Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az ALTANA Pharma AG arculatértékelési tervezete. Készítette: Laász Piroska Informatikus-könyvtáros hallgató – Szakdolgozat melléklet Az intézmény tevékenységének.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Az ALTANA Pharma AG arculatértékelési tervezete. Készítette: Laász Piroska Informatikus-könyvtáros hallgató – Szakdolgozat melléklet Az intézmény tevékenységének."— Előadás másolata:

1 Az ALTANA Pharma AG arculatértékelési tervezete

2 Készítette: Laász Piroska Informatikus-könyvtáros hallgató – Szakdolgozat melléklet Az intézmény tevékenységének rövid leírása Az ALTANA Pharma AG képviseli gyógyszeripart az ALTANA AG divízión belül. A központ Konstanzban, Németországban található. Az ALTANA Pharma egy nemzetközi gyógyszeripari csoport, több mint 8800 alkalmazottal, és 30 leányvállalattal Európában, Észak-és Dél-Amerikában, Ázsiában, Dél-Afrikában és Ausztráliában.

3 Készítette: Laász Piroska Informatikus-könyvtáros hallgató – Szakdolgozat melléklet ALTANA Pharma AG központ Konstanz, Németország

4 Készítette: Laász Piroska Informatikus-könyvtáros hallgató – Szakdolgozat melléklet A célközönség megnevezése Értékesítési területen: Gyógyszertárak Szakorvosok Háziorvosok Kutatás-fejlesztés (R&D) területen: Betegek Szakorvosok

5 Készítette: Laász Piroska Informatikus-könyvtáros hallgató – Szakdolgozat melléklet A szervezeti kultúra és filozófia I. A betegek életszínvonalának javítása A felfedezés energiája a vállalkozói lendület, a hosszútávú és felelősségteljes gondoskodás olyan fogalmak, amelyek alátámasztják az ALTANA Pharma közösségi öntudatát már 130 éve. Eredményeink folyamatosan növekednek, új munkahelyek jönnek létre magasan képzett munkaerőkkel, nő a részvények értéke és javul a betegek életminősége.

6 Készítette: Laász Piroska Informatikus-könyvtáros hallgató – Szakdolgozat melléklet Biztonságos és innovatív gyógyszerek Az ALTANA Pharma első, és legfontosabb feladata, hogy lehetővé tegye a világban élő betegek számára a lehető legteljesebb életet. Hogy ezt elérjük, átlagon felüli beruházásokat viszünk véghez a saját fejlesztés területén. Az eredmény: innovatív és biztonságos gyógyszerek! A szervezeti kultúra és filozófia II.

7 Készítette: Laász Piroska Informatikus-könyvtáros hallgató – Szakdolgozat melléklet Motivált munkaerő 0 Az ALTANA Pharma célja, hogy tovább emelje a kutatás és a termékek minőségét a jövőben. Ezt a célt csak magasan képzett, és motivált munkaerővel lehet elérni. Ez olyan nézőpont amit a cég mindig is szem előtt tartott, ezért a karrier fejlesztés mindig fontos szerepet játszik a cég életében. A szervezeti kultúra és filozófia III.

8 Készítette: Laász Piroska Informatikus-könyvtáros hallgató – Szakdolgozat melléklet A szervezeti magatartás Az ALTANA Pharma AG magyarországi leányvállalata, az ALTANA Pharma Kft.: támogatja a munkaerő képzését kiemelkedő helyet foglal el a klinikai kutatások területén Gyakran kerül sor motivációs megbeszélésekre, csapatépítő tréningekre. alapítványok támogatása

9 Készítette: Laász Piroska Informatikus-könyvtáros hallgató – Szakdolgozat melléklet Külső megjelenés Zászló Ajtó táblák

10 Készítette: Laász Piroska Informatikus-könyvtáros hallgató – Szakdolgozat melléklet Külső megjelenés II. Kongresszusokon ALTANA stand

11 Készítette: Laász Piroska Informatikus-könyvtáros hallgató – Szakdolgozat melléklet Külső megjelenés III. Kongresszusokon ALTANA stand

12 Készítette: Laász Piroska Informatikus-könyvtáros hallgató – Szakdolgozat melléklet Belső megjelenés Eligazító táblák

13 Készítette: Laász Piroska Informatikus-könyvtáros hallgató – Szakdolgozat melléklet Akusztikus jelek A Magyarországon jelenleg is hatályban lévő törvények értelmében vényköteles gyógyszereket tilos nyilvánosan hirdetni, kizárólag orvosi vagy gyógyszerészeti szaklapban jelenhet meg a termékekre vonatkozó reklám. Audio anyagok ezért nem állnak rendelkezésre.

