LabVIEW 2009 SP1 telepítése, funkcióinak megismerése Hallgatói tudományos és szakmai műhelyek fejlesztése a Dunaújvárosi Főiskolán TÁMOP-4.2.2/B-10/1-2010-0007.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Moodle tapasztalatok, megoldások a Széchenyi István Egyetemen
Advertisements

E-Laboratory practical Teaching for Applied Engineering Sciences   HURO/0901/028/2.3.1 Közös emitteres erősítő jellemzőinek vizsgálata NI ELVIS-II tesztállomással.
Szabó István Debreceni Egyetem Villamosmérnöki BSc
Média Klub október 11. Az IPTV szolgáltatások jövője.
Alapképzések a Debreceni Egyetem Informatikai Karán
1 Products for Growth - Hannover 03 PLC-s rendszerünk evolúciója.
A hallgató neve A szak megnevezése Konzulens tanár: XY 2010.
LEGO Kör márc. 09. Könnyű belőle építkezni Kész alkatrészkészlet, nincs szükség megmunkálásra LEGO Mindstorms™ NXT™ kész rendszer Miért pont LEGO?
PARTNEREK: Ez a dokumentum az Európai Unió pénzügyi támogatásával valósult meg. A dokumentum tartalmáért teljes mértékben Szegedi Tudományegyetem.
Mérés és adatgyűjtés laboratóriumi gyakorlat Virtuális méréstechnika levelező Mingesz Róbert 1. óra október 7.
Mérés és adatgyűjtés laboratóriumi gyakorlat Virtuális méréstechnika levelező Mingesz Róbert 3. óra október 22.
Mérnökképzés a XXI. század elején Jobbágy Ákos oktatási igazgató BME.
ELTE BOLYGÓTUDOMÁNYI NAP Az ELTE Planetológiai Műhely bemutatása Sik András ELTE Természetföldrajzi Tanszék A program az ELTE jubileumi rendezvény-sorozatának.
Környezettudományi MSc A Szegedi Tudományegyetemen.
Virtuális méréstechnika Mingesz Róbert 1. óra szeptember 5.
Mérés és adatgyűjtés Virtuális méréstechnika Mingesz Róbert 7. Óra Digitális oszcilloszkóp kezelése LabVIEW-ból Október 17., 19.
Virtuális méréstechnika Mérés és adatgyűjtés Mingesz Róbert 2. Óra LabVIEW alapjai szeptember 12., 14.
Mikrovezérlők alkalmazástechnikája laboratóriumi gyakorlat Kovács Tamás & Mingesz Róbert 2. óra február 13., 16.
Virtuális méréstechnika
Kincses Zoltán, Mingesz Róbert, Vadai Gergely
Mérés és adatgyűjtés laboratóriumi gyakorlat Makan Gergely, Mingesz Róbert, Nagy Tamás 2. óra szeptember 9., 10. v
Zajok és véletlen jelenségek interdiszciplináris területeken való alkalmazásának kutatása és oktatása. TÁMOP A/2-11/ KLJN kommunikációs.
Ez a dokumentum az Európai Unió pénzügyi támogatásával valósult meg. A dokumentum tartalmáért teljes mértékben Szegedi Tudományegyetem vállalja a felelősséget,
Mérés és adatgyűjtés 7. Óra
Virtuális méréstechnika Mingesz Róbert 1. óra szeptember 5. v
A LabVIEW használata az oktatásban
BSc a Debreceni Egyetem Informatikai Karán
Multiméter története, használata, főbb jellemzői.
Alapok 2013/2014, őszi szemeszter gyakorlati foglalkozás Automatizálási tanszék.
Szabályozási Rendszerek
LabView használata PTE PMMK MIT Nagyváradi Anett
