Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Közgyűlés 2015. április 13. hétfő Hotel Bonvino. KOMMUNIKÁCIÓ I. Tagsággal való kapcsolattartás folyamatos. Mindenki előtt nyitva áll az ajtónk és mindenben.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Közgyűlés 2015. április 13. hétfő Hotel Bonvino. KOMMUNIKÁCIÓ I. Tagsággal való kapcsolattartás folyamatos. Mindenki előtt nyitva áll az ajtónk és mindenben."— Előadás másolata:

1 Közgyűlés április 13. hétfő Hotel Bonvino

2 KOMMUNIKÁCIÓ I. Tagsággal való kapcsolattartás folyamatos. Mindenki előtt nyitva áll az ajtónk és mindenben próbálunk segíteni. Hírekről, programokról, megjelenési lehetőségekről heti rendszerességgel küldünk anyagokat. ( ben). Hírlevél küldése nyáron hetente, télen havonta. Egyesület facebook oldala https://www.facebook.com/badacsonyi.ceh.turisztikai.eg yesulet https://www.facebook.com/badacsonyi.ceh.turisztikai.eg yesulet Együttműködés a Nyugat-Balatoni térségi TDM Egyesülettel, térségi kiadványokwww.west-balaton.hu

3 KOMMUNIKÁCIÓ II. oldal karbantartása, adatfrissítés - három nyelven (magyar, német, angol) - szálláshelyek81 - vendéglátósok 19 - borászatok 46 - egyéb szolgáltatók 23 - programok, ajánlatok, hírek, infók 49 - látnivalók 31 - strandok 4 Ez összesen 253.

4 KOMMUNIKÁCIÓ III. Tagjaink türelmét kérjük, mert az egyesületünk weboldala megújul a következőkkel: Új partner adminisztrációs rendszer Új foglalási rendszer bevezetése a portálra Új foglalási rendszer implementálása Honlap elemek átalakítása az új foglalás befogadásához Új partner adminisztrációs rendszer bekötése a foglalási rendszerbe Portál design modernizálása A honlap jelenlegi kinézetének aktualizálása, felhasználóbarátabbá tétele, hozzáigazítása az új foglalási rendszerhez.

5 KOMMUNIKÁCIÓ IV. Borbarangolás plakát+programfüzet db Bortriatlon programfüzet3.000 db Kinyitható kártyanaptár a régió rendezvényeivel db Buszjárat+régiós kártya hajtogatott kiadvány db Szórótérkép db Régiós kiadvány magyar5.000 db Szállás és szolgáltatói katalógus – ÚJ!5.000 db Ezen kiadványoknak a tartalmát a munkaszervezet gyűjti össze, korrektúrázza, szerkeszti. Terjesztése a tagokon, a Tourinform irodákon, partnereinken, kiállításokon keresztül valósul meg. EGYSÉGES KIADVÁNYCSALÁD!!!

6

7 KOMMUNIKÁCIÓ V. Elkészült a desztináció mobil alkalmazása, mely bővebben megismerhető a csony_idestour ineternetes oldalon. csony_idestour A korszerű kommunikációhoz ma már elengedhetetlen QR kódunk is van:

8 RENDEZVÉNYEINK BORBARANGOLÁS (Cél: téli-tavaszi időszak élénkítése, szálláshelyek bevonása) 2007-től HÁZIBULI I. (Cél: közösségépítés, szálláshelyek ismerjék meg a szolgáltatókat) BADACSONY NEW YORKBAN (Cél: A szakmai és nagyközönség, és a sajtó számára bemutatni egész éves kínálatunkat) 2012-től NYITOTT BALATON (Balatoni TDM Szövetség-országos kampány) (Cél: Balaton Régió a főszezonon kívül is képes olyan kínálatot biztosítani, amiért érdemes ideutazni.) BORTRIATLON (Cél: tavaszi és őszi szezon élénkítése 3 tematikus borhétvége keretében játékkal, szálláshelyek bevonása), 2013-tól PÜNKÖSDI ELJEGYZÉS a Rózsakőnél 2008-tól MÁRTON-NAPI VIGASSÁG (közösségteremtés )2008-tól BÁLAKUPA (A régiós együttműködés erősítése) BOR7 (2013-tól) Ezen rendezvények mellett a desztináció összes programját megjelenítjük kommunikációs és marketing csatornáinkon!!

9 BORBARANGOLÁS

10 2014-ben és 2015-ben is 19 résztvevő Február 15-június 28-ig 19 hét – 19 borvacsora Újdonság 2013-tól: gasztro füzet Több információ: személyszállítás+szálláshelyek (2014-ben 11 szálláshely, 2015-ben 22 szálláshely!)

