Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az ALTANA Pharma AG arculatértékelési tervezete

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Az ALTANA Pharma AG arculatértékelési tervezete"— Előadás másolata:

1 Az ALTANA Pharma AG arculatértékelési tervezete

2 Az intézmény tevékenységének rövid leírása
Az ALTANA Pharma AG képviseli gyógyszeripart az ALTANA AG divízión belül. A központ Konstanzban, Németországban található. Az ALTANA Pharma egy nemzetközi gyógyszeripari csoport, több mint 8800 alkalmazottal, és 30 leányvállalattal Európában, Észak-és Dél-Amerikában, Ázsiában, Dél-Afrikában és Ausztráliában. Készítette: Laász Piroska Informatikus-könyvtáros hallgató – Szakdolgozat melléklet

3 ALTANA Pharma AG központ Konstanz, Németország
Készítette: Laász Piroska Informatikus-könyvtáros hallgató – Szakdolgozat melléklet

4 A célközönség megnevezése
Értékesítési területen: Gyógyszertárak Szakorvosok Háziorvosok Kutatás-fejlesztés (R&D) területen: Betegek Szakorvosok Készítette: Laász Piroska Informatikus-könyvtáros hallgató – Szakdolgozat melléklet

5 A szervezeti kultúra és filozófia I.
A betegek életszínvonalának javítása A felfedezés energiája a vállalkozói lendület, a hosszútávú és felelősségteljes gondoskodás olyan fogalmak, amelyek alátámasztják az ALTANA Pharma közösségi öntudatát már 130 éve. Eredményeink folyamatosan növekednek, új munkahelyek jönnek létre magasan képzett munkaerőkkel, nő a részvények értéke és javul a betegek életminősége. Készítette: Laász Piroska Informatikus-könyvtáros hallgató – Szakdolgozat melléklet

6 A szervezeti kultúra és filozófia II.
Biztonságos és innovatív gyógyszerek Az ALTANA Pharma első, és legfontosabb feladata, hogy lehetővé tegye a világban élő betegek számára a lehető legteljesebb életet. Hogy ezt elérjük, átlagon felüli beruházásokat viszünk véghez a saját fejlesztés területén. Az eredmény: innovatív és biztonságos gyógyszerek! Készítette: Laász Piroska Informatikus-könyvtáros hallgató – Szakdolgozat melléklet

7 A szervezeti kultúra és filozófia III.
Motivált munkaerő 0 Az ALTANA Pharma célja, hogy tovább emelje a kutatás és a termékek minőségét a jövőben. Ezt a célt csak magasan képzett, és motivált munkaerővel lehet elérni. Ez olyan nézőpont amit a cég mindig is szem előtt tartott, ezért a karrier fejlesztés mindig fontos szerepet játszik a cég életében. Készítette: Laász Piroska Informatikus-könyvtáros hallgató – Szakdolgozat melléklet

8 A szervezeti magatartás
Az ALTANA Pharma AG magyarországi leányvállalata, az ALTANA Pharma Kft.: támogatja a munkaerő képzését kiemelkedő helyet foglal el a klinikai kutatások területén Gyakran kerül sor motivációs megbeszélésekre, csapatépítő tréningekre. alapítványok támogatása Készítette: Laász Piroska Informatikus-könyvtáros hallgató – Szakdolgozat melléklet

9 Külső megjelenés Zászló Ajtó táblák Készítette: Laász Piroska
Informatikus-könyvtáros hallgató – Szakdolgozat melléklet

10 Külső megjelenés II. Kongresszusokon ALTANA stand
Készítette: Laász Piroska Informatikus-könyvtáros hallgató – Szakdolgozat melléklet

11 Külső megjelenés III. Kongresszusokon ALTANA stand
Készítette: Laász Piroska Informatikus-könyvtáros hallgató – Szakdolgozat melléklet

12 Belső megjelenés Eligazító táblák Készítette: Laász Piroska
Informatikus-könyvtáros hallgató – Szakdolgozat melléklet

13 Akusztikus jelek A Magyarországon jelenleg is hatályban lévő törvények értelmében vényköteles gyógyszereket tilos nyilvánosan hirdetni, kizárólag orvosi vagy gyógyszerészeti szaklapban jelenhet meg a termékekre vonatkozó reklám. Audio anyagok ezért nem állnak rendelkezésre. Készítette: Laász Piroska Informatikus-könyvtáros hallgató – Szakdolgozat melléklet

