Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Microsoft, GTE, Computervision, Data General, Polaroid, Analog Devices, Digital Equipment Corp.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Microsoft, GTE, Computervision, Data General, Polaroid, Analog Devices, Digital Equipment Corp."— Előadás másolata:

1

2 Microsoft, GTE, Computervision, Data General, Polaroid, Analog Devices, Digital Equipment Corp.

3 Megvan az ideje a versenynek. Megvan az ideje az együttműködésnek.

4 Tour de France Lance Armstrong

5 Tour de France: 21 nap, két pihenőnappal. Durván 3500 km. Napi átlag 185 km.

6 Erik Weihenmayer a Mount Everest csúcsán

7 Gleccserátkelés

8

9 Great Ormond Street Hospital

10

11

12

13

14 Na és a Te csapatod hogyan működik? 100 emberből - jó, ha 15 – közülük 6, de legfeljebb 3.

15 Sikerre való eltökéltség Siker vezetői képesség nélkül Csapat- építés

16 Sikerre való eltökéltség Siker vezetői képességgel Csapat- építés

17 3 5 9 A probléma mérete és a Te méreted Ha 3-as szintű a szociális készséged, de a konfliktus a kollégák között 5-ös szintű, akkor baj van. A feladat: erősítsd fel magad 7-es szintre. Innen nézve a probléma már kicsi. A 9-es szintről nézve pedig egyáltalán nem probléma. Ha sokszor találkozol nagy problémákkal, akkor ez azt jelenti, hogy kicsi vagy.

18 Te mennyire vagy hiteles? Abban a pillanatban, ahogy megértetted, hogy a sikeres vezetés elsősorban magatartás kérdése, megérted az összes fontos dolgot. Stanford Egyetem: A legjobban fizetett szellemi tőke a szociális intelligencia - a csapatépítés, a meggyőzés, a motiválás, a kommunikáció. Te mennyire vagy hiteles?

19 Nelson Mandela

20 Golden Rule

21 Patrick Lencioni

22 Okos vagy Egészséges céget akarsz? Okos szervezet Stratégia Marketing Pénzügyek Technológia Egészséges szervezet No politika Egyértelműség Jó morál Produktivitás No fluktuáció

23 Szervezeti egészség a legnagyobb versenyelőny

24 Ha a szervezeti egészség versenyelőnyt jelent, akkor miért nem törekszenek erre a cégek? 1.Mert túl egyszerű 2.Nem pumpál beléd elég adrenalint 3.Nehezen számszerűsíthető

25 Egy szervezet nem lesz magától egészséges. Ahogy a jó házasság, vagy a jó család sem.

26 Egészséges céghez kell: 1.Összetartó vezetőség 2.Egyetértés a vezetőségben 3.A közös felfogás kommunikálása 4.A közös célok, teendők és módszerek tisztázása - újra és újra

27 Összetartó vezetés – a bizalomépítéssel kezdődik, és ez a főnök dolga. Sebezhető vagy sebezhetetlen? Láthatom a gyengeségedet?

28 A Domino Pizza nem fél a sebezhetőségtől.

29 Marketing filozófia Sun Tzu szellemében

30 A konfliktus nem rossz. A konfliktustól való félelem a csapat gyengeségére utal.

31 Konfliktus nélkül nincs elköteleződés. Igazi megvitatás nélkül csak passzív egyetértés van.

32 Persze, hogy veled vagyok, 100%-ig. Miért gondolod másként?

33 Egy módon kerülheted el a passzív szabotázst. Ha valódi konfliktust, vitát generálsz. A csoportnak tudnia kell: akárhogy döntenek, felelősek a döntésért.

34 Mindenki felelős. Ez kell ahhoz, hogy a közös döntés mellett kitartsunk, a célt végül megvalósítsuk. A csapat tagjai egymást ösztökélik.

35 Egyértelmű elvárás, ami mögé mindenki felsorakozik. Amikor mindenki tudja, hogy mit kérünk, mit várunk a csapattól.

36 Mourinho: ettől a pillanattól kezdve…

37 Az egyértelműség több mint néhány szlogen. Nem elég, ha felírod a pólódra, hogy egy mindenkiért, mindenki egyért. Egyet kell értenünk 6 dologban.

38 1.Miért vagyunk? 2.Hogyan viselkedünk? 3.Mit teszünk, mit csinálunk? 4.Hogyan leszünk sikeresek? 5.Most mi a legfontosabb feladat? 6.Kinek mi a dolga?

39 A közös felfogás világos kommunikálása. Régen: Küldetés Krédó Welcome dosszié Corporate ID Dress code

40 A közös célok, teendők, és módszerek tisztázása újra és újra.

41 Mielőtt a világot rendbe akarnád tenni, először tedd rendbe magadat!

42 Ha azt gondolod, hogy kész vagy a vezetésre, akkor először tegyél fel magadnak három kérdést: 1.Van úgy, hogy az elvárt teljesítményed nem illeszkedik az eredményhez? 2.Mit tennél másként, hogy megfelelj az elvárásnak? 3.Továbbra is erőlködsz, hogy pótold a hiányzó elemeket a munkádban? Ha a válaszod három „nem”, akkor érdemes újragondolnod hol tartasz.

43

44 1.Kezdd az alapokkal! 2.Építsd újra a csapatot, és láss előre 4 évet!

45 3. A mércét told magasra! #1

46 4. Soha ne engedd át a kontrollt!

47 5. Az üzenetet igazítsd a pillanathoz!

48 6. Készülj a győzelemre!

49 7. Hagyatkozz a megfigyelésekre! 8. Ne hagyd abba az alkalmazkodást!

50

51 This is it - és a különös együttműködés

52 Mitől működik együtt a csapat?

53 Social skills

54

55 5 : 1 arany szabály

56 Bizalom

57 1. A csapatépítés az emberi kapcsolatokról szól. 2. Az együttműködésről: mindig az együttmű- ködő kollégák segítségével éred el, amit akarsz. 3. Minél magasabbra akarsz jutni a karrier- létrán, annál inkább a kapcsolatok minősége határozza meg a sikeredet. 4. Vagyis a jó vezető csapatjátékos, képes csapatot építeni. 5. Képes elfogadni, hogy döntéseinek jó része hibás, épít a folyamatos önkorrekcióra.

58 Komplexitás krízis

59 Egyedül nem megy, kell egy csapat Az a vezető, aki nem hallgat senkire, és mindent maga akar eldönteni, garantáltan hibát hibára fog halmozni. A jó vezető jó tanácsadókkal veszik körül magát.

60 A Kollektív Intelligencia

61 Nők Korábban mindig azt hallottuk, hogy magas vezetői posztokra, ahol nagy a tét, nagy a feszültség, a férfiak alkalmasabbak, mert a nők túl érzelmesek.

62 Összefoglaló: az előadás 3 premisszára épült: 1.Hosszú távon egy cég nem működik jobban, mint amilyen a vezetője. 2.A vezetést ugyanúgy tanulni kell, mint bármely szakmát. Ehhez nem kell zseninek lenni, átlagos képességekkel is kiváló vezetővé válhatsz. 3.Ha jobb vezető akarsz lenni, jobb emberré kell válnod. Őszinte, hiteles emberré.

63 ia


Letölteni ppt "Microsoft, GTE, Computervision, Data General, Polaroid, Analog Devices, Digital Equipment Corp."

Hasonló előadás


Google Hirdetések