11 BORTRIATLON

12 Szürkebarát hétvége május eleje Kéknyelű Virágzás június eleje Rizling Vakáció október eleje (2014-ben tettük át októberre) Három tematikus borhétvége játékkal: boros címke, bélyeg, pecsét gyűjtése

13 BORTRIATLON A játék mellett különböző szakmai, gasztronómiai és kulturális élmények, pl.: Bortotó, borterasz, saját bor készítése, házi finomságok, jazz est, ültetvény látogatás stb. CÉL: egy-egy hétvégére idecsábítani a bor- és játékkedvelő közönséget!

14 HÁZIBULI I. Új, közös „rendezvényünk” (Borút Egyesülettel)– január 18. vasárnap Helyszín: Hotel Bonvino CÉL: közösségépítés, szálláshelyeink ismerjék meg a szolgáltatókat Nagy siker: 39 kiállító, közel 60 regisztrált látogató – Folytatás következik!

15 BADACSONY NEW YORKBAN CÉL: A remek borok bemutatása mellett a szakmai és nagyközönség, valamint a sajtó számára bemutatni egész éves kínálatunkat Kiállítók: Reneszánsz Pálinkaház, 30 borászat, BELLABADACSONY, Szegi sajt Részt vevők: VIP vendég 110 fő Újságíró és szakmai látogató 60 fő Fizető vendég: 196 fő

16 BADACSONY NEW YORKBAN SAJTÓMEGJELENÉSEK „A Badacsony régió összeállt, és összezárt mindenféle szempontból. A borászok, a turisztikai egyesület, az önkormányzatok és együtt jelenek meg mindenki felé. Közös programokkal, közös rendezvényekkel, tematikusan és egész évben.” (Borászportál)

17 BADACSONY NEW YORKBAN SAJTÓMEGJELENÉSEK 37 beharangozó cikk Tudósítás az eseményről: 42 (print és online) Facebook megjelenések: 8 Hírlevelek: VinCE, Borászportál, Vinoport, Bornaptár, Útisugó

18 BADACSONYI SZÜRET CÉL: A rendezvény megújítása, tartalommal való megtöltése 2015-től Főszervező: Kulturális intézmény Társszervező: Céh Egyesület „ Legyen a szüret a borászok, a borvidék ünnepe” A szüreti hétvégére meghívjuk a borvidéki borászatokat Badacsonyba.

19 BOR tól szervezi az Egyesület közösen az önkormányzattal – 3 éves szerződés Cél: a rendezvény megújítása a borászatokkal közösen Új helyszín – új koncepció 2014-ben újdonság: éttermek (9) bevonása: Ízlelj és nyerj! játék +menüajánlatok

20 Márton napi vigasság CÉL: közösségteremtés + lakosság felé nyitni Partnerség: óvodai és iskolai SZM, Sport Egyesület, Polgárőrség BÁLAKUPA – ötletgazda az Egyesület CÉL: önkormányzatok közötti kapcsolat erősítése játékos formában A nyertes önkormányzat szervezi.

21 Magánszálláshelyek minősítése Cél: Minőségbiztosítás, tagjaink pozitív megkülönböztetése – védjegy tábla. Országosan működő minőségbiztosítási rendszer: Az ún. „koronás” rendszer

22 Magánszálláshelyek minősítése Nemzetgazdasági Minisztérium által működtetett – tulajdonos! Magánszállásadók Országos Szövetsége minősít – megbízás alapján (minisztérium) Minősítésre kerülő szálláshelyek: Apartman Vendégház Vendégszoba

23 Magánszálláshelyek minősítése Garanciát nyújtson a szakmai elvárásoknak megfelelő színvonalra Pozitív megkülönböztetés Tudatos fogyasztói magatartás elősegítése Fogyasztói döntés megkönnyítése Minőségfejlesztés

24 Magánszálláshelyek minősítése Minősítési rendszer – nagyon „egyszerű”: Két részből tevődik össze: Alapkövetelmények MEG VAN VAGY NINCS? Extra szolgáltatások – plusz pontok!

25 Magánszálláshelyek minősítése 2014-ben meghirdettük tagjaink körében a minősítésre való felkészítés lehetőségét: 25 szálláshely jelentkezett március 24-én meghívásunkra a MOSZ elnöke, és két munkatársa minősítési bemutatót tartott 3 szálláshelyen. Cél: A tagok felkészítése/előminősítése

26 Magánszálláshelyek minősítése Következő lépés: Újból meghirdetjük az előminősítést a magánszállásaink körében – további jelentkezők Elkezdjük az előminősítést a MOSZ-szal közösen Forrás keresése a minősítés finanszírozásához Tagjaink számára (pl. IFA visszatérítés, pályázat stb.)

27 Köszönjük megtisztelő figyelmüket! További szép estét kívánunk! BCTE Elnöksége és Munkaszervezete


Letölteni ppt "Közgyűlés 2015. április 13. hétfő Hotel Bonvino. KOMMUNIKÁCIÓ I. Tagsággal való kapcsolattartás folyamatos. Mindenki előtt nyitva áll az ajtónk és mindenben."

Hasonló előadás


Google Hirdetések