14 Szlogen Alvesco – Naponta egyszer Ebrantil – Finomra hangolva
Készítette: Laász Piroska Informatikus-könyvtáros hallgató – Szakdolgozat melléklet

15 Vizuális jelek I. Termék logók Készítette: Laász Piroska
Informatikus-könyvtáros hallgató – Szakdolgozat melléklet

16 Vizuális jelek II. Készítette: Laász Piroska
Informatikus-könyvtáros hallgató – Szakdolgozat melléklet

17 Nyomtatott anyagok I. Céges levélpapír Névjegykártya
Készítette: Laász Piroska Informatikus-könyvtáros hallgató – Szakdolgozat melléklet

18 Nyomtatott anyagok II. Borítékok C/5 DL DL ablakos
Készítette: Laász Piroska Informatikus-könyvtáros hallgató – Szakdolgozat melléklet

19 Nyomtatott anyagok III.
Termék ismertetők Készítette: Laász Piroska Informatikus-könyvtáros hallgató – Szakdolgozat melléklet

20 Nyomtatott anyagok IV. Készítette: Laász Piroska
Informatikus-könyvtáros hallgató – Szakdolgozat melléklet

21 Nyomtatott anyagok V. Szórólap Készítette: Laász Piroska
Informatikus-könyvtáros hallgató – Szakdolgozat melléklet

22 Logo Logo – minimum üres hely Szinek Minimális üres hely
Betűk: #000000 Fent: 28 px Lent: 19 px Háttér: #000099 Balra: 19 px Jobbra: 19 px Betűk: #000099 Háttér: #000000 Készítette: Laász Piroska Informatikus-könyvtáros hallgató – Szakdolgozat melléklet

23 Elektronikus megjelenési formák
Készítette: Laász Piroska Informatikus-könyvtáros hallgató – Szakdolgozat melléklet

24 Internet Magyarországon… Készítette: Laász Piroska
Informatikus-könyvtáros hallgató – Szakdolgozat melléklet

25 …és szerte a világban www.altanapharma.de www.altanapharma.at
Készítette: Laász Piroska Informatikus-könyvtáros hallgató – Szakdolgozat melléklet

26 Az ALTANA Pharma web-oldalaira jellemző:
World Wide Web Az ALTANA Pharma web-oldalaira jellemző: A felhasználók igényei szerint épül fel Áttekinthető, könnyen kezelhető Külön kezelőfelület és tartalom a kiemelt felhasználók részére (orvosok, gyógyszerészek, alkalmazottak) Készítette: Laász Piroska Informatikus-könyvtáros hallgató – Szakdolgozat melléklet

27 Telekommunikációs op. logo.
Az ALTANA Pharma nem rendelkezik telekommunikációs operátor logóval, és nincs semmilyen megkötés a céges telefonok háttérkép használatáról sem. Készítette: Laász Piroska Informatikus-könyvtáros hallgató – Szakdolgozat melléklet

28 Egyéb - munkaruházat Cégünknél nincsen egységes munkaruházat, de az irodában elvárt a visszafogott, szolidan elegáns öltözködés (business casual). Rendezvényeken, üzleti ebédeken/vacsorákon pedig a csinos, de nem kihívó öltözet ajánlott (smart casual). Készítette: Laász Piroska Informatikus-könyvtáros hallgató – Szakdolgozat melléklet

29 Egyéb - járművek, autók A cégnek kizárólag személygépkocsi parkja van.
Autóink a középkategóriájú német gyártmányok közül kerülnek ki (BMW, Ford, Opel). A gépkocsiknak nincs egységes színe, és logo sem található rajtuk. Készítette: Laász Piroska Informatikus-könyvtáros hallgató – Szakdolgozat melléklet

30 Összkép A cég megjelenése precizitást, letisztultságot tükröz.
Kommunikációs anyagai informatívak, érthetőek, könnyedén használhatóak. Kellemes munka környezet, fejlett technikai háttér. Készítette: Laász Piroska Informatikus-könyvtáros hallgató – Szakdolgozat melléklet


Letölteni ppt "Az ALTANA Pharma AG arculatértékelési tervezete"

Hasonló előadás


Google Hirdetések