Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

1 Fenntartható városi mobilitás tervezés helyzete és lehetőségei Magyarországon Fenntartható városi mobilitás-tervezés (SUMP) szeminárium Budapest, 2015.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "1 Fenntartható városi mobilitás tervezés helyzete és lehetőségei Magyarországon Fenntartható városi mobilitás-tervezés (SUMP) szeminárium Budapest, 2015."— Előadás másolata:

1 1 Fenntartható városi mobilitás tervezés helyzete és lehetőségei Magyarországon Fenntartható városi mobilitás-tervezés (SUMP) szeminárium Budapest, június 3. Szentendre

2 2 IKOP ÉFK finanszírozási keretek 1.Az Európai Bizottság február 12-én hagyta jóvá az IKOP-ot annak 3. fejezetében szereplő pénzügyi előirányzattal 2.A táblázatban szereplő összegek 310,1 Ft/€, 15%-os nemzeti önrésszel, és 6%- os eredményességi tartalékkal értendőek Alap Uniós támogatás (Mrd Ft) Nemzeti önrész (Mrd Ft) Összesen (Mrd Ft) 1. Nemzetközi (TEN-T) közúti elérhetőség javítása KA267,747,2314,9 2. Nemzetközi (TEN-T) vasúti és vízi úti elérhetőség javítása KA390,468,9459,3 3. Fenntartható városi közlekedés fejlesztése, elővárosi vasúti elérhetőség javítása prioritástengely KA179,431,7211,1 ERFA101,617,9119,5 4. TEN-T hálózat közúti elérhetőségének javítása ERFA94,116,6110,7 összesen 1033,2182,31215,5

3 3 Releváns kérdések – formálódó válaszok  SUMP készítés szükségessége  SUMP tematikája és elvárt mélysége – hitelesítő szerv  Tervkészítés korai fázisában bevonható szervezetek, szereplők  A projekt mely fázisában kell a SUMP-nak rendelkezésre állnia  SUMP készítés időigénye – IKOP forrásokért folyó verseny ellentmondásai feloldhatóak-e  SUMP készítés finanszírozása  Egyéb információk

4 4 Forrás: 1696/2014 (XI.26.) Kormányhatározat alapján (5,0 mrd Ft alatti szakaszolt projektek nélkül) Nagyút-Mezőkeresztes- Mezőnyárád Szántód-Kőröshegy- Balatonszentgyörgy Sopron-Szombat- hely-Szentgotthárd ETCS2 Püspökladány-Debrecen, Szajoltól ETCS2 Püspökladány-Bihar- keresztes Zalaszentiván-Nagy- kanizsa MÁV 200 és 300 férőhelyes motorvonatok GYSEV motor- vonatok Szombathely állomás Hatvan-Miskolc Miskolc-Nyíregyháza Kelenföld-Százhalombatta- Pusztaszabolcs Pusztaszabolcs- Dombóvár Biatorbágy-Tata, Kelenföld-Hegyes- halom ETCS2 GSM-R II. ütem Székesfehérvár- Veszprém, Bobától ETCS2 Békéscsba-Lőkösháza Rákos-Hatvan MÁV híd-rekonstrukció I. ütem, INKA, közl.bizt. II, alállomások Déli Duna híd Dombóvár-Kaposvár-Gyékényes Szolnok állomás Gyoma-Békéscsaba bizt.ber, Békéscsaba állomás, Ferencváros-Lökősháza ETCS2 Székesfehér- vár állomás Lepsény-Szántód- Kőröshegy Keleti-Kőbánya- felső Budapest Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér kötöttpályás kapcsolata Szeged-Békéscsaba- Gyula Szeged-Hódmezővásárhely tram-train 3-as metró infrastruktúra korszerűsítése Elővárosi állomások, megállóhelyek Debrecen-Nyíradony-Mátészalka Debrecen IMCS Integrált utas-tájékoztatás, jegyértékesítés és forgalomirányítás Megyei jogú városok intermodális átszállókapcsolatai; P+R parkolók Hungária krt-Rákos- palota-Veresegyház-Vác KÖKI-Lajos- mizse-Kecskemét Mezőzombor-Sátor- aljaújhely Szeged-Makó, Tisza híd Budapest Keleti és Nyugati pu. Rákosrendező- Esztergom Debrecen-Nyírábrány Budapest villamos és trolibusz I. ütem Szombathely- Kőszeg Keleti-Újpalota, Külső Bécsi úti villamos Kelenföldi IMCS, 1-es villamos Etele térig

5 5 Köszönöm a figyelmet! Kovács-Nagy Rita


Letölteni ppt "1 Fenntartható városi mobilitás tervezés helyzete és lehetőségei Magyarországon Fenntartható városi mobilitás-tervezés (SUMP) szeminárium Budapest, 2015."

Hasonló előadás


Google Hirdetések