Zajgenerátor.
Instrukciók a készítéshez Az irodalomkutatás eredményeit kell hangsúlyozni. (Mi történt eddig, s abból mi állapítható meg.) Az irodalomkutatás eredményeit.
Távmunka kutatás, fejlesztés eredményei
Tájékoztató megbeszélés a projekt előrehaladásáról
A SZAKDOLGOZAT CÍME (ARIAL 32 pt)
A Magyar ClusterGRID projekt Stefán Péter tudományos munkatárs NIIF Iroda
A felnőttképzés szerepe a vidék egyetemének stratégiájában
Budapesti Műszaki Főiskola Neumann János Informatikai Kar
Kísérletezés virtuális méréstechnika segítségével 2010 március
Mérés és adatgyűjtés laboratóriumi gyakorlat - levelező Sub-VI és grafikonok 1 Mingesz Róbert V
Szabályozási Rendszerek 2014/2015, őszi szemeszter Automatizálási tanszék.
Fókuszban a tudományos műhelymunka Harmadik országos TDK-fórum október Dr. András István rektor.
SZTE Műszaki Informatika Tanszék Középiskolai bemutató
a Műszaki Felsőoktatási
Mérés és adatgyűjtés laboratóriumi gyakorlat – levelező NI adatgyűjtők programozása 1 Mingesz Róbert V
Energia Monitoring.
Alapok Gyakorlat 2015/16 őszi szemeszter Automatizálási tanszék.
ADC alapú ultrahangos spirometriai mérési rendszer tervezése
A Dunaújvárosi Főiskola megújuló energiaforrás beruházásának elemzése Duhony Anita /RGW4WH.
MOBILROBOT-PROGRAMOZÓ VERSENY. A verseny célja: programozás iránt fokozottan érdeklődő diákok számára, lehetőséget biztosítani arra, hogy tudásukat, kreativitásukat.
Korszerű és innovatív mérnökképzés!. Képzéseink rt itt kedvedre választhatsz! BSc 11 alapszak MSc 6 mesterszak PhD 2 Doktori Iskola.
Operációs rendszerek sebezhetőségeinek vizsgálata automatizált környezetben Informatika Biztonsági labor.
A kétütemű dízelmotor felépítése, működése, modern alkalmazásai.
Dokumentum generálás LabVIEW-ban Mérnök informatikus Farkas András.
Online és e-könyvek Hasonlóságok és különbségek. Tartalom és funkcionalitás A hagyományos print könyv tartalma elektronikus formátumban + kiegészítő funkciókkal:
A diag.duf.hu oldal fejlesztési terve Fehér Mátyás Hallgatói tudományos és szakmai műhelyek fejlesztése a Dunaújvárosi Főiskolán TÁMOP-4.2.2/B-10/
Ultrahangos mérőfej megfogó és pozícionáló berendezések tervezése 3D mozgató asztal részére Csicsó Gábor.
Linux alapú firmware-t futtató router használata otthoni és KKV környezetben.
Számítógépes szimuláció
A hallgató neve A szak megnevezése Konzulens tanár: XY ÉV
LabVIEW bevezetéstől a feszültség-áram karakterisztikáig Vida Andrea
Akusztikus emissziós mérések fárasztásos anyagvizsgálat közben
Kriptográfia egy hallgató szemszögéből
NGB_AJ040_1 Forgácsolás és szerszámai
Tájékoztató MSc. Képzésre jelentkezőknek
Duális képzés a Széchenyi István Egyetemen
Címdia mindig azonos betűméretben, és stílusban!
Új Nemzeti Kiválóság Program Ösztöndíjak
Készítette: Dóka István
Előadás másolata:

LabVIEW 2009 SP1 telepítése, funkcióinak megismerése Hallgatói tudományos és szakmai műhelyek fejlesztése a Dunaújvárosi Főiskolán TÁMOP-4.2.2/B-10/ Takács István QWSTDZ

Bemutatkozás Név: Takács István Szak: Mérnökinformatikus BSc Szakirány: Rendszer és hálózati mérnök Végzés várható időpontja: január Cél: Szakdolgozat / TDK 19/2 Hallgatói tudományos és szakmai műhelyek fejlesztése a Dunaújvárosi Főiskolán TÁMOP-4.2.2/B-10/

Agenda - A LabVIEW telepítő panele - A National Instruments oldala - A telepítés megkezdése - A termék telepítési információi - Könyvtár, licenc és terméklista - Telepítés folyamata 19/3 Hallgatói tudományos és szakmai műhelyek fejlesztése a Dunaújvárosi Főiskolán TÁMOP-4.2.2/B-10/ A program indítása - Feladatok megoldása - Példa feladat - Adatbegyűjtés, MAX - Jelenlegi feladatom - Kérdések, Köszönet

A LabVIEW Telepítő panele 19/4 Hallgatói tudományos és szakmai műhelyek fejlesztése a Dunaújvárosi Főiskolán TÁMOP-4.2.2/B-10/ A telepítési panel lehetőségei: -Telepítés indítása -A termék közvetlen oldalának elérése -Telepítési útmutató -Kilépés

A National Instruments oldala 19/5 Hallgatói tudományos és szakmai műhelyek fejlesztése a Dunaújvárosi Főiskolán TÁMOP-4.2.2/B-10/ A LabVIEW bemutatása - Termékek és szolgáltatások - A LabVIEW letöltése - A LabVIEW megvásárlása - A LabVIEW kiegészítői - Támogatási források lehetőségei Telepítési útmutató

A telepítés megkezdése 19/6 Hallgatói tudományos és szakmai műhelyek fejlesztése a Dunaújvárosi Főiskolán TÁMOP-4.2.2/B-10/ Terméklista

A termék telepítési információi 19/7 Hallgatói tudományos és szakmai műhelyek fejlesztése a Dunaújvárosi Főiskolán TÁMOP-4.2.2/B-10/

A termék telepítési információi 19/8 Hallgatói tudományos és szakmai műhelyek fejlesztése a Dunaújvárosi Főiskolán TÁMOP-4.2.2/B-10/

Könyvtár, licenc és terméklista 19/9 Hallgatói tudományos és szakmai műhelyek fejlesztése a Dunaújvárosi Főiskolán TÁMOP-4.2.2/B-10/

Telepítés folyamata 19/10 Hallgatói tudományos és szakmai műhelyek fejlesztése a Dunaújvárosi Főiskolán TÁMOP-4.2.2/B-10/

Telepítés folyamata 19/11 Hallgatói tudományos és szakmai műhelyek fejlesztése a Dunaújvárosi Főiskolán TÁMOP-4.2.2/B-10/

Telepítés folyamata 19/12 Hallgatói tudományos és szakmai műhelyek fejlesztése a Dunaújvárosi Főiskolán TÁMOP-4.2.2/B-10/

A program indítása 19/13 Hallgatói tudományos és szakmai műhelyek fejlesztése a Dunaújvárosi Főiskolán TÁMOP-4.2.2/B-10/

Feladatok megoldása A program felfedezése: LabVIEW Core 1-2 Feladatokkal 19/14 Hallgatói tudományos és szakmai műhelyek fejlesztése a Dunaújvárosi Főiskolán TÁMOP-4.2.2/B-10/

Példa feladat 19/15 Hallgatói tudományos és szakmai műhelyek fejlesztése a Dunaújvárosi Főiskolán TÁMOP-4.2.2/B-10/ <= Front panel Block diagram => Adott másodperc átváltása óra, perc, másodperc formára

Adatgyűjtő eszköz bemutatása NI USB-6009 adatgyűjtő eszköz egyszerű adatgyűjtés, mérések és tudományos laboratóriumi kísérletek 14 bites, 48 kS/s Többfunkciós eszköz 8 analóg bemenet (14-bit, 48 kS/s) 2 analóg kimenet (12-bit, 150 S/s) 12 digitális I/O, 32-bites számláló nagy mobilitás, beépített jel kapcsolat 19/16 Hallgatói tudományos és szakmai műhelyek fejlesztése a Dunaújvárosi Főiskolán TÁMOP-4.2.2/B-10/

National Instruments Measurement & Automation Explorer (MAX) 19/17 Hallgatói tudományos és szakmai műhelyek fejlesztése a Dunaújvárosi Főiskolán TÁMOP-4.2.2/B-10/ Méréstechnikai és Automatizálási Intéző (MAX) > hozzáférést biztosít a National Instruments termékekhez

Jelenlegi feladatom Adott x.avi video file beolvasása kockánként, majd az 1 kockán megkeresni a legfényesebb pontot. Végig követve ezt a pontot lementve egy vektor kirajzolásával 19/18 Hallgatói tudományos és szakmai műhelyek fejlesztése a Dunaújvárosi Főiskolán TÁMOP-4.2.2/B-10/

Köszönet 19/19 Hallgatói tudományos és szakmai műhelyek fejlesztése a Dunaújvárosi Főiskolán TÁMOP-4.2.2/B-10/ Észrevételek? Kérdések? Köszönöm a megtisztelő figyelmüket!