Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Média portfólió 2016. BFTK marketing divízió feladata Budapest minőségi turizmusának célspecifikus és mérhető marketing eszközökkel történő támogatása.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Média portfólió 2016. BFTK marketing divízió feladata Budapest minőségi turizmusának célspecifikus és mérhető marketing eszközökkel történő támogatása."— Előadás másolata:

1 Média portfólió 2016

2 BFTK marketing divízió feladata Budapest minőségi turizmusának célspecifikus és mérhető marketing eszközökkel történő támogatása

3 Média portfólió 2016 Budapest Guide City Map Budapest’s Finest Elektronikus felületek Egyéb Csomagajánlat = hatékony kommunikáció

4 BFTK turisztikai kiadványai – Budapest Guide példány 8 nyelv megjelenés: tavasz megjelenési lehetőség: hirdetés vagy PR cikk formájában, 1/3-1/2-1/1 méret

5 BFTK turisztikai kiadványai – City Map Évente példány megjelenés: negyedévente értékesítést a Turizmus Kft.-vel közösen végezzük

6 Budapest’s Finest – Az ötcsillagos városmagazin

7 2014. decemberében jelent meg először hiánypótló jellegű, ingyenes, angol nyelvű exkluzív magazin a város minőségi szolgáltatásairól, egyedi termékeiről és színvonalas programjairól negyedévente, példány terjesztés: 4-és 5*-os szállodák szobabekészítéseiben, éttermekben, külképviseleteken megjelenés: évszakonként, a téli kiadáshoz lehet még csatlakozni megjelenési lehetőség: hirdetés vagy PR cikk formájában, 1/3-2/1 méretig

8 Elektronikus felületek Honlap (www.budapestinfo.hu – magyar, angol, német)www.budapestinfo.hu Facebook (Látogass Budapestre, Visit Budapest) Havi hírlevelek (angol, magyar)

9 Egyéb lehetőségek Budapestinfo Pontok Mobil információs pultok

10 Médiaajánlat Megjelenési lehetőségek: – Önálló megjelenések – Csomagajánlatok a évre vonatkozóan – Speciális ajánlatok Budapest Card partnereknek ingyenes kiadvány kihelyezés, aktuális ajánlatok kommunikálása a BFTK saját felületein, promóciós film, stb.

11 Keressen minket: Monostori Diána, marketing divízió vezető Köszönöm figyelmüket!


Letölteni ppt "Média portfólió 2016. BFTK marketing divízió feladata Budapest minőségi turizmusának célspecifikus és mérhető marketing eszközökkel történő támogatása."

Hasonló előadás


Google Hirdetések