Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

A KOMPETENCIA ALAPÚ PROGRAMCSOMAG ALKALMAZÁSA AZ ANGOL ÓRÁN Készítette: Kövérné Zajácz Ida Tokaj, 2008. január 22.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "A KOMPETENCIA ALAPÚ PROGRAMCSOMAG ALKALMAZÁSA AZ ANGOL ÓRÁN Készítette: Kövérné Zajácz Ida Tokaj, 2008. január 22."— Előadás másolata:

1 A KOMPETENCIA ALAPÚ PROGRAMCSOMAG ALKALMAZÁSA AZ ANGOL ÓRÁN Készítette: Kövérné Zajácz Ida Tokaj, január 22.

2 Vázlat: a programcsomag hatékony tanulásszervezési technikák- a projektoktatás tapasztalatok

3 A programcsomag „B” típusú - órakeret 30%-a Moduláris felépítés – 7 modul / évfolyam – 5 óra / modul Kapcsolódási pontok 3 programcsomag

4 A programcsomag programcsomagok Modulok - 7.évfolyam Modulok - 8. évfolyam 1. Kreatív kommunikáció - Állat Társak - Egy szép nap - Detektív munka - Kommunikáció 2. Projektek idegen nyelven - Tini Magazin Csodálatos 20.századunk : - A mi évünk - A mi évünk - Mentsd meg ami meg- maradt - Mentsd meg ami meg- maradt - Rejtélyek - Kiállítás… - Játsszunk a nyelvvel - Az osztály legjobb könyve 3. Internet a nyelvórán - A világ konyhája, a konyha világa… - Karácsony - Titkos ügynökök

5 Segédanyagok: Segédanyagok: tanári: - óraterv tanári: - óraterv feladatok anyag- és eszközszükséglete feladatok anyag- és eszközszükséglete munkaformák munkaformák módszerek módszerek a feladatok időkerete a feladatok időkerete - hanganyag - hanganyag...

6 Segédanyagok: Segédanyagok: tanulói : - feladatlapok tanulói : - feladatlapok - képek - képek - szövegek - szövegek - szókártyák - szókártyák - projekt tervezési űrlapok - projekt tervezési űrlapok...

7 Módszertani alapelvek: Kommunikatív nyelvoktatás TanulóközpontúságTevékenységközpontúság Változatos munkaformák (csoportos, páros, egyéni) A tanár szerep megváltozása Hatékony módszerek - alapkészségek fejlesztése Korszerű tanulásszervezési technikák alkalmazása (kooperatív munka, differenciálás, projektoktatás)

8 A projekt A projekt  önálló munka  egyéni, csoportos  egy órás….…..több hetes  tanórai – tanórán kívüli  közösségformáló  erkölcsi, esztétikai nevelés

9 A projekt tervezése:  Van-e készségbázisa  Célszerű menete  Eszköz- és anyagszükséglete  A produktum jellege  Értékelési szempontok

10 A projekt feldolgozása: 1.) Előkészítő szakasz 1.) Előkészítő szakasz - előzetes ismeretek – hiányzó ismeretek - előzetes ismeretek – hiányzó ismeretek - érdeklődés feltárása - érdeklődés feltárása - tervezés: > tevékenységek - tervezés: > tevékenységek > időterv > időterv > produktum > produktum > értékelés > értékelés

11 A projekt feldolgozása: 2.) A projekttevékenységek végrehajtása: - feladattudat - feladattudat - felelősségtudat - felelősségtudat - tagolás > tapasztalatok - tagolás > tapasztalatok - produktum bemutatása - produktum bemutatása 3.) A projekt értékelése: - értékelési szempontok - értékelési szempontok

12 A csoport…

13 Csoportmunka 4 fős…

14 ...és 6 fős csoportokban

15 Heterogén csoport – „igavonók” és „potyautasok”

16 Csoporton belüli pármunka

17 Projekten belüli egyéni munka

18 Nyomozunk…

19 Már majdnem készen vagyunk!

20 Projekt tervezési űrlap

21 Idődoboz készítése

22 Bemutatunk….

23 ….prezentálunk.

24 Tini Magazin – ismerkedünk a felépítésével

25 Már szerkesztünk,és… Már szerkesztünk,és…

26 …végül bemutatjuk.

27 A projekt legszebb produktuma

28 7.a osztály 7.a osztály

29 KÖSZÖNÖM A FIGYELMET.

30

31

32 .....prezentálunk…..

33 „Kreatívan kommunikálunk”

34

35

36 …és már szerkesztünk.

37


Letölteni ppt "A KOMPETENCIA ALAPÚ PROGRAMCSOMAG ALKALMAZÁSA AZ ANGOL ÓRÁN Készítette: Kövérné Zajácz Ida Tokaj, 2008. január 22."

Hasonló előadás


Google Hirdetések