Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Cím szöveg – Second level Third level – Fourth level » Fifth level TÁMOP-3.3.13. Tájékoztató Nap NAPO digitális taneszköz Nagy Regina eTanulás szakértő.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Cím szöveg – Second level Third level – Fourth level » Fifth level TÁMOP-3.3.13. Tájékoztató Nap NAPO digitális taneszköz Nagy Regina eTanulás szakértő."— Előadás másolata:

1 cím szöveg – Second level Third level – Fourth level » Fifth level TÁMOP Tájékoztató Nap NAPO digitális taneszköz Nagy Regina eTanulás szakértő

2 cím szöveg – Second level Third level – Fourth level » Fifth level A tananyag fő célja Munkavédelem nyelv független oktatása különböző kultúrákban élő, eltérő gyakorlati igényekkel rendelkező embereknek A filmek szereplői kulturálisan „semlegesek”, így helyzetükbe nyelvtől, származási országtól, kultúrától függetlenül bárki képes beleélni magát. Érzékenyítés, játékos tanulás, élményszerű tanulás

3 cím szöveg – Second level Third level – Fourth level » Fifth level Tananyag elsajátításának lehetséges módja Javasolt feldolgozási idő nincsen, a tananyagok önálló haladási tempóban, illetve tanóra keretében egyaránt használhatók, a pedagógus megítélése szerint Közvetlenül nem szükséges tanár jelenléte, önállóan is használható A tananyag különálló tanórákban, vagy egy átfogóbb projekt részeként is oktatható

4 cím szöveg – Second level Third level – Fourth level » Fifth level Nat kiemelt fejlesztési fókuszai, Kerettanterv/Kerettantervi témakörei A Napo filmek egy fontos, tantárgyaktól alapvetően független témát dolgoznak fel, ugyanakkor kiemelt kompetenciaterületeket, témaköröket érint A pedagógus megítélése szerint több tantárgy egyes témakörihez is kapcsolhatja a Napo- filmek, vagy azok kisebb egységeinek feldolgozását. A segédletek támogatást és iránymutatást biztosítanak arra vonatkozóan, hogyan építhetik be a munkavédelem témaköreit meglévő tantervükbe

5 cím szöveg – Second level Third level – Fourth level » Fifth level Érintett kompetenciaterületek Kompetenciaterület: anyanyelvi kommunikáció digitális kompetencia természettudományos és technikai kompetencia kezdeményezőképesség és vállalkozói kompetencia hatékony, önálló tanulás kompetencia Műveltségi terület: Magyar nyelv és irodalom Ember és természet Földünk és környezetünk Tantárgy: Nyelvtan Olvasás- írás Környezetismeret Vizuális kultúra Osztályfőnöki óra

6 cím szöveg – Second level Third level – Fourth level » Fifth level Felhasználás személyi támogatása Javasolt feldolgozási idő nincsen, önálló haladási tempóban, illetve tanóra keretében egyaránt használhatók, a pedagógus/felhasználó megítélése szerint a perces filmek, vagy akár azok a kisebb egységekre (1-2 perc) szedett verziói. A digitális taneszköz használatához közvetlenül nem szükséges tanár jelenléte, önállóan is használható, de emellett rendelkezésre állnak pedagógiai segédletek, teljes tanóravázlatok is, az egyes témák tanórai feldolgozásának segítésére.

7 cím szöveg – Second level Third level – Fourth level » Fifth level A digitális taneszköz tartalma, funkcionalitása 18 db perces film, melyek akár kisebb, néhány perces egységekben is feldolgozhatók Az összes Napo-film hosszabb verziója és a belőlük készített 1-2 perces verziók is letölthetők többféle formátumban Tartalmi ismertető A Napo tanári eszköztárában két korcsoportnak (7 – 9 évesek, ill. 9 – 11 évesek) pár témakörben leckék

8 cím szöveg – Second level Third level – Fourth level » Fifth level Adaptációs javaslat javasolt mindegyik Napo-filmet felhasználni és hozzájuk további módszertani segédleteket fejleszteni (Napo oldal) Módszertani segédletek készítése több korcsoport számára, szakma-specifikus útmutatók Óravázlat minták

9 cím szöveg – Second level Third level – Fourth level » Fifth level Kipróbálás Filmek Segédletek

10 cím szöveg – Second level Third level – Fourth level » Fifth level TÁMOP Tájékoztató Nap Careers NewZeeland digitális taneszköz Nagy Regina eTanulás szakértő

11 cím szöveg – Second level Third level – Fourth level » Fifth level A tananyag fő célja A Careers New Zealand szervezetét az 1989-es oktatási törvény keretében hozták létre Stratégiai céljuk egy kiváló előmeneteli rendszer létrehozása, mely hatékonyan kapcsolódik az oktatáshoz, képzéshez és a foglalkoztatáshoz. az iskoláknak és egyéb intézményeknek abban segítenek, hogy fejleszteni tudják saját karrier- tanácsadással, annak oktatásával kapcsolatos programjaikat, illetve azok elemzését A kapcsolódó programot a középiskolákban 2011-ben vezették be Implementációs tevékenység (pl évfolyam)

12 cím szöveg – Second level Third level – Fourth level » Fifth level Tananyag elsajátításának lehetséges módja Javasolt feldolgozási idő nincsen, önállóan, illetve tanóra keretében egyaránt használható, a pedagógus/felhasználó megítélése szerint Segít saját magunk megismerésében, érdeklődési körünk felderítésében, annak érdekében, hogy ezekhez képest olyan szakmát tudjunk választani, amely hozzánk a legközelebb állhat

13 cím szöveg – Second level Third level – Fourth level » Fifth level Nat kiemelt fejlesztési fókuszai, Kerettanterv/Kerettantervi témakörei „olyan feltételeket, tevékenységeket kell biztosítania, amelyek révén a diákok kipróbálhatják képességeiket, elmélyülhetnek az érdeklődésüknek megfelelő területeken, megtalálhatják hivatásukat, kiválaszthatják a nekik megfelelő foglalkozást és pályát, valamint képessé válnak arra, hogy ehhez megtegyék a szükséges erőfeszítéseket”

14 cím szöveg – Second level Third level – Fourth level » Fifth level Érintett kompetenciaterületek Kompetenciaterület: anyanyelvi kommunikáció digitális kompetencia kezdeményezőképesség és vállalkozói kompetencia hatékony, önálló tanulás kompetencia Műveltségi terület: Magyar nyelv és irodalom Életvitel és gyakorlat A pedagógus megítélése szerint több tantárgyhoz is kapcsolhatja.

15 cím szöveg – Second level Third level – Fourth level » Fifth level Felhasználás személyi támogatása A portál tartalma alapvetően regisztráció nélkül is elérhető. Regisztráció után személyre szabhatjuk karrier portfóliónkat Használatához közvetlenül nem szükséges tanár jelenléte, önállóan használható, egyéni haladási ütemben

16 cím szöveg – Second level Third level – Fourth level » Fifth level A digitális taneszköz tartalma, funkcionalitása I. Interaktív alkalmazások, melyek az alábbi területeken nyújtanak segítséget: Karrierválasztó/ellenőrző alkalmazás Karrier ötletek – Skill matcher – készségek, képességek alapján segít a megfelelő karrier kiválasztásában. – Subject matcher – tantárgyak alapján segít a karrier kiválasztásában. – Compare study options – Végzettség, képesítés alapján mutatja meg az alkalmazás, hogy az adott területen milyen foglalkoztatási, kereseti lehetőségek vannak éppen. – Regional job matcher – regionális szinten lehet a képességeinkhez, végzettségünkhöz kapcsolódóan foglalkozásokat keresni. – Compare jobs – az általunk kiválasztott két foglalkozást lehet összehasonlítani. Különbözőségeket, hasonlóságokat gyűjt ki nekünk az alkalmazás. Cselekedj! – CV Builder – önéletrajz szerkesztő alkalmazás – Know your CV – interaktív modulokon keresztül tudhatjuk meg, milyen is a jó önéletrajz. Oktatás és képzés Kulcsszavas kereséssel (pl. egy foglalkozás beírásával) képzések, tanfolyamok közt keresgélhetünk. Új-zélandi régiók szerint is kereshetünk kurzusokat. Ösztöndíjakat, egyéb díjakat, támogatásokat is keresgélhetünk, melyek a képzésünket, tovább/átképzésünket támogathatják. Ha általános, középiskolások keresnek továbbtanulási lehetőségeket, abban is segítséget nyújt a portál, pl. tantárgyak, szakosodás megfelelő kiválasztásával. Munkával párhuzamos képzési lehetőségek. Állás adatbázis Az aktuális munkaerőpiacot lehet feltérképezni, foglalkozásokat, állásokat keresni. Hogyan szerezhetek meg egy munkát? Hol, hogyan érdemes munkát keresni, hogyan jelentkezzünk, milyen papírokat kell benyújtani egy pályázatban, hogyan zajlik egy állásinterjú – ezekre a kérdésekre kaphatunk választ. Karrier tervezése Három lépésen keresztül kerülhetünk közelebb ahhoz, mit is szeretnénk csinálni, melyik az a foglalkozás, szakma, mely megfelelő lenne számunkra. Ebben az interaktív anyagok, alkalmazások, leírások segítenek.

17 cím szöveg – Second level Third level – Fourth level » Fifth level A digitális taneszköz tartalma, funkcionalitása II. részletes leírások grafikai elemekkel kiegészítve, videók módszertani ajánlások, letölthető feladatlapok Facebbok profil, Twiter, Youtube csatorna és blog működtetése , telefon

18 cím szöveg – Second level Third level – Fourth level » Fifth level Adaptációs javaslat Földrajzi környezet, angol nyelv Interaktív alkalmazások: Ismerd meg magad!, Cselekedj!, Karrier ötletek (részei) Folyamatos szakmai háttér biztosítása (?) Pedagógiai útmutató és óratervek IT fejlesztés, fordítás, adaptáció

19 cím szöveg – Second level Third level – Fourth level » Fifth level Kipróbálás

20 cím szöveg – Second level Third level – Fourth level » Fifth level Kérdések-válaszok Köszönjük észrevételeit, kérdéseit! Nagy Regina eTanulás szakértő


Letölteni ppt "Cím szöveg – Second level Third level – Fourth level » Fifth level TÁMOP-3.3.13. Tájékoztató Nap NAPO digitális taneszköz Nagy Regina eTanulás szakértő."

Hasonló előadás


Google Hirdetések