Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Vevőszolgálat ”A sikeres vállalkozó a megfelelően képzett és jól tájékozott vállalkozó” Vágó Péter Vágó Péter KISOSZ VESZPRÉM KISOSZ VESZPRÉM.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Vevőszolgálat ”A sikeres vállalkozó a megfelelően képzett és jól tájékozott vállalkozó” Vágó Péter Vágó Péter KISOSZ VESZPRÉM KISOSZ VESZPRÉM."— Előadás másolata:

1 Vevőszolgálat ”A sikeres vállalkozó a megfelelően képzett és jól tájékozott vállalkozó” Vágó Péter Vágó Péter KISOSZ VESZPRÉM KISOSZ VESZPRÉM

2 Mi a KISOSZ ? G azdasági érdekképviselet Tagjai: * egyéni vállalkozók * társas vállalkozók. Profiljuk: > kereskedelem > vendéglátás > turizmus Felnőttképzési tevékenységet is folytatunk.

3 Milyen célok vezéreltek? Élethosszig tartó tanulás ösztönzése Formális és informális tanulási folyamatok integrálása Az ügyfelek és a képzők közötti kétirányú kommunikáció feltételeit megteremteni Az adminisztrációt hatékonyabbá tenni A felnőttképzési intézetek kínálatát igazítani a munkaerő-piaci igényekhez A hallgatói elégedettséget fokozni és mérhetővé tenni

4 Helyzetelemzés folyamatai 1.Vevőszolgálat Fejlesztő Team létrehozása 2.Önbevallásos kérdőív összeállítása 3. Kérdőíves megkeresés 19 intézménynél 4.422 tanfolyam 6404 hallgató, együttesen 137.898 tanóra alapján 19 ügyfélszolgálati munkatárs véleményét kikérve helyzetelemzés készítése

5 Néhány érdekesebb megállapítás 337 ügyfélre jut egy vevőszolgálati munkatárs Ugyan ő 7258 óráért felel Infrastruktúra adott – számítógépes elérhetőség van, csak testre szabott szoftver hiányzik Munkafolyamatok eltérőek: oktatás előkészítése, tanfolyamszervezés, tanfolyam bonyolítás, zárás és utógondozás

6 Javaslatok Ügyfélszolgálaton dolgozó munkatársaknak egységes tudást, kompetenciákat és módszereket biztosító képzés – konferencia szervezése Vevőszolgálati igényeket kielégítő integrált szoftver fejlesztése és munkába állítása

7 A szoftver fejlesztési irányai:  élő, telefonos és elektronikus vevőtájékoztatás  potenciális hallgatói regisztráció és adatbázis- kezelés  vevőigények felmérése  kötelező papíralapú dokumentumok előállítása  beszámolók készítése  folyamatos nyomon követés

8 A szoftver fejlesztés irányai még >vevővisszajelzés kezelése >vizsgadokumentáció kezelése >panaszkezelés és helyesbítő intézkedés- kezelés >utókövetés

9 Az alábbi célok valósulnak meg 1.Adatvesztés nélküli, elektronikus nyilvántartási rendszer jön létre 2.Növekedni fog az Interneten beiratkozó hallgatók száma 3.Csökken a tanácsadásra fordított idő 4.A modul rendszerű OKJ alapján nő a visszatérő hallgatók száma 5.Információ áramlás hatékonyabbá válik 6.Eredményesebb lesz a Konzorciumi együttműködés

10 Fenntarthatóság A KISOSZ nyilatkozatot tesz arra nézve, hogy a Konzorcium által megfogalmazott nyolc szakmai terület eredményét és elterjesztését sajátos eszközeivel támogatja, azt a maga számára bevezetésre javasolja

11 Köszönöm a figyelmet! Vágó Péter Kereskedők és Vállalkozók Veszprém Megyei Képviselete – KISOSZ kisosz@sednet.hu www.kisosz.net 2006.május 10.


Letölteni ppt "Vevőszolgálat ”A sikeres vállalkozó a megfelelően képzett és jól tájékozott vállalkozó” Vágó Péter Vágó Péter KISOSZ VESZPRÉM KISOSZ VESZPRÉM."

Hasonló előadás


Google Hirdetések