Kultúra last minute kedvezménnyel avagy Az időkorlát pszichológiája Limbacher Tivadar

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Vitorlázás Horvátországban. 1.nap • Szombat reggel 7 órai indulással dél körül a Plitvicai tavakhoz érkezünk. Magánháznál a szállás birtokba vétele után.
Advertisements

A könyvtár és az Internet mindenkié A világ a könyvtárban, a könyvtár a világban.
Kék Fény Motoros Klub II. szülinapi bulija Igalon 2010.május 7-9.
Magyar Reklámpiac 2008 Reklám-média konferencia április 9. Mihálszki Zsuzsa.
TóthTelescope Lásd meg a különbséget! Copyright © Tothtelescope All Right Reserved Fő kereskedő partnerek: telescopes.com, binoculars.com, Továbbá:
GfK HungáriaMárkacsemeték konferencia – Dörnyei Otília május 5 Gyermek a családban, avagy a szülők megváltozott fogyasztási szokásai Dörnyei Otília,
Internetes források nem csak ZOOLÓGIA zoo/zoo03.ppt
MEGHÍVÁS TÁRGYALÁS. MEGHÍVÁS 1. lépés Az üzenet: Szia! A segítségedet szeretném kérni! Beszélhetünk valamikor? Köszönettel: Sanyi Igen! Ez a számom: +36.
Egy kezdő debreceni startupper tapasztalatai Zajdó Csaba.
?. Forrás: gemius/Ipsos Audience – szeptember.
FigyelőNET Mozgásban az üzlet február 6.. Kik vagyunk? A finn SanomaWSOY vásárolta meg a VNU magazin-portfolióját. Az új médiavállalat … • Európa.
KUCSERA GÁBOR Szponzori kiajánlása 2006
Árpolitika a turizmusban
V. Peer: Online szolgáltatások Yellow: Mobil app.
Internetes bankok piacformáló hatása
KORSZERŰSÉG AZ ERKÖLCSTAN / ETIKA TANÍTÁSBAN
Szerkezeti leírás Összetevők és beültetésük Összetevők és beültetésük Általános kiosztás (generic map) Általános kiosztás (generic map) Generate parancs.
Hol jelentünk meg eddig és ki tud rólunk? Kommunikáció a reintegrációs alprojektben.
Tájékoztató az OTP Bank Partnerei részére
EISZ Elektronikus Információszolgáltatás melléklet a Bevezetés a pedagógiai tájékozódásba című ELTE jegyzethez.
A magyar vontatási piac helyzete és jövője
Tibai Eszter Indíts el új munkatársat! A képek származási helye: internet és saját.
Copyright © 2005 | update software AG | update software Magyarország Kft. Radics Sándor principal IV.
Az információs ipar teljesítménye Európai Unió, Magyarország, Amerikai Egyesült Államok.
AZ ÚJ MAGYARORSZÁG VIDÉKFEJLESZTÉSI PROGRAM KOMMUNIKÁCIÓJA.
A legerősebb magyarországi márkák április 1-én A Braun& Partners és a Gfk Hungária által készített országos reprezentatív mintán elvégzett kutatás.
Elektronikus könyvtárak a mobil világban „BESZÉLJÜNK EGYMÁSSAL, TANULJUNK EGYMÁSTÓL!” Könyvtárak összefogása a tudásért Országos Könyvtári Napok
A legjobb barátom nője (The Girl Of My Best Friend)
Bankolás az [origo] szemszögéből
Pankász Balázs PTE FEEK Munkapszichológia és Ergonómia Tanszék
A BKV kríziskommunikációs terve januári sztrájk esetére Budapest, január 11.
Egy sikeres magyar márkaépítés. Hol kezdődik a mese? Említésre méltó magyar szereplő 2004 közepéig nincs az ásványvízpiacon 2004, a párizsi Aqua Eauscar.
A StoreWizard webáruház bemutatása
A N emzetközi Gy ermekmentő Sz olgálat Magyar Egyesület pápai számítógépes klubjának Safer Internet tevékenysége és megvalósulási formái Készítette: Nagy.
LÉPÉSELŐNY EGYESÜLET. LEGYEN JOB(B) A NŐKNEK! LEGYEN MUNKA A NŐKNEK !
Az ötlettől a nemzetközi piacig Jó tanácsok startupok külföldi terjeszkedéséhez Mindent jóra fordítunk.
BMRB International Correspondence Analysis
Az elektronikus szolgáltatások előnyei és veszélyei
Meggyőzés, kommunikációs eszközök, elégedettségmérés Tóth Gyula Energia Klub PR, kommunikáció
10 M 4-8% , Ft Ft Ft 5%-os kamat , Ft , Ft , Ft 5-30% Különbség: , Ft 10 év.
Gyors átállás – SMED ₤ehel’s Management Karcsúsítási program™
A diplomata folyosótól a diplomata pudingig avagy, Te jó Ég, személyes márka lettem… Mautner Zsófia, Budapest, április 29., Nagy Kreatív Nap.
Becker Irén – fotóművész. - Jelszavai: kultúra, utazás és dokumentáció. - Szabadúszó fényképész. - Lakhely: Budapest, Magyarország. - Szülőhely: Szerbia.
 Azért választotuk az internet függőség témát mert arra voltunk kiváncsiak,hogy ha készitenek egy statisztikát a “SZENT LÁSZLÓ”iskolában menyi diák.
A digitális reklám eszközei 1.
Egy regionális rádió szerepvállalása B.-A.-Z. megye falvainak kulturális és társadalmi életében.
Szilágyi Árpád online üzletág vezető M-RTL Zrt.
TÁMOGATÓK:. A modern média szolgálatában a XXI. századi mobil technológiák Előadó: Marchhart Pál (Vodafone Magyarország)
Marketingkommunikációs lehetőségek mobileszközökön Szabó Ákos üzletfejlesztési vezető.
Copyright ©2012 The Nielsen Company. Confidential and proprietary. Idősáv: 02:00-25:59 (egész nap); célcsoport: évesek (Universe: Cases:
Top 20 termékosztály – április
Top 20 termékosztály – május
Top 20 termékosztály – Február
Top 20 termékosztály – július
Top 20 termékosztály – szeptember
Lövenberg Balázs, Karmamedia szeptember 30.
Top 20 termékosztály – március
Így ismerd meg a vevőt jól!
Top 20 termékosztály – január
Top 20 termékosztály – december
Top 20 termékosztály – november
Top 20 termékosztály – június
Az érzékeny és napallergiára hajlamos bőr nagyon magas
HOGYAN LÁTJÁK A VÁLLALATI
Top 20 termékosztály – január
HOGYAN MÉRHETŐ AZ EMBER? Lehet-e egy beszélgetésből adat?
Top 20 termékosztály – augusztus
Befolyásolás a tömegkommunikációban
IT biztonsági kérdezz-felelek amit a GDPR-ról tudni kell
SOTER-LINE Soter-Line Oktatási, Továbbképző és Szolgáltató Kft.
Előadás másolata:

Kultúra last minute kedvezménnyel avagy Az időkorlát pszichológiája Limbacher Tivadar

„Az Év Internetes Kereskedője”SzEK 2014 „Highlights of Hungary”Superchannel 2014 „Az Év Honlapja”MMSZ 2013 „Az Év Internetes Kereskedője”SzEK 2013 „Rögtön Jövök”Budapest 2013 „20 of Europe’s top startups” Seedcamp 2012 „21 legígéretesebb ICT startup” Techshow 2012 „10 legsikeresebb startup” Barcamp 2012 RTL Klub, Forbes, MTI, Index, Origo, HVG, Figyelő, Haszon, Metropol

Van különbség a Ma este Színház! és a kupon/bónusz oldalak között?

Szeretik az emberek a last minute vásárlást? Miért igen? Miért nem?

Szeretik a színházak a last minute jegyvásárlást? Miért igen? Miért nem?

Last minute == mobil

Mobil vásárlások aránya hétköznap/hétvégén forrás: Analytics,

Last minute == „ajánlórendszer”

Limbacher Tivadar