Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Rádió - a kihagyhatatlan médium - „ Bárkit, bárhol elér és bármilyen tevékenység mellett jó hallgatni!”

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Rádió - a kihagyhatatlan médium - „ Bárkit, bárhol elér és bármilyen tevékenység mellett jó hallgatni!”"— Előadás másolata:

1 Rádió - a kihagyhatatlan médium - „ Bárkit, bárhol elér és bármilyen tevékenység mellett jó hallgatni!”

2 Tartalom  Iparági összefogás  Nagy Rádiós Nap a Rácz Fürdőben  Gábos Zsuzsa - Ipsos Zrt.  Az új mérésről  Simon Zsolt – Mec:  Reklámügynökségek tapasztalatai  Liptay Gabriella - Telekom  Ügyfelek tapasztalatai

3  a válság felgyorsítja a változásokat  a legerősebb márkák túlélők  pár év és újra neki lódulunk … a hatások nem lesznek hosszú távúak Recesszió hatásai Forrás: Nagy Rádiós nap 2010. június 8. Rácz fürdő – Kerekasztal beszélgetés

4 A Rádió szerepe  a Rádió társ  a Rádiónak haladnia kell a korral  az erős tartalom a Rádió jövője Forrás: Nagy Rádiós nap 2010. június 8. Rácz fürdő – Kerekasztal beszélgetés

5 Mit akar a fogyasztó?  megváltozik a média fogyasztási szokás  … mindenki interaktív?  az emberek szórakozásra vágynak  színes érintőképernyős digitális rádiók wi-fi -vel Forrás: Nagy Rádiós nap 2010. június 8. Rácz fürdő – Kerekasztal beszélgetés

6 Hányan is hallgatnak Rádiót? Forrás: Rádióhallgatottság mérés, Gábos Zsuzsa Ipsos/Gfk 2010: új piac, új mérés Közszolgálati Reach: 26% Kereskedelmi Reach: 53%

7 Zene, Zene, Zene … Forrás: Rádióhallgatottság mérés, Gábos Zsuzsa Ipsos/Gfk

8 A rádiózó internetezők aránya Forrás: Rádióhallgatottság mérés, Gábos Zsuzsa Ipsos/Gfk

9 Rádiózás és netezés együtt Forrás: Rádióhallgatottság mérés, Gábos Zsuzsa Ipsos/Gfk

10 Rádió: ATL média helyett marketing megoldás Forrás: Simon Zsolt / mec:

11 Marketing megoldások Juventus Balatoni Vízparty - Event Támogatók: - Vodafone - Citibank Juventus Hírlevél – B2B

12 Forrás: Simon Zsolt / mec: Spot, kicsit másként

13 Liptay Gabriella/Magyar Telekom „Miért hiszek a rádióban?”

14 Rádió előnyei, lehetőségei  nem igényel extra időt a hallgatótól  lényegre törő, könnyen befogadható  vizualizáció - „theater of mind”  személyes - zenés rádiók - News / Talk rádiók - „nem vagyok egyedül” érzés Forrás: Liptay Gabriella / Magyar Telekom

15 Rádió előnyei, lehetőségei 2.  márkák (rádió csatornák) kapcsolata a hallgatókkal - őszinte, megbízható, emberi  közvetlen kapcsolat lehetőségei - telefon, SMS, e-mail, - személyes kapcsolat: kitelepülések, roadshow-k, játékok Forrás: Liptay Gabriella / Magyar Telekom

16 Rádió előnyei, lehetőségei 3.  - Idő faktor - gyors, rugalmas – produkció, megrendelés – anyagleadás, kreatív csere  - Költség faktor - relatív olcsó – produkció, megjelenés  - Lefedettség - elérés - lehetőség országos, és/vagy lokális megjelenésre  - Kötődés - átfedés a MárkaTermékCélcsoport között

17 Köszönjük a Figyelmet!


Letölteni ppt "Rádió - a kihagyhatatlan médium - „ Bárkit, bárhol elér és bármilyen tevékenység mellett jó hallgatni!”"

Hasonló előadás


Google Hirdetések