Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

DIGITÁLIS KOMMUNIKÁCIÓ ÜGYFÉLSZEMMEL Finszter Henriett Szabó Edit.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "DIGITÁLIS KOMMUNIKÁCIÓ ÜGYFÉLSZEMMEL Finszter Henriett Szabó Edit."— Előadás másolata:

1 DIGITÁLIS KOMMUNIKÁCIÓ ÜGYFÉLSZEMMEL Finszter Henriett Szabó Edit

2 2  Web alapú kommunikáció  Mobil alkalmazáson keresztüli kommunikáció  E-dm kommunikáció  Social kommunikáció  E-commerce  Online médiavásárlás Digitális kommunikáció fő csatornái

3 3 Médiamix a Tescónál

4 4 MI-HO-KI-HO-ME elv a PR kommunikációban használatos, azonban tökéletesen hasznosítható bármilyen más kommunikációs kampány összeállítása során  MI – Mit kívánok mondani? Mi az üzenetem? Mi a célom?  (Brand kampány, Line and Price, konverziónövelés webshopban, adatbázisépítés)  HO – Hol, milyen relációban?  Célmédium: display, search, e-DM, social, mobil  KI – Ki az elérendő célcsoport?  Melyik csatornán kit érek el és milyen arányt alakítok az online médiamixen belül  HO – Hogyan, milyen eszközt használok fel?  Saját csatornák erőssége, vásárolt média ezek aránya  ME – Mennyi az az összeg, amennyit befektetek ahhoz, hogy az üzenetem a megfelelő célcsoportot a legkisebb ráfordítással érje el?  Kampánybüdzsé és a fenti célok alapján meghatározott arányok betartása a vásárolt és saját médiacsatornákon keresztül Digitális marketing mix kialakítása

5 5 Piaci körkép a 2014-es digitális reklám költésről

6 6 Digitális marketing mix a gyakorlatban

7 7  Brandépítés/edukáció – 40% display, 20% social, 10% search, 15% e-dm, 15% (listing, vagy content)  Line and price – 30% display, 30% search, 20% social, 20% e-dm  Webshop – konverzió alapú hirdetés – 10% display, 60% search ebből legalább 20% remarketing, 10% social, 10% e-dm, 10% listing  Mobilon csak akkor hirdess, ha van reszponzív, vagy mobilbarát landing oldalad és ekkor a display egy részét érdemes mobilra átcsoportosítani Üzenet - marketing mix arányok

8 Digitális akvizíció térnyerése es költési trendek2015-ös költési trendek Internetes forrásInternetes forrás

9 9 DIGITÁLIS MARKETING MIX Display, RTB, Online video

10 Online értékesítés lépései BANKI KONTEXTUSBAN 10

11 11 LANDING ÉS WEBOLDAL MEGOLDÁSOK Display, RTB, Online video

12 ONLINE FOLYAMAT 12 Organikus forgalom Elemzés Marketing Riport Kreatív üzenetek Landing oldal Regisztráltatás Fiók/ Futár TeleSales Kockázatkezelés Lead generálásLead fogadás Lead feldolgozásElemzés

13 Online célkonverziók * *Hitelkártya termék esetén 5% 20% 70%

14 Digitális együttműködés 14 TermékMarketing Elektronikus csatornák Értékesítés IT Digitális értékesítés és ügyfélszerzés

15 15 KAMPÁNY RIPORTOLÁS Display, RTB, Online video

16 KÖSZÖNJÜK A FIGYELMET! Előadók neve, titulusuk, elérhetőségük Finszter Henriett – E-kommunikációs menedzser – Tesco Magyarország Zrt. Szabó Edit, Digitális Értékesítési és Ügyfélzserzési Igazgató – OTP Bank,


Letölteni ppt "DIGITÁLIS KOMMUNIKÁCIÓ ÜGYFÉLSZEMMEL Finszter Henriett Szabó Edit."

Hasonló előadás


Google Hirdetések