Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

K UNSZENTMIKLÓSI J ÁRÁSI H IVATAL 2014. évi évértékelő.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "K UNSZENTMIKLÓSI J ÁRÁSI H IVATAL 2014. évi évértékelő."— Előadás másolata:

1 K UNSZENTMIKLÓSI J ÁRÁSI H IVATAL évi évértékelő

2 2014. ÉVI CÉLKITŰZÉSEK Feladatok hiánytalan végrehajtása, szakmai munka színvonalának fenntartása, javítása, alkalmazkodás a gyorsan változó jogszabályi környezethez Újonnan jelentkező „kampány jellegű” feladatok maradéktalan ellátása Ügyfélbarát megoldások, elégedett ügyfelek Járási hivatal épülete külső homlokzat felújítás Tárgyi eszköz fejlesztés, bútorzat, számítógépek Társhatóságokkal, társszervekkel való megfelelő kapcsolat fenntartása Magas színvonalú emberi erőforrás gazdálkodás KAB ügyintézők gyakorlati képzése (tutor-mentor) 2

3 F ELADATOK Járási hivatalhoz kerültek: okmányirodai feladatok gyám – és gyermekvédelmi ügyek egyes szociális igazgatási ügyek köznevelési feladatok menedékjogi ügyek egyes kommunális, állategészségügyi hatáskörök szabálysértési feladatok szakigazgatási szervként munkaügyi kirendeltség szakigazgatási szervként földhivatal helyi védelmi bizottságok vezetése 3

4 S ZAKIGAZGATÁSI SZERVEK FELADATELLÁTÁSA 4

5 5 A nyilvántartásba vett álláskeresők létszáma: 3885 fő

6 6

7 T ÖRZSHIVATALI FELADATELLÁTÁS 7

8 Hatósági osztály 8 Összesen: 1708 ellátott

9 Hatósági osztály 9 Összesen: 1708 ellátott

10 Hatósági osztály 10 Hatósági döntésekJogorvoslatok

11 Hatósági osztály 11 SzabálysértésekTerületi megoszlás

12 Ü GYSEGÉDI RENDSZER HÉTFŐKEDDSZERDACSÜTÖRTÖKPÉNTEK Apostag Dunaegyháza Dunavecse Kunadacs Kunpeszér Szabadszállás Szalkszentmárton Tass A TELEPÜLÉSI ÜGYSEGÉDEK ÜGYFÉLFOGADÁSÁNAK HELYE ÉS IDŐPONTJA 12

13 13

14 E LVÁRÁSOK - KOMOLY FELELŐSSÉG Jogszabályok maradéktalan ismerete, betartása Hivatásunknak megfelelő példamutató magatartás munkahelyen és azon kívül is Kiemelkedő hangsúlyt helyezünk az ismeretbővítésre, továbbképzésre évben is a leendő Kormányablakban dolgozó kormánytisztviselők képzése került fókuszba, tutor-mentor képzések kapcsán, de valamennyi en teljesítettük a jogszabály által meghatározott képzési kreditet. 2 tisztviselő jár főiskolára, 2 kolléga jogi egyetemre, további ketten szakirányú képzésre Ügyfélorientált eljárás menet, törekvés a minél jobb ügyfél-elégedettségre, az igazságos, tisztességes, pártatlan ügyfélkiszolgálás eljárásrend betartásával. 14

15 K APCSOLAT, EGYÜTTMŰKÖDÉS Hangsúlyos szerepet kap a hivatal életében a társhatóságokkal, társszervekkel való megfelelő kapcsolat kialakítása, a szoros együttműködés. Rendszeresen részt veszünk Önkormányzati rendezvényeken, testületi üléseken, közmeghallgatásokon. 15

16 HVB Új szerkezeti struktúra, járási hivatal munkarendjébe illesztve, elnök, titkár hivataltól, jogszabály alapján kijelölt tagok, delegált polgármester, testületként működve, SZMR és munkaterv, kiadás, költségek alacsony szinten tartása, alaptörvény szerint különleges jogrend szerinti működés Gyakorlatok: több kommunikációs gyakorlat Marathon Terra rendszeren riasztási, külső védelmi gyakorlat, informatikai felkészítés NOÉ mentőcsoport nemzeti minősítő rendszer által meghatározott követelményeknek eleget tett ár-, belvízvédelmi szakterületre felkészülve 16

17 2014 E LÉRT EREDMÉNYEK Magas ügyfél-elégedettségi mutatók Folytatódó „Tanya Program” Virágh Gedeon szakközépiskolával együttműködési megállapodás keretében gyakorlati hely biztosítása 9 fő irodai-asszisztensi képzésben részt vevő tanuló fogadása NOÉ mentőcsoport Nemzeti Minősítő oklevél Gyámhivatali Őszi Szakmai Nap Földhivatali, munkaügyi vezetői értekezletek Hivatal épületének homlokzat felújítása Köszönet Kunszentmiklós Város Önkormányzatának 17

18 18 Ü GYFÉL - ELÉGEDETTSÉG

19 19

20 2015. É VI KIHÍVÁSOK - VÁLTOZÁSOK - CÉLKITŰZÉSEK Jogszabályok maradéktalan betartása, ügyfél-elégedettség megtartása, növelése március 1. napjával feladat-hatáskör bővülése, újonnan jelentkező feladatok kb ügyirat átadása- átvétele, ellátáshoz szükséges eljárásrend kidolgozása, ellátatlan ügyfél NEM lehet Kormányhivatali-járási hivatali belső integráció, hatáskör gyakorlója a hivatalvezető, szerkezeti átalakítások, szakigazgatási szervek-osztályok E-közigazgatás elterjedésének segítése, elektronikus kommunikáció alkalmazása, KÉR bevezetése Informatikai rendszerek használata FOKA, informatikai rendszerek integrációja ESZNYER, NOVA KGIR robotzsaru Kormányablakok kialakítása járási székhelyen 20

21 K UNSZENTMIKLÓSI J ÁRÁSI H IVATAL SZERVEZETI FELÉPÍTÉSE INTEGRÁCIÓ ELŐTT Hivatalvezető Törzshivatal Okmányirodai osztály Hatósági osztály Szakigazgatási szervek Járási Gyámhivatal Szabadszállási kirendeltség Járási Földhivatal Ingatlan- nyilvántartási osztály Földmérési és Földügyi Osztály Járási Munkaügyi Kirendeltség Hivatalvezető helyettes Hatósági osztályvezető 21

22 K UNSZENTMIKLÓSI J ÁRÁSI H IVATAL SZERVEZETI FELÉPÍTÉSE INTEGRÁCIÓT KÖVETŐEN 22 Hivatalvezető Hivatalvezető helyettes Hatósági – Gyámügyi osztályvezető Hatósági és Gyámügyi osztály Földhivatali osztály Okmányirodai osztály Foglalkoztatási osztály

23 23


Letölteni ppt "K UNSZENTMIKLÓSI J ÁRÁSI H IVATAL 2014. évi évértékelő."

Hasonló előadás


Google Hirdetések