Szakmai és személyes portfólió elkészítése

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Váczy Zsuzsa közoktatási szakértő, Bp május 13. OPKM.
Advertisements

Tanári portfolió készítése
Az előadás témái Az ellenőrzés-értékelés-minősítés értelmezése, kapcsolata A portfólió fogalma, fajtái Érvek és ellenérvek a portfólió alkalmazásáról.
Europass önéletrajz.
Előadó: dr. Lengyel László Magyar Nemzeti Tanács Felsőoktatási ügyekkel megbízott Tanácsos.
Látássérült munkavállalók és munkaadóik felkészítése Siketvakok Országos Egyesülete AMSZ LFR program Látássérült Személyek Foglalkozási Rehabilitációja.
A holokauszt tanítása iskolámban
A szaktanácsadás támogató szerepe
Hogyan készítsünk pedagógusi portfóliót?
TÁMOP 3.1.5/ PEDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA
Könyvtárhasználati verseny
A hallgató neve A szak megnevezése Konzulens tanár: XY 2010.
Szeretettel köszöntjük a TÁMOP „Jó pályán”! projekt békéscsabai TÁMOP „Jó pályán”! projekt békéscsabai szakmai fórum résztvevőit! szakmai fórum résztvevőit!
A kutatási program rövid bemutatása
Europass dokumentumok cégeknek We mean business, október 18.
Képesítés – képesítési rendszer – képesítési keretrendszer Alcím Spartathlon km 36 Hour Time Limit.
Pécs, április 19.. „Reflektív szociális képzési rendszer a 21. században” TÁMOP /2-C/ „A TANANYAGTARTALMAK FEJLESZTÉSE EREDMÉNYEINEK.
Pedagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása
A gyakorlatvezető mentor
Kommunikáció az egyetemen konferencia Pécs,
Az egyéni fejlesztési terv
A felnőttoktatás funkciói Magyarországon
Mit tud? Mire képes? Kompetencia alapú szakképzés
A PEDAGÓGUSOK ÉRTÉKELÉSE
„A XXI. századi köznevelés”
Az írásbeli kommunikáció
Rendészeti vezető-kiválasztás
Mentori rendszer a tudásmenedzsment szolgálatában
Német nyelvtanárok a pedagógiai minősítés küszöbén;
SZTE BTK Spanyoltanár MA
E-portfolió szerepe a menedzsmentben Dr Dombovári Ella-Sójáné Dux Ágnes Gödöllő június 25.
Trénerek: Rehabilitáció - Érték - Változás (RÉV): Megváltozott munkaképességű személyek munkaerő-piaci helyzetének elősegítése érdekében történő rendszerszintű.
Európa 2020 A lisszaboni stratégiát felváltja az Európa 2020 stratégia Az új stratégia központi kérdése az Unió versenyképessége, de más, új célokat is.
A szakképzés változása napjainkban Feigl Ágnes 2006 ETI.
Az európai országok eredményei és tapasztalatai Szigeti Tóth János © Magyar Népfőiskolai Társaság 2009.
VIII. Közművelődési Nyári Egyetem Művelődés – műveltség Szeged A felnőttnevelés a művelődés rendszerében.
Dél-alföldi SZAK-TÁR Dél-alföldi SZAK-TÁRTÁMOP /2/B Projekttájékoztató nap Szakmai program bemutatása Béthel Alapítvány.
A gyakorlati képzés megújítása a pedagógia szakos képzésben
TÁMOP / Munka és tanulás – Munkahelyi képzések támogatása a Közép-dunántúli Régió mikro- és kisvállalkozásainál.
A portfólió - óvodai szakterület
Simon Gabriella A papíralapú portfólió
EUROPASS.
A PORTFÓLIÓ Összeállította: Marton Eszter Forrás: Falus Iván – Kimmel Magdolna (2003): A portfólió. Gondolat Kiadói Kör, ELTE BTK Neveléstudományi Intézet,
Boltvezetői Jelentkezési lap
„P EDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA ” TÁMOP-3.1.5/ A szaktanácsadásról.
Hatékonyság. Ügyfélközpontúság. Modernizáció. Diplomás pályakezdők kiválasztása és beillesztése a MÁV csoportnál Kiss Mária Humánerőforrás fejlesztés vezető.
11. Előadás Az emberi erőforrások fejlesztése. Az emberi erőforrások fejlesztése 1.Az alkalmazottak fejlesztése (development ) 2.Továbbképzés, betanítás.
Anyagtudományi tehetséggondozó program. A program célja Olyan anyagtudomány-anyagtechnológia oktatás, amelyben a résztvevő hallgatók összefüggéseiben.
Az Emelt szintű eTanácsadó akkreditált felnőttképzés tapasztalatai Dr. Tóth András - Herpainé Lakó Judit AGRIA MEDIA 2011 KONFERENCIA OKTÓBER ,
Név: Születési név: A megpályázott munkakör: Boltvezető Fejlődésének érdekében, és a cég igényeit is szem előtt tartva, az ország különböző részein történik.
Ki az a mentortanár? „az a pedagógiai gyakorlattal rendelkező tanár, aki tapasztalatai és a továbbképzésben szerzett speciális képzettsége eredményeként.
Pedagógusok felkészítése a pedagógusok előmeneteli rendszeréhez kapcsolódó feladatok ellátására Az e- portfólió dokumentumai a kompetenciák tükrében TÁMOP.
Kamarai HR Konferencia GYMSKIK 2012.április 19..
TÖBBCÉLÚ KÖZÖSSÉGI TEREK FEJLESZTÉSE –
Diákportfólió minden szinten a tanulók tudatos önfejlesztése érdekében
Toborzás elvi és módszertani kérdései
Diákportfólió minden szinten a tanulók tudatos önfejlesztése érdekében
A családsegítő szolgálatok beilleszkedési programjai, a RÁT-ban részesülő személyek számára felajánlható szolgáltatásai:
TÁMOP A pályaorientáció rendszerének tartalmi és módszertani fejlesztése – Regionális workshop Zétényi Ákos.
A hallgató neve A szak megnevezése Konzulens tanár: XY ÉV
Tét - TANULÓI ÉLETÚT TÁMOGATÁSA AZ ÓVODÁTÓL A FELSŐOKTATÁSIG a tanulók tudatos önfejlesztése érdekében Hujber Tamásné kovács Gabriella Kaposvári Klebelsberg.
Továbbképzés Ide írja be a tárgyat..
Hatékony és pontos munkavégzés
Teremtsd meg a saját szakmai jövődet!
Készítette: Farkasné Veres Edina
Készítette: Werb Józsefné Regionális konferencia: KECSKEMÉT Külföldi tanulmányút: Mérés-értékelés fejlesztési terület NORVÉGIA OSLO október 14 -
Hatékony és pontos munkavégzés
5. Tétel – A Life Long Learning
A családsegítő szolgálatok beilleszkedési programjai, a RÁT-ban részesülő személyek számára felajánlható szolgáltatásai:
Építs a külföldi szakmai gyakorlatra álláskereséskor!
Előadás másolata:

Szakmai és személyes portfólió elkészítése

Bemutatkozás eszköze: - A portfólió számos területen elterjedt kifejezés. - A munkavállalónak, a jelentkezőnek olyan módszerekkel kell operálnia, amellyel képes a fenti dokumentumokban foglaltakon túl szemléletesen és meggyőzően bemutatni tudását, tapasztalatait, elképzeléseit. - A szakmai és személyes bemutatkozás megfelelő eszköze lehet a portfólió. - A portfóliókat csoportosíthatjuk: - munkaportfólió - értékelési - bemutató/bemutatkozó

Szakmai portfólió: - új munka elnyerésében - A szakmai portfólió bemutatható gyűjteménye, amely tartalmazza a személyes tulajdonságainkat, munkatapasztalatainkat, tanulmányainkat, informális és non-formális úton megszerzett tudásunkat. - informális: magánjellegű, nem hivatalos, kötetlen - non-formális: az oktatási rendszeren kívül szervezett képzések, tanfolyamok tartoznak ide. - A portfólió két helyzetben lehet hasznunkra: - új munka elnyerésében - jelenlegi pozíció megőrzésében

Szakmai portfólió: - Tartalmazza: - Személyes bemutatkozás - Munkatapasztalatok - Eredmények - Megszerzett tudás - Készségek, képességek

Személyes portfólió elkészítése: - A portfóliót, amibe minden írott, nyomtatott dokumentum, másolat belekerült, nagyon könnyen és eredményesen használhatja mindenki. - Egyebek mellett az álláskeresés, pályamódosítás, továbbtanulás tervezése folyamán

Mi kerül a portfólióba? - Életpálya terv és célok, egyéni fejlesztési terv a következő évekre. - Hagyományos életrajz: -Annak összefoglalása, hogy milyen tanulmányokkal, végzettséggel és képesítésekkel, milyen munkahelyen dolgozott eddig - Az életrajzot szükségszerű új munkahely stb.. Alkalmával aktualizálni.

Mi kerül a portfólióba? - Rövid életrajz - Képességek, készségek: - részletes felsorolása és kifejtése a képességeknek, tapasztalatoknak. - Eredmények listája: - részletes lista a karrier során elért eredményekről. - Kiemelés: - A legjobb, legeredményesebb munkák, tanulmányi eredmények bemutatása - Kutatás, publikáció: - Összetett képességek bemutatása, íráskészség, előadások, konferencia szereplése.

Mi kerül a portfólióba? - Ajánlások - Kitűntetések, elismerések - Műhelymunkák: - Azoknak a műhelymunkáknak a felsorolása amelyekben részt vett vagy rendezésükben közreműködött - Végzettségek, bizonyítványok, igazolások - Egyéb szakmai tevékenységek: - Szakmai egyesületi munkák, fejlesztőprogramok, tevékenységek felsorolása, amelyek a szakmai fejlődést elősegítették.

Mi kerül a portfólióba? - Önkéntes, közhasznú munka - Referencia lista: - 3-5 olyan személynek a neve, címe, elérhetősége akik érdemben képesek információt nyújtani az egyéni erősségeiről, munkájáról, képességeiről, tapasztalatairól.