Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Járdán Tamás MBA, PMP, PCC executive és team coach, stratégiai tanácsadó Müller Zsolt OMV HU CEO.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Járdán Tamás MBA, PMP, PCC executive és team coach, stratégiai tanácsadó Müller Zsolt OMV HU CEO."— Előadás másolata:

1

2 Járdán Tamás MBA, PMP, PCC executive és team coach, stratégiai tanácsadó Müller Zsolt OMV HU CEO ( ) OMV CZ, SK, HU CEO ( ) Gazprom Neft NIS (2014-) stratégiai tanácsadó

3

4 A startup-ok képesek megbontani, megszakítani nagy szervezetek, iparágak, piacok bevált működését, termékfejlesztését azáltal, hogy drámaian egyszerű és intuitív terméket hoznak létre.

5 Idő kifinomult átlagos alapszintű Teljesítmény, funkciók, jellemzők m

6 Idő kifinomult átlagos alapszintű Meglévő termék (fenntartó) Teljesítmény, funkciók, jellemzők

7 Idő Teljesítmény, funkciók, jellemzők kifinomult átlagos alapszintű Meglévő termék (fenntartó) A termék: - drága - sok funkció és lehetőség - kifinomult - és még inkább ilyenné válik A kifinomult felhasználókat célozza A termék: - drága - sok funkció és lehetőség - kifinomult - és még inkább ilyenné válik A kifinomult felhasználókat célozza

8 kifinomult átlagos alapszintű Idő Új termék (megbontó) Meglévő termék (fenntartó) Teljesítmény, funkciók, jelemzők

9 kifinomult átlagos alapszintű Idő Új termék (megbontó) Meglévő termék (fenntartó) Teljesítmény, funkciók, jelemzők A termék: - új, egyszerű, olcsó Az alapszintű és az átlagos felhasználók váltanak először A termék: - új, egyszerű, olcsó Az alapszintű és az átlagos felhasználók váltanak először

10 Fapados légitársaságok iPod iPad Skype Airbnb Uber

11 Mobil alkalmazások természete Vállalatok által létrehozott vásárlói visszajelzési módok

12

13

14

15 Corporates are seeking solutions to get customer feedback…

16 attractive picture- based impression creative immediate communicate right moment experience easy short share according to the researches… …while today's customers have very specific habits in social media

17 understand the modern nature of sharing follow social media usage - do not create corporate feedback app - do not be old-school, forget paper - forget heavy e-query sheets

18 The ultimate rating app & business solution

19 Involve and understand your customers in a lean and fascinating way –Real customer experience based ratings in 30 seconds… –…brief and simple process of choosing, tapping, sliding… –…flows through on emotionally attractive and thought-provoking pictures. –Real customer experience based ratings in 30 seconds… –…brief and simple process of choosing, tapping, sliding… –…flows through on emotionally attractive and thought-provoking pictures.

20 social.rating: - capturing a moment - creating a picture - inserting rating stickers - commenting the details - sharing to popular social media platforms business.rating: - rating products & services - choosing preference - giving feedback - sending opinion - communicating promotion - chance for gamification A customer’s own personal rating app can be used both for business and for social rating purposes

21 Users with hundreds of feedback apps of different brands… Users with piXrating rating thousands of different brands versus

22 Potential areas Large retailers & service providers Small shops, outlets & service providers Manufacturers Loyalty programs Training & education Conferences, festivals Market research Plaza operators All businesses where customer experience, perception, rating, feedback and opinion matter Franchise owners Health care & Dental clinics Field agent quality assurance Travel & leisure Transportation Airlines Mystery shopping services Marketing agencies

23 Go2Market Befektetők & Kampányok

24


Letölteni ppt "Járdán Tamás MBA, PMP, PCC executive és team coach, stratégiai tanácsadó Müller Zsolt OMV HU CEO."

Hasonló előadás


Google Hirdetések