Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Tehetséggondozás 1962 óta ének-zene tagozat indításával.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Tehetséggondozás 1962 óta ének-zene tagozat indításával."— Előadás másolata:

1

2 Tehetséggondozás 1962 óta ének-zene tagozat indításával

3

4

5 zenei hallás fejlesztése (előny helyesírásnál, idegen nyelv tanulásánál, logikai gondolkodásnál) egy hangszer (furulya) megismerése személyiség fejlesztése közösségformáló erő önkifejezési lehetőség bel- és külföldi utazások HAGYOMÁNY ÉS MEGÚJULÁS

6 Megújulás Lépésről lépésre képesség- és személyiségfejlesztő program indítása Tanulás tanítása tantárgy bevezetése 1-8. évfolyamon Belső Gondozói Rendszer indítása 1. évfolyamtól, felmenő rendszerben 2005/06. – Kompetencia alapú oktatás tesztelése HEFOP „Jó gyakorlat”

7 Belső Gondozói Rendszer Célja: Információk gyűjtése a tanulók fejlődéséről intézményi, osztály és egyéni szinten Korai felismerésre (hátrány és tehetség) Konzultációs lehetőségre, tapasztalatcserére A fejlődés tervszerű támogatására Segítségnyújtásra a gyakorlati munkához A tanulók fejlődésének nyomon követésére Lehetőséget ad:

8 helyes körülmények memória, koncentráció, olvasási készség, logikai gondolkodás fejlesztése relaxációