Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

2015.május 14.. A kérdőív elkészítésének a célja A szoftvert használók mindennapos problémáinak bemutatása A jelenlegi helyzet javítása a felmérés alapján.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "2015.május 14.. A kérdőív elkészítésének a célja A szoftvert használók mindennapos problémáinak bemutatása A jelenlegi helyzet javítása a felmérés alapján."— Előadás másolata:

1 2015.május 14.

2 A kérdőív elkészítésének a célja A szoftvert használók mindennapos problémáinak bemutatása A jelenlegi helyzet javítása a felmérés alapján A tanulságok levonása A középirányító szerv felé jelzés

3 Válaszadókról, mintavételezés 102 kiküldés (adatbázis frissítés szükséges) 66 válaszadók 63 intézet használja 3 nem használja 5 hibás cím 70 % válaszadás A minták összetétele alapján megállapítható,hogy minden típusú és méretű válaszadó megtalálható a válaszolók között tehát a felmérést tekinthetjük reprezentatívnak.

4 1. A évi zárással kapcsolatosan kb. hány hiba bejelentés történt az intézmény részéről? Átlag61,29 Standard hiba8,97 Módusz40 Szórás71,20 Minimum0 Maximum500 Összeg3861 Darabszám63

5 2. Átlagosan mennyi idő múlva kaptak a bejelentésben feltett EGYSZERŰ kérdésre választ?

6 3. Átlagosan mennyi idő múlva kaptak a bejelentésben feltett KOMPLEXEBB kérdésre választ?

7 4. Volt-e olyan probléma amire nem született megoldás ?

8 5. A válaszok adtak-e a feltett kérdésekre felhasználói szemszögből valós megoldást ?

9 6.Egy hiba bejelentését átlagosan hányszor kellett megismételni vagy pontosítani a kérést mire megoldódott?

10 7. Melyik modulban fordult elő a legtöbb probléma?

11 8. Az intézményi költségvetési jelentés határidőre történő beadásával kapcsolatban felmerült akadályozó tényezők között jelentős súllyal szerepeltek az Ecostat program modulok hibái?

12 9. A költségvetési jelentésekkel kapcsolatos problémák megoldódtak-e a negyed év végére?

13 10. A I.negyedéves mérlegjelentését analitika vagy főkönyv alapján tudta elkészíteni?

14 11. A évi nyitásnál gondot okozott-e, hogy új főkönyvi számok kerültek a számla tükörbe?

15 12. Képes volt kezelni a 2015 év nyitását az Önök Intézetében a rendszer?

16 13. Előfordult-e a nyitásnál, hogy hiába volt feltöltve az új számlatükör akkor is a régin nyitotta meg a tételeket?

17 14. Előfordult-e, hogy a rendszer problémáit a felhasználóknak (a kórházakban dolgozóknak) kellett manuálisan megoldania?

18 15. Volt-e olyan, hogy minden előzetes értesítés ellenére bizonyos modulokat, amiért fizetett, nem tudott használni?

19 16. Ha Igen, akkor hány ilyen modul volt? 3 válaszadó 1-nél 3 modul nem volt használható 1-nél 2 modul nem volt használható 1-nél 1 modul nem volt használható

20 17. Ha Igen, akkor milyen időtávban nem tudta használni a modult?

21 18. A szerződött modulok esetében a nyomon követés megtörtént-e (automatikus szoftver frissítés), vagy a kórháznak külön díj ellenében voltak csak hajlandóak azt megcsinálni?

22 19. A készlet programban a nyitás funkciónál Ön szerint szükség lenne automatikus fordító programra vagy megfelelő, hogy kézzel kell átvezetni a tételeket ?

23 20. Ön szerint havonta mennyi plusz munkaórát jelent a CT nem megfelelő működése? Átlag38,52 Standard hiba8,42 Módusz20 Szórás66,80 Minimum0 Maximum360 Összeg2427 Darabszám63

24 21. Ön szerint havonta mennyi plusz munkaórát jelent az új államháztartási számvitel alkalmazása? Átlag75,71 Standard hiba15,78 Módusz40 Szórás125,29 Minimum0 Maximum800 Összeg4770 Darabszám63

25 22. Kötelezettség vállalási modulban a rovat-tétel változást képes kezelni a program?

26 23. Összességében: elégedett a CT szolgáltatásainak minőségével a évre vonatkozóan ?

27 24. Ha lehetősége lenne a kórháznak, akkor választana-e új könyvelési programot?

28 Napi válaszok száma

29 Köszönjük a válaszadóknak !!!!


Letölteni ppt "2015.május 14.. A kérdőív elkészítésének a célja A szoftvert használók mindennapos problémáinak bemutatása A jelenlegi helyzet javítása a felmérés alapján."

Hasonló előadás


Google Hirdetések