Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

1 GENERALI A BIZTONSÁGÉRT ALAPÍTVÁNY Kampányértékelés 2009. március.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "1 GENERALI A BIZTONSÁGÉRT ALAPÍTVÁNY Kampányértékelés 2009. március."— Előadás másolata:

1 1 GENERALI A BIZTONSÁGÉRT ALAPÍTVÁNY Kampányértékelés március

2 Autófília blog szponzoráció 2 Vállalás: Blogszponzoráció (átszínezés+banner) Az Autófília promóciója a Totalcaron Folyamatosan frissülő tartalom (40-50 poszt/hó) Felület: Blog.hu (Totalcar) Becsült látogatottság: UU/nap Becsült AV: 6.000/nap

3 Eredmények márciusban 3 Átlag látogatottság UU/nap Márciusi posztok száma: 64 Havi AV: AV Forrás: Medián Webaudit, Index AdEngine, Gemius AdOcean

4 Biztonsági rovat szponzoráció 4 Vállalás: Rovatszponzoráció Fix TC címlapi doboz Törésteszt cikkek Törésteszt videók Korábbi TC biztonsági adások Autózás biztonságát érintő technikai cikkek Felület: Totalcar Becsült látogatottság: UU/munkanap Becsült AV: /munkanap

5 Eredmények márciusban 5 Átlag látogatottság UU/nap Leglátogatottabb nap UU/nap Havi AV: AV Forrás: Medián Webaudit, Index AdEngine, Gemius AdOcean

6 Időjárás rovat szponzoráció 6 Vállalás: Rovatszponzoráció évszakonként változó üzenettel Felület: Index/Bulvár/Időjárás Becsült látogatottság: UU/munkanap Becsült AV: 6.000/munkanap

7 Eredmények márciusban 7 Átlag látogatottság UU/munkanap Havi AV: AV Forrás: Medián Webaudit, Index AdEngine, Gemius AdOcean

8 Összesítés (2009. március) 8 AVCTCTR Autófília blog szponzoráció ,02 Biztonság rovat szponzoráció Időjárás rovat szponzoráció Forrás: Index AdEngine, Gemius AdOcean

9 9

10


Letölteni ppt "1 GENERALI A BIZTONSÁGÉRT ALAPÍTVÁNY Kampányértékelés 2009. március."

Hasonló előadás


Google Hirdetések