Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

 MoodleMOT 2015.  Duális képzés 2014  „A duális képzés célja, hogy a hallgatók a leendő szakképzettségüknek megfelelő munkahelyen, munkakörben összekapcsolják.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: " MoodleMOT 2015.  Duális képzés 2014  „A duális képzés célja, hogy a hallgatók a leendő szakképzettségüknek megfelelő munkahelyen, munkakörben összekapcsolják."— Előadás másolata:

1  MoodleMOT 2015

2  Duális képzés 2014  „A duális képzés célja, hogy a hallgatók a leendő szakképzettségüknek megfelelő munkahelyen, munkakörben összekapcsolják az elméleti és a gyakorlati ismereteket, fejlesszék a munkafolyamatokban a szakma gyakorlásához szükséges munkavállalói kompetenciákat.”  Eszköze: együttműködés kialakítása a gazdálkodó szervezetekkel, vállalatokkal, annak érdekében, hogy a hallgatók olyan készségekre, képességekre, gyakorlati tudásra, kapcsolatrendszerre tegyenek szert, ami előnyt jelenthet a munkaerőpiacon való elhelyezkedésben

3 Kutatás előzménye:  Elméleti oktatás: számítógépek általános felépítése,operációs rendszerek, mérnöki munkát támogató szoftverek, adatbázisok, általános, felhő és gépészeti hálózatok, informatikai biztonság, komplex elektronikus irányítású járműrendszerek felépítése és fedélzeti rendszereinek informatikai eszközei Kutatás megvalósítása:  Gyakorlati hely felkutatása: kapcsolat kialakítása a gazdálkodó szervezetekkel, vállalatokkal, kis és középvállalkozásokkal abból a célból, hogy a hallgató az adott gyakorlati helyen tapasztalatokat szerezzen az elméleti tudásának hasznosíthatóságáról, mélységéről, megfelelőségéről. KUTATÁS 2015 február-2015 május

4 Kutatás eredménye:  Gyenge kapcsolatok, kisvilág kialakulásának lehetősége: több mint 100 különböző gyakorlati hely felkutatása, munkahelyenként több emberrel történt kapcsolat felvétel. KUTATÁS 2015 február-2015 május Egyéni- Kis- Közép- Telephely Nagy-

5 Kérdések:  Kapott-e segítséget a szervezet megismerésében?  Sikerült-e kapcsolatot kialakítani amely a későbbi elhelyezkedési, vagy gyakorlati hely keresési problémáit segítheti?

6 Cégek véleménye az együttm ű ködés lehet ő ségeit ő l Kérdések:  Van-e a vállalkozásnak együttműködési hajlama/igénye az egyetemmel?  Közös pályázat, dolgozóinak továbbképzése, az egyetemi hallgatók gyakorlati oktatása,  szakdolgozat, diplomamunka, tudományos kutatás, TDK, Phd,  konferenciák, stb. területein. Ha igen, akkor milyen formában?

7

8 Közép- Paks Nemzetközi váll.telephelye Videoton Vasúti automatizálsá Prolan NCT

9  Az új generációs, intelligens eszközök használatának lehetősége új, változó körülményeket teremt a gyorsan változó tanítási-tanulási rendszereknek  A tanulás környezeti elemeit, „infrastruktúráját” tekintve meghatározóvá válik az internet és a hálózati felépítés, ami merőben új ismeretszerzési technikát, módszertant hoz magával.  Az oktatási célú távoktatási rendszerek esetében megállapítható, hogy a Moodle távoktatási rendszer a tanítás-tanulás-gyakorlat szerzés rendszerét kiegészíti  Megállapítható, hogy olyan Moodle típusú oktatási hálózat kialakulásának van esélye, amelynek célja a tudás minél hatékonyabb megszerzése, amelyben egyetemi oktatók, gyakorlati szakemberek és diákok egyaránt részt vesznek, és a csatlakozásuk önkéntes.

10 Your LOGO Köszönöm a figyelmet! Kérdések? SCENE web:


Letölteni ppt " MoodleMOT 2015.  Duális képzés 2014  „A duális képzés célja, hogy a hallgatók a leendő szakképzettségüknek megfelelő munkahelyen, munkakörben összekapcsolják."

Hasonló előadás


Google Hirdetések