer alkalmazása
Hogyan készítsünk előadást?
Szoftver projektek Agilis
A puding próbája avagy a GEOMATECH a gyakorlatban
Előadás másolata:

Szegedi SzC Gábor Dénes Szakgimnáziuma és Szakközépiskolája Szeged

A fordított osztályterem módszer Korosztály: 11. évfolyam (54 481 03 Infokommunikációs hálózatépítő és üzemeltető szakképesítés) A diákok még a 2013-as kerettanterv alapján képződnek, utolsó évfolyam!   Tantárgy: Adatbázis és szoftverfejlesztés elmélet (heti 1 óra) A fordított óra témája: Kódolás, a szoftver fejlesztési módszertanok

Az elkészült / kiválasztott digitális tananyagok A driveon lévő feladatlap visszaküldését. A két hotpotatos feladat megoldása utáni képernyő felvétel küldését. A módszertanokról kiselőadásokat tartanak párban. Ezekről pár diás bemutató visszaküldése. (már év elején megegyeztünk ebben, nem szerettem volna változtatni ezen, power point) A csapatok közötti versengésre készült egy socrative tesztsor. Örömömre egy diák felvállalt egy angol nyelvű dokumentum áttekintését is. (driveon) Elkészült a Cocomo81 modell alapján egy „költségtényezőket” tervező program (C#) Prezi-s bemutató az egész szoftverfejlesztési folyamatról. https://prezi.com/60orjejf-0if/a-szoftver-eletciklus-angolul-software-development-life-cycle-sd/ A kisfilmhez előszőr biteable.com (https://biteable.com/watch/software-dev-1778514/) majd h5p (https://h5p.org/h5p/embed/221337) Diák együttműködés Tanár A diákok aktivitása elősegítette a projekt sikerét!

A fordított óra menete A csoportok bemutatják a módszertanokat Órai elejei ráhangolás   digitális táblás anyagok használata. új igény4.htm Az életciklus dokumentumai.htm és a digitális tábla szoftverével készült feladat. A csoportok bemutatják a módszertanokat A beszámolók végén, rövid összegzés? Melyiket választanák?, Miért? 4 csoport Agilis szoftverfejlesztés, Scrum, Extrém programozás Utalás a kiadott videóra! , Angol nyelvű dokumentumot ismerteti a diák!

Sikerélmények, a diákok visszajelzéseiről Az óratervet sikerült megvalósítani, ezért már az óra előtt bekértem minden az órán előkerülő- feldolgozandó anyagot, amelyet a diákok le is adtak (voltak, akik pár nap késéssel, de még időben). Az előre elkészült tananyagok fenntartották a tanórai aktívitást, a csoportok között és a diákok és a tanár között is. Igazából úgy látom a módszernek a lelke a tervezés és az ebből fakadóan kialakuló időpontok. Rendszerességre és ezek után következetességre szoktat, amelyet tanárnak és diáknak is be kell tartani a sikeres munka érdekében. (A h5p-t egy plusz órában meg kellett mutatnom a diákjaimnak. Élvezték!)

Videó

Videó

Videó

Videó

Videó

Videó