14 Készítette: Laász Piroska Informatikus-könyvtáros hallgató – Szakdolgozat melléklet Szlogen Alvesco – Naponta egyszer Ebrantil – Finomra hangolva

15 Készítette: Laász Piroska Informatikus-könyvtáros hallgató – Szakdolgozat melléklet Vizuális jelek I. Termék logók

16 Készítette: Laász Piroska Informatikus-könyvtáros hallgató – Szakdolgozat melléklet Vizuális jelek II.

17 Készítette: Laász Piroska Informatikus-könyvtáros hallgató – Szakdolgozat melléklet Nyomtatott anyagok I. Céges levélpapír Névjegykártya

18 Készítette: Laász Piroska Informatikus-könyvtáros hallgató – Szakdolgozat melléklet Nyomtatott anyagok II. Borítékok C/5 DL DL ablakos

19 Készítette: Laász Piroska Informatikus-könyvtáros hallgató – Szakdolgozat melléklet Nyomtatott anyagok III. Termék ismertetők

20 Készítette: Laász Piroska Informatikus-könyvtáros hallgató – Szakdolgozat melléklet Nyomtatott anyagok IV.

21 Készítette: Laász Piroska Informatikus-könyvtáros hallgató – Szakdolgozat melléklet Nyomtatott anyagok V. Szórólap

22 Készítette: Laász Piroska Informatikus-könyvtáros hallgató – Szakdolgozat melléklet Logo Logo – minimum üres hely SzinekMinimális üres hely Betűk: # Fent: 28 px Lent: 19 px Háttér: #000099Balra: 19 px Jobbra: 19 px Betűk: # Fent: 28 px Lent: 19 px Háttér: #000000Balra: 19 px Jobbra: 19 px

23 Készítette: Laász Piroska Informatikus-könyvtáros hallgató – Szakdolgozat melléklet Elektronikus megjelenési formák

24 Készítette: Laász Piroska Informatikus-könyvtáros hallgató – Szakdolgozat melléklet Internet Magyarországon…

25 Készítette: Laász Piroska Informatikus-könyvtáros hallgató – Szakdolgozat melléklet …és szerte a világban 1.www.altanapharma.de 2.www.altanapharma.at 3.www.altanapharma.uk 4.www.altanapharma.it 5.www.altanapharma.in 6.www.altanapharma.com.br 7.www.altanapharma.us

26 Készítette: Laász Piroska Informatikus-könyvtáros hallgató – Szakdolgozat melléklet World Wide Web Az ALTANA Pharma web-oldalaira jellemző: A felhasználók igényei szerint épül fel Áttekinthető, könnyen kezelhető Külön kezelőfelület és tartalom a kiemelt felhasználók részére (orvosok, gyógyszerészek, alkalmazottak)

27 Készítette: Laász Piroska Informatikus-könyvtáros hallgató – Szakdolgozat melléklet Telekommunikációs op. logo. Az ALTANA Pharma nem rendelkezik telekommunikációs operátor logóval, és nincs semmilyen megkötés a céges telefonok háttérkép használatáról sem.

28 Készítette: Laász Piroska Informatikus-könyvtáros hallgató – Szakdolgozat melléklet Egyéb - munkaruházat Cégünknél nincsen egységes munkaruházat, de az irodában elvárt a visszafogott, szolidan elegáns öltözködés (business casual). Rendezvényeken, üzleti ebédeken/vacsorákon pedig a csinos, de nem kihívó öltözet ajánlott (smart casual).

29 Készítette: Laász Piroska Informatikus-könyvtáros hallgató – Szakdolgozat melléklet Egyéb - járművek, autók A cégnek kizárólag személygépkocsi parkja van. Autóink a középkategóriájú német gyártmányok közül kerülnek ki (BMW, Ford, Opel). A gépkocsiknak nincs egységes színe, és logo sem található rajtuk.

30 Készítette: Laász Piroska Informatikus-könyvtáros hallgató – Szakdolgozat melléklet Összkép A cég megjelenése precizitást, letisztultságot tükröz. Kommunikációs anyagai informatívak, érthetőek, könnyedén használhatóak. Kellemes munka környezet, fejlett technikai háttér.


Letölteni ppt "Az ALTANA Pharma AG arculatértékelési tervezete. Készítette: Laász Piroska Informatikus-könyvtáros hallgató – Szakdolgozat melléklet Az intézmény tevékenységének."

Hasonló előadás


Google Hirdetések