LabVIEW 2009 SP1 telepítése, funkcióinak megismerése Hallgatói tudományos és szakmai műhelyek fejlesztése a Dunaújvárosi Főiskolán TÁMOP-4.2.2/B-10/ Takács István QWSTDZ
Bemutatkozás Név: Takács István Szak: Mérnökinformatikus BSc Szakirány: Rendszer és hálózati mérnök Végzés várható időpontja: január Cél: Szakdolgozat / TDK 19/2 Hallgatói tudományos és szakmai műhelyek fejlesztése a Dunaújvárosi Főiskolán TÁMOP-4.2.2/B-10/
Agenda - A LabVIEW telepítő panele - A National Instruments oldala - A telepítés megkezdése - A termék telepítési információi - Könyvtár, licenc és terméklista - Telepítés folyamata 19/3 Hallgatói tudományos és szakmai műhelyek fejlesztése a Dunaújvárosi Főiskolán TÁMOP-4.2.2/B-10/ A program indítása - Feladatok megoldása - Példa feladat - Adatbegyűjtés, MAX - Jelenlegi feladatom - Kérdések, Köszönet
A LabVIEW Telepítő panele 19/4 Hallgatói tudományos és szakmai műhelyek fejlesztése a Dunaújvárosi Főiskolán TÁMOP-4.2.2/B-10/ A telepítési panel lehetőségei: -Telepítés indítása -A termék közvetlen oldalának elérése -Telepítési útmutató -Kilépés
A National Instruments oldala 19/5 Hallgatói tudományos és szakmai műhelyek fejlesztése a Dunaújvárosi Főiskolán TÁMOP-4.2.2/B-10/ A LabVIEW bemutatása - Termékek és szolgáltatások - A LabVIEW letöltése - A LabVIEW megvásárlása - A LabVIEW kiegészítői - Támogatási források lehetőségei Telepítési útmutató
A telepítés megkezdése 19/6 Hallgatói tudományos és szakmai műhelyek fejlesztése a Dunaújvárosi Főiskolán TÁMOP-4.2.2/B-10/ Terméklista
A termék telepítési információi 19/7 Hallgatói tudományos és szakmai műhelyek fejlesztése a Dunaújvárosi Főiskolán TÁMOP-4.2.2/B-10/
A termék telepítési információi 19/8 Hallgatói tudományos és szakmai műhelyek fejlesztése a Dunaújvárosi Főiskolán TÁMOP-4.2.2/B-10/
Könyvtár, licenc és terméklista 19/9 Hallgatói tudományos és szakmai műhelyek fejlesztése a Dunaújvárosi Főiskolán TÁMOP-4.2.2/B-10/
Telepítés folyamata 19/10 Hallgatói tudományos és szakmai műhelyek fejlesztése a Dunaújvárosi Főiskolán TÁMOP-4.2.2/B-10/
Telepítés folyamata 19/11 Hallgatói tudományos és szakmai műhelyek fejlesztése a Dunaújvárosi Főiskolán TÁMOP-4.2.2/B-10/
Telepítés folyamata 19/12 Hallgatói tudományos és szakmai műhelyek fejlesztése a Dunaújvárosi Főiskolán TÁMOP-4.2.2/B-10/
A program indítása 19/13 Hallgatói tudományos és szakmai műhelyek fejlesztése a Dunaújvárosi Főiskolán TÁMOP-4.2.2/B-10/
Feladatok megoldása A program felfedezése: LabVIEW Core 1-2 Feladatokkal 19/14 Hallgatói tudományos és szakmai műhelyek fejlesztése a Dunaújvárosi Főiskolán TÁMOP-4.2.2/B-10/
Példa feladat 19/15 Hallgatói tudományos és szakmai műhelyek fejlesztése a Dunaújvárosi Főiskolán TÁMOP-4.2.2/B-10/ <= Front panel Block diagram => Adott másodperc átváltása óra, perc, másodperc formára
Adatgyűjtő eszköz bemutatása NI USB-6009 adatgyűjtő eszköz egyszerű adatgyűjtés, mérések és tudományos laboratóriumi kísérletek 14 bites, 48 kS/s Többfunkciós eszköz 8 analóg bemenet (14-bit, 48 kS/s) 2 analóg kimenet (12-bit, 150 S/s) 12 digitális I/O, 32-bites számláló nagy mobilitás, beépített jel kapcsolat 19/16 Hallgatói tudományos és szakmai műhelyek fejlesztése a Dunaújvárosi Főiskolán TÁMOP-4.2.2/B-10/
National Instruments Measurement & Automation Explorer (MAX) 19/17 Hallgatói tudományos és szakmai műhelyek fejlesztése a Dunaújvárosi Főiskolán TÁMOP-4.2.2/B-10/ Méréstechnikai és Automatizálási Intéző (MAX) > hozzáférést biztosít a National Instruments termékekhez
Jelenlegi feladatom Adott x.avi video file beolvasása kockánként, majd az 1 kockán megkeresni a legfényesebb pontot. Végig követve ezt a pontot lementve egy vektor kirajzolásával 19/18 Hallgatói tudományos és szakmai műhelyek fejlesztése a Dunaújvárosi Főiskolán TÁMOP-4.2.2/B-10/
Köszönet 19/19 Hallgatói tudományos és szakmai műhelyek fejlesztése a Dunaújvárosi Főiskolán TÁMOP-4.2.2/B-10/ Észrevételek? Kérdések? Köszönöm a megtisztelő figyelmüket!