Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

E-Learning, E-Kereskedelem, és E-Gazdaság fejlődései E-Learning.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "E-Learning, E-Kereskedelem, és E-Gazdaság fejlődései E-Learning."— Előadás másolata:

1 E-Learning, E-Kereskedelem, és E-Gazdaság fejlődései E-Learning

2 Az E-Learning számítógéppel, illetve információs és kommunikációs technikával támogatott tanulást jelent. Az E-learning formája a CBT (Computer Based Training), azaz számítógéppel segített tanulás, ahol az oktató anyag valamilyen digitális adathordozón található. Pl.:floppy, CD stb….. Előnye: helytől és időtől való függetlenség jellemzi. Hátránya: hogy a tanár és a tanuló között semmilyen kapcsolat nem épült ki, és csak az adathordozón található tartalmat közvetítette.

3 A későbbiekben kialakult a WBT oktatás típus (Wed Based Training). Amit a számítógépes hálózaton keresztül megvalósuló tanulásnak, online learning-nek nevezzük. A hallgató a tanárral, , chat, fórum, videókonferencia formájában tarthatja a kapcsolatot.

4 E-kereskedelem és E-Gazdaság fejlődése

5 Az elektronikus kereskedelem kifejezést először a webes vásárlások elnevezésére alkalmazták. A vásárlások növekedésekor, úgy gondolták hogy egy új kereskedelmi mód született, amivel késöbb mindenki így bonyolíthatja majd le valamennyi vásárlását. Az első meghatározások közös jellemzői az alábbiak voltak: áru/szolgáltatás hirdetése és megrendelése. Bővítették a megrendelés-vásárlási folyamatot is. Az elektronikus kereskedelem a vállalatok közti eladást, vásárlást is segíti.

6 Az elektronikus kereskedelem problémái, nehézségei: 1.A vásárlók félreismerése, az hogy mit és hogyan szeretnek vásárolni. 2.Nagyobb webáruházak esetén tapasztalt szakemberek hiánya.

7 Az elektronikus kereskedelem előnyei: 1.Otthonról vagy munkahelyről vásárolhatunk, távolság közlekedés nem akadály. 2.Az árut tanulmányozhatjuk és összehasonlíthatjuk a tulajdonságait más kínálatokkal. 3.A virtuális áruházak kínálata elég nagy. 4.Olcsóbbak lehetnek. 5.Határnélküli (pl.: Magyarországon, Franciaországban vásárolunk és olaszországi címre kérjük az árut.)


Letölteni ppt "E-Learning, E-Kereskedelem, és E-Gazdaság fejlődései E-Learning."

Hasonló előadás


Google Hirdetések