Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Kedves Akadémia Hallgató, Még egyszer köszönjük, hogy velünk voltál a tréningen. Az előadás anyaga minden résztvevőnek jár. Használd boldogan, de kérjük,

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Kedves Akadémia Hallgató, Még egyszer köszönjük, hogy velünk voltál a tréningen. Az előadás anyaga minden résztvevőnek jár. Használd boldogan, de kérjük,"— Előadás másolata:

1 Kedves Akadémia Hallgató, Még egyszer köszönjük, hogy velünk voltál a tréningen. Az előadás anyaga minden résztvevőnek jár. Használd boldogan, de kérjük, ne oszd meg mással. Hamarosan újra találkozunk addig is minden jót, Bárdos András, Bruck Gábor, Drágus Richárd

2 Ötmillió forint

3 Hatmillió.…

4 Kezdetben az anya, később belép az iskola, Végül Te leszel. Ki a fő részvényes?

5 Tied a részvények 100 százaléka. Te vagy a saját vállalatod elnöke. 100 %-os felelősség

6 Felnőtt vagy? 100 %-osan felelős vagy önmagadért?

7 Célok nélkül teljes a sodródás… Ezért kell a világos cél…

8 Az leszel, amin a legtöbbet gondolkodsz. A sikeres ember arról beszél, hogy mit akar elérni, A sikertelen pedig arról, hogy mit nem akar. Ha van cél, van min gondolkodj…

9 Kibernetikus célkereső képesség Ha tudod mit akarsz, elindulsz a cél felé... 99% Budapest – New York repülőút

10 Az életben többnyire azt kapod, amit kérsz. Képzeld el, hogy valaki Főpolgármester akar lenni.

11 Nem a cél nagyságával van a baj. Hanem az időkerettel, amit az eléréséhez rendelünk.

12 Beatles, Bill Gates, Paul Allen, Steve Jobs, Bill Joy Steve Ballmer, Eric Smith. Jack Welch, John Rockefeller, vagy Warren Buffett

13 Minden nagy teljesítmény, minden rendkívüli eredmény több időt igényel, mint kezdetben gondoltad. Túlbecsüljük, hogy mit érhetünk el egy év alatt. És alábecsüljük, hogy mit érhetünk el 10, vagy 20 év alatt.

14 Főpolgármester akarsz lenni. Mennyi időt rendeljünk a célhoz?

15

16 Ne akarj vetélkedni a híres emberekkel. Inkább nézd, hogy mit csináltak, amikor még kezdők voltak. Az én- márka építése lassú, türelmes folyamat.

17 Minden ami nagy, kicsiként indult. Nincs egyetlen döntő pillanat Nincs grandiózus stratégia Nincs gyilkos innováció Nincs váratlan, nagy szerencse, és Nincs csoda Van egy távoli cél, és azt igyekszem mindennap közelíteni. Aztán egy szép nap, látod, hogy a nyakadba dől a siker.

18 Kezdjük…

19 Miért építünk én- márkát? Hogy könnyebb legyen Téged választani.

20 Az én-márka hatalmas érték.

21 A sikeres ember mögött sikeres én-márka áll…

22 Az én-márkának két komponense van: 1.hírnév, tekintély, reputáció, 2.milyen sokan ismernek, gondolnak rád.

23 A hagyományos döntéshozatal: információ gyűjtés értékelés alternatívák értékelése döntés döntés utáni értékelés Heurisztikákat alkalmazol. A márkázás leegyszerűsíti a választást

24 Azt választod amelyiket ismered, felismerhető, Népszerű, érzelemileg jelent valamit. Az erős márkát választod

25

26

27

28

29 Hol tartasz?

30 1. Láthatatlan vagy: Nem vagy jelen No facebook A Google sem lát Nem vagy rajta az iparági listákon

31 2. Kicsit vagy látható. Látunk a konferencián, a szakmai expón, kapjuk a kiadványt, ott vagy a karácsonyi partin. De nincs a szakmához valós hozzájárulásod.

32 Ott vagy mindenhol. Írsz, beszélsz, mutatod magad. Van ideád, és válaszod a fontos kérdésekre. Kicsit már képes vagy a világot jó felé húzni. De még nincs elég súlyod. 3. Látható és fontos vagy.

33 4. Látható vagy, és súlyos.

34 5. Mint a nagy márkák, vonzod az embereket.

35 Induljunk a kettes szintről, a Bruck módszerrel.

36 Vagy a tudatosságod, vagy a hajlamaid szervezik az életedet. A márka-építés is nagyfokú tudatosságot igényel.

37 20 oldalas önéletrajz 1.Kíméletlen őszinteséggel, a titkolni való hibákkal, tévedésekkel együtt. 2.Ugye tudod, mi már egy titoknélküli világban élünk. 3.Ki kell hámozni az erősségeidet, gyengéidet. 4.Ebből kezdjük el építeni a történetedet, az én-márkádat. 5.Ez alapján kezdjük a pozicionálást is. 1. Tedd rendbe az önéletrajzodat

38 Ide világíts, itt van az erősségem. Az önéletrajz elmondja, hogy mire világíts, és mit hagyj sötétben. 2. Világíts az erősségedre

39 Én sohasem találkoztam apámmal…

40 Vagy elmondod a saját történetedet, vagy más fogja kitalálni rólad… Te írod a történetet. Senkinek se adj lehetőséget arra, hogy beleírjon… 3. Kezdd el építeni a saját történetedet

41 A Te jövőd…. Ha jó a történet, akkor részben megvan az én-márkád is.

42 4. Válj véleményvezérré… facebook mikroblog interjú előadás szakmai fórum konferencia könyv Lassan kezdj és lassan haladj, életed végéig csinálod. Csak jót írj. Igényes, izgalmas megjelenés van hasznodra. Kiscica, kutyus, bébi nem kell. A giccs sem kell. Ne feledd: a média kétélű fegyver. Tud építeni és tud rombolni.

43 A törzsbeszéd megírása Törzsbeszéd: 30 perces, 5 perces, 2 perces és 30 másodperces változatban. Ez a márka építés legfontosabb és legnehezebb lépése.

44 Törzsbeszéd: Ki vagy? Mit akarsz? Mi a történeted? Milyen a stílusod? A személyes történeted, az én-márkád különböztet meg másoktól…

45 1.Melyek a legfontosabb értékeid ? Miben hiszel? 1.Mi a szenvedély ed? Mi mozgat? Mi hajt, motivál? A miért-re keressük a választ. 2.Melyek a legjobb tulajdonságaid? Mi tehet téged jelentőssé ? Ki vagy?

46 Ki vagy? Milyen vagy? Beszélj erről a családdal, a baráttal, a kollégákkal, vagy pszichológussal. Legyen világos képed arról, hogy melyik archetípus illik rád. Vagy milyen szerep áll jól neked. Érdemes azt is tudni, hogy mások milyennek látnak.

47 A miért ereje. A miértre adott válasz inspirál minket. Nem az a kérdésünk, hogy mi akarsz lenni. Polgármester. Minket az érdekel, hogy miért akarsz polgármester lenni? Erre adj választ és imádni fogunk.

48 Miért? Ez a leggyakoribb kérdésem.

49 A miért ereje…

50 Találj valami ügyet, amely szervezi az én- márkádat. Könnyebb valami ellen mozgósítani az embereket, mint valami mellett. Ezért legyen ellenséged, amit le akarsz győzni. Legyen valamilyen ügyed

51 Dichotom ügyekről beszélj

52 82 % De véleményvezérként ne légy túl harcias

53 Az én-márkád keltse azt az érzetet, hogy van hatalmad, és jóindulatú vagy. Ennyi. hatalom + jóindulat pozíció pénz ismertség teljesítmény Kész vagy, hajlandó vagy használni az erődet más érdekében.

54 Tanulj meg jóindulatúnak lenni WARM – együtt érző, gyengéd, szerető, meleg – hívjuk ezt jóindulatúnak.

55 Hatalom + jóindulat

56 Adó Kapó Helló, mit adhatnék neked? Hm, mit vehetnék el tőle?

57 Döntő kérdés, hogy ki vagy? Milyen vagy?

58 Ki kell emelkedned a tömegből. Emlékszünk arra, akinek: izgalmas hobbyja van, asztrofizikus, de imád kertészkedni, matektanár és a szünetben zongorázik, emlékszünk arra is, aki az állásinterjúra nagyon felkészülten jön, vagy sárga zakóban. Légy emlékezetes

59 Ki vagy? Mit csinálsz? Mit mond egy: könyvelő, személyi edző, tréner? Mit mond egy Főpolgármester? Világvárost építek Magyarország legnagyobb városát építem 23 millió külföldinek adok szállást közlekedést, vizet, áramot

60 Legyél szenvedélyes… A lelkesedés, a szenvedély fertőz, magával visz. Iszonyú jó nézni, ahogy valaki lángra lobban.

61 Attól, ha: 1.inspiráló vagy, 2.szenvedélyes vagy, és 3.igazat mondasz. Mitől leszel érdekes? Ez mit jelent? Energiát…

62 Milyen ügyeket vegyél komolyan? Akinek mindenről van véleménye, annak semmiről sincs véleménye. Interjút adsz, előadsz, prezentálsz, panelbeszélgetésben veszel részt, vigyázz ne legyen mindenről véleményed.

63 Légy konzisztens, és ne beszélj túl sok dologról Ez a keret, és ebből nem lépsz ki. Minden megnyilatkozás, minden akció illeszkedik az én- márkádhoz, a törzsbeszédhez.

64 A mondanivaló 20 % hozza az eredmény 80 %-át.

65 25 dologról kérdeznek, de csak ötről kéne beszélned. Sőt jobb volna, ha csak egyetlen dologról beszélnél. Demszky Gábor – Világvárost építünk

66

67 Herb Kelleher, Southwest Airlines - Az olcsó légitársaság

68 Hogy kell okosnak lenni? 1.Mindig a legfontosabb egzisztenciális kérdésekről beszélj. 2.A válaszaidat emeld meg. 3.Bármit is kérdeznek, emeld feljebb…

69 A cselekvés, az akció erősebb az ígéretnél, erősebb a minősítésnél, a deklarációknál. A jó program pedig erősebb, mint a jó imázs. Az ige erősebb a melléknévnél…

70 1.Az üzenet fontosabb mint a pénz 2.Az issue fontosabb mint az arculat 3.A pozitív fontosabb mint a negatív 4.A tartalom, a lényeg fontosabb mint a botrány 5.A nagyvonalúság hoz, a személyes önzés visz További 5 tanács:

71 A stratégia mindig győz a látszat felett Az értékek fontosabbak mint a gazdaság Credit claiming Position taking A remény és a félelem harcából mindig a remény győz.

72 Sohase mond magadról, hogy szép és okos vagy. Beszélj úgy, hogy az ügyfelek, vevők, szavazók önmaguktól jöjjenek erre rá.

73 Ne légy szólista… Mutasd, hogy van csapatod

74 Fotó opportunity. Fotókon társakkal legyél, lehetőleg mosolygós emberekkel. Találkozzál, érintkezzél, beszélj, dolgozz, és társulj ismert emberekkel. Hivatkozzál mások munkájára, dicsérj másokat….

75 Modern, vagy hagyományőrző vagy? Gyerek – Anya – Apa Nő – Férfi Szelíd generáció Együttműködés kultúrája Városi Egyetem Kollektív Intelligencia Modern iskola

76 Ne akarj belepusztulni a hitelesség megszerzésébe. Elég ha önmagad legjobb verzióját adod a lényeges helyzetekben. Amikor el akarod varázsolni a többieket, lehet, hogy hamisnak tünsz. Politikusnak készülsz és meleg vagy. Beszélsz róla vagy sem? Hitelesség

77 A professzionális imidzs Te vagy a 10 pontos, briliáns beszállító… Mit választasz? Vagy a mindig 8 pontos megbízható beszállító…

78 Legyen rólad néhány profi fotó Profi Website Signature

79 A szavazónak 3 valódi kérdés van… 1.Képes vagy-e ellátni a munkát? 2.Fogod-e szeretni ezt a munkát? 3.Jóindulatú vagy?

80 Van kérdés?


Letölteni ppt "Kedves Akadémia Hallgató, Még egyszer köszönjük, hogy velünk voltál a tréningen. Az előadás anyaga minden résztvevőnek jár. Használd boldogan, de kérjük,"

Hasonló előadás


Google Hirdetések