Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Egyszerű játékprogram szimultán fejlesztése – az Android és Windows Phone platform hasonlóságai és különbségei Kaczur Sándor, Friedel Attila

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Egyszerű játékprogram szimultán fejlesztése – az Android és Windows Phone platform hasonlóságai és különbségei Kaczur Sándor, Friedel Attila"— Előadás másolata:

1 Egyszerű játékprogram szimultán fejlesztése – az Android és Windows Phone platform hasonlóságai és különbségei Kaczur Sándor, Friedel Attila kaczur@gdf.hukaczur@gdf.hu, friedel@gdf.hufriedel@gdf.hu Kutatók éjszakája a GDF-en

2 Specifikáció, tervezés Színkitaláló játék Játékszabály: –a program véletlenszerűen előállít egy színt, majd 3 nyomógomb közül ki kell választani a megfelelő szín hexadecimális kódját Egy felhasználó Fejben MVC, MVVM –de alkalmazkodni kell a platformhoz

3 Model - modell Egyszerű emlékezet –3 különböző véletlen szín –Helyes válasz –Feladatok száma –Helyes válaszok száma –Eltelt idő –Időmérés –Pontozás –Toplista tárolása –Ellenőrzések

4 View - nézet Egyszerű 3 felületű képernyős mobil alkalmazás –Nyitó –Játék –Toplista Álló képernyő Kézi navigáció Ellenőrzések

5 Controller - vezérlő Navigáció Pontszámítás Üzenetküldés Toplista előállítása

6 Működés

7

8 Implementáció Android –Eclipse+ADT vagy Android Studio Windows Phone –Visual Studio Forráskódok áttekintése

9 Egyszerű játékprogram szimultán fejlesztése – az Android és Windows Phone platform hasonlóságai és különbségei Kaczur Sándor, Friedel Attila kaczur@gdf.hukaczur@gdf.hu, friedel@gdf.hufriedel@gdf.hu Kutatók éjszakája a GDF-en


Letölteni ppt "Egyszerű játékprogram szimultán fejlesztése – az Android és Windows Phone platform hasonlóságai és különbségei Kaczur Sándor, Friedel Attila"

Hasonló előadás


Google Hirdetések