Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

„Vízben utazunk” Tisza-tavi Regionális Marketing Igazgatóság Szabó Lajos regionális marketing menedzser.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "„Vízben utazunk” Tisza-tavi Regionális Marketing Igazgatóság Szabó Lajos regionális marketing menedzser."— Előadás másolata:

1 „Vízben utazunk” Tisza-tavi Regionális Marketing Igazgatóság Szabó Lajos regionális marketing menedzser

2 Tisza-tó: kivételes adottság A mesterséges létesítmény és a természet tökéletes harmóniája Elkülönülő vízterek, változatos használat

3

4 Húzótermékek a régióban Tisza-tó, réstermékek desztinációja Ökoturizmus Horgászturizmus Aktív turizmus (kerékpár, vízi sportok) Vízparti turizmus Természetfotózás, ornitológia

5 Ökoturizmus Az ökoturimus, mint vezető termék Különleges természeti környezet Jól kiépített egyedi szolgáltatások Emblematikus attrakciók

6 Vízi túrák, hajózás 15 kikötő, csónak, kishajó Több mint 200 km vízitúra útvonal Részleges táblázottság Tisza alsó és felső szakaszának méltatlan mellőzöttsége

7 Vízi sportok Abádszalóki- és Sarudi-medence Vízi sportok paradicsoma, motoros vízi sport eszközök használata

8 Vízparti üdülés, strandolás 6 szabadvízi strand Különböző adottságok Általában fejlesztés lenne szükséges

9 Horgászat 4 évszakos horgászvíz Turista horgászjegyben rejlő potenciálok Parti és csónakos horgászat

10 Kerékpározás Tisza-tó a síkvidéki kerékpározás központja Több mint 200 km kerékpárút a térségben Tisza-tavi Kerékpáros Centrum

11 Vízben utazunk, de mekkora vízben? A turizmus érintettsége tehát: – Infrastruktúra működőképessége – Természeti kép megőrzése, egyediség, mint versenyelőny – Időzítés – Kiszámíthatóság, biztonság – Pozitív üzenetek – Szúnyog helyzet

12 A vendégforgalom változásai *. év I-XII. hó összesen a Tisza-tavi régió kereskedelmi szálláshelyein * Előzetes I-XII. havi adat

13 Statisztika – szálláshely kapacitás Kereskedelmi szálláshelyekférőhely Szálloda1 278 Panzió824 Turistaszálló és ifjúsági szálló537 Üdülőház1 190 Kemping6 638 Összesen:10 467

14 Statisztika – szállásdíj-bevétel

15 Statisztika – fő küldő piacok Országok: Németország Szlovákia Lengyelország Románia Régiók: Észak-Magyarország Budapest Alföld Nyugat-Dunántúl

16 Aktuális fejlesztések – 2014/2015 Hallépcső - Közép-Európa legnagyobb és legmodernebb, ökológiai folyosója, rafting pálya is egyben Butik Design Rooms – 6 tematikus szoba Tisza-tavi Kerékpáros Centrum, Tisza-tó Hortobágy élménykerékpárút Pákász tanösvény Szabics Kikötő

17 Köszönöm a figyelmet! Szabó Lajos regionális marketing menedzser blog.hu blog.hu


Letölteni ppt "„Vízben utazunk” Tisza-tavi Regionális Marketing Igazgatóság Szabó Lajos regionális marketing menedzser."

Hasonló előadás


Google Hirdetések