Integrált ügyfél-kommunikáció a weben

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Kreitl Péter Gemini-IT Magyarország Kft.
Advertisements

Levéltárak, Balatonfüred, június közösségi oldalak, web 2.0.
AEGONdirekt.hu Köszöntjük Önöket sajtótájékoztatónkon!
Mi a WebTÁRSASHÁZ rendszer?
A világ leggazdagabb emberei MA A többiek pedig munkát keresnek.
THE BUSINESS AUTOMATION COMPANY Alsópáhok,2012. február 12. Új média Magyar Kolping Szövetség titkári továbbképzés.
A futárszolgálat és a webáruház hatékony együttműködési lehetőségei.
•online kommunikáció •branding, márkaépítés •kommunikációs stratégiák kitalálása, felépítése •Közösségi marketing •Szociális érzékenység, non-profit partnerek.
DPR és webfejlesztés Aknai Péter Tartalommenedzser, PTE DPR Szakmai Nap, április 15.
Az online reklám A/B tesztjei, streaming media értékei és hatásai, hagyományos vs komplex online reklámok összehasonlítása (banner, szponzoráció, audió,
Pénz, de honnan?. Office 365 Eszközök 1 milliárd Okostelefon 2016-ra, ebből 350 milliót használnak majd munkára Emberek 82 % A világ online népességének.
Web2 és a blogok. Mi az a web2? 1.Filozófia (tartalom) szabadság nyitottság közösség 2.Eszköz(készlet) egyszerűség integráció kompatibilitás mobilitás.
A DEXTER FELNŐTTKÉPZÉSI ADMINISZTRÁCIÓT ÉS TUDÁSÁTADÁST TÁMOGATÓ MEGOLDÁSAI.
A B2B e-kereskedelem sajátosságai Előadó: Dimitrova Dessislava Cégvezető, Alphasonic Kft Április 17.
CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT (CRM)
Karbantartás- és eszköz menedzsment Maintenance Assistant™ rendszerrel
© 2006 Avaya Inc. All rights reserved. Kommunikáció bárhol, bármikor! Rohály Gábor ügyvezető igazgató.
A vevői igényekre formált informatikai innováció
Data Explorer Kft. Tóth Nándor Ügyvezető.
Bemutatkozik a Premier Kommunikációs Iroda A kommunikáció világában minden nap egy új Premier!
Keresőmarketing stratégiák
Miskolci Egyetem Gépészmérnöki és Informatikai Kar Alkalmazott Informatikai Tanszék Dr. Kulcsár Gyula egyetemi adjunktus.
Nagyvállalati projektmenedzsment GTM szeminárium sorozat A Microsoft nagyvállalati projektmenedzsment megoldása Előadó:Kőnig Tibor
Is:energy kereskedelmi folyamatainak automatizációja Office System felhasználásával Turcsán Ferenc, sales és marketing igazgató, is:energy Hungary Kft.
Közösségi portálok használata
Közösségi oldalak üzletszerzésre és reklámozásra.
RENDSZER ELŐTT RENDSZER UTÁN
A nem OEP finanszírozott bevételek szervezési rendje és megfelelősége a törvényi előírásoknak Béres György gazdasági igazgató Vezérigazgató Találkozót.
Orvosoktatás Betegedukáció Egészségügyi kutatások, adatok közzététele Egészségügyi programok szervezése, támogatása Részvétel szakmai szervezetek munkájában.
Az IKTA/ számú pályázat alapján: Ügyfélbarát ügyintézést támogató informatikai rendszer prototípusának kialakítása (Elektronikus Polgármesteri.
Közösségi oldalak használata
Üzleti informatika Szabó Gábor - üzletágvezető February 25.
Microsoft CRM online Strén András
Hangalapú, közösségépítő virtuális valóság a gyakorlatban Faragó Péter WebLords.
IWiW – második hullám Simó György T-Online Magyarország Zrt, vezérigazgató.
Pankász Balázs PTE FEEK Munkapszichológia és Ergonómia Tanszék
Internetes bankok piacformáló hatása  Nehézségek, gyermekbetegségek Lovastyik Ádám igazgató HWB Express Takarékszövetkezet október 16.
Magasszintű automatizált marketing megoldások az e-kereskedelemben
Üdvözöljük az IIR Konferencia résztvevőit! IIR Konferencia 2001.
Adatbányászat és üzleti intelligencia SPSS – MicroStrategy integráció
NyEMRLSz Hittudományi Tanácskozás Tóbiás Attila A VILÁGHÁLÓ ÁLDÁSAI, KÍSÉRTÉSEI ÉS BUKTATÓI.
Microsoft Üzleti Megoldások Konferencia 2005
4 Tender Hungary Kft. (Sziklai Zoltán)
Adattár alapú Vezetői Információs Rendszer fejlesztése a Miskolci Egyetemen Bordás Katalin Miskolci Egyetem Számítóközpont.
DIGITÁLIS KOMMUNIKÁCIÓ ÜGYFÉLSZEMMEL
Social Media 2015-ben, üzleti szemmel - avagy merre tart a közösségépítő világ? Kulcsár István Róbert 1.
Miért érdemes egy cégvezetőnek regisztrálni a …………… közösségi oldalra? Hogyan használjuk ki hatékonyan a jelenlétet a világ legnagyobb szakmai hálózatán?
"Free phone" Kozellné Szabó Csilla Ozeki Informatikai Kft.
Kommunikációs káosz Telefon, hangposta, fax, , azonnali üzenetek Túl sok eszköz, túl kevés idő Kommunikációs káosz Telefon, hangposta, fax, ,
Molnár Ferenc „Innováció a vállalatirányításban és az ügyfélkapcsolat kezelésben” Debrecen, Szeptember 17.
OSINT eszközök a gyakorlatban avagy hogyan gyűjtsünk és elemezzünk nyílt adatokat személyekhez kapcsolódóan Dr. Gorza Jenő PhD nyá. ezredes, c. egyetemi.
Virtuális tanulási környezet kialakítása és projektmódszerek alkalmazása Erasmus+ KA1 mobilitás program Disszemináció Százhalombatta, november 24.
Menüpontok szerkesztése.
Vásárlókat vagy rajongókat szeretnél? Zemplén Zsófia / Nuskin Enterprises.
FELHŐ ALAPÚ INFORMATIKAI RENDSZEREK VS. LEXIKÁLIS ISMERETEK Networkshop 2016 Konferencia Debrecen Antal Péter, Eszterházy Károly Főiskola,
A JaDoX, mint repozitórium szoftver a közgyűjteményi informatikában JaDoX 3 Monguz Portál24 Monguz Kft. Mazula Zoltán.
Virtuális egészségügyi információk szakembereknek, laikusoknak Barangolás a Zala Megyei Kórház Egészségügyi Szakkönyvtárának honlapjánhttp://
Előadó: Badinszky Péter SZIE GTK Termelésökonómia és Menedzsment Tanszék Csongrád Megyei Agrárinformációs Rendszer AGRÁRINFORMATIKAI KÉPZÉSI PROGRAM Szeged,
Cégbemutató, Memoriter ismertető
? ÜGYFÉL - BANK INTERAKCIÓ TRANZAKCIÓK TEVÉKENYSÉGEK CSATORNÁK
DIGITALIZÁCIÓ A NAGYVÁLLALATBAN
EDI alapú számlázás - magyarországi bevezetési lehetőségek
Tematika A CIB sokáig az egyik leginnovatívabb bank volt Magyarországon A válságban leálltak a fejlesztések és lassú volt az újraindítás A CIB újra az.
INFORMATIKA december 3. E1 előadó 2. alkalom
Közgyűjteményi megoldások
Kire milyen szerep vár egy mobil projekt során
Business Intelligence (Üzleti Intelligencia)
Tarcsi Ádám, egyetemi tanársegéd ELTE Informatikai Kar
Könyvtári rendszerek felső fokon
Előadás másolata:

Integrált ügyfél-kommunikáció a weben 2009. október 21. Bódogh Attila üzletfejlesztési igazgató bodogh.attila@nextent.hu |skype:bodogh.attila.nextent Nextent Informatika Zrt.

Kik vagyunk? Nextent Informatika Zrt. Üzleti Intelligencia és rendszerfejlesztés 10 éves piaci jelenlét, innovációorientáltság 65 fő IT, közgazdász, informatikai tanácsadó kolléga professzionális üzleti informatikai megoldások hang és adatbányászat, adattárház, elemzés innovatív üzleti célú termékek Hangbányászat Jutalékelszámolás Kommunikáció 1

Ezeken a területeken a megfelelő kommunikáció létfontosságú Mi fontos az ügyfélnek? Ezeken a területeken a megfelelő kommunikáció létfontosságú Forrás: Data Research Kft - Mosaic tanulmányok, 2007 1

Pl. IWIW, FACEBOOK, TWITTER Webes ügyfél-kommunikációs eszközpaletta Nyitottság mértéke Zárt, céges Nyílt, közösségi SAJÁT KÖZÖSSÉG MEGLÉVŐ KÖZÖSSÉG Pl. IWIW, FACEBOOK, TWITTER NYÍLT VÁLLALATI BLOG MEGOSZTÁS Pl. YouTube BLOGOK nyíltság vs. vállalati irányelvek! CÉGES WEBLAP EMAIL ONLINE CHAT Interaktivitás foka Alacsony és lassú Magas és gyors 1

Yepna – egyszerű chat?

Yepna – gyors és egyszerű

Yepna – a profi háttér

yepna.com Chat, de mégis más Több ügyfél párhuzamos kiszolgálása Skill-alapú ügyfélelosztás Azonnali űrlapok és sablonok Vállalati adatok integrálása Push offer – értékesítési lehetőség Független a meglévő call centertől Több nyelv támogatása Nyílt technológia, könnyű integráció Ingyenes verzió, közösség alapú üzleti modell yepna.com

Köszönjük figyelmüket, kérdezzenek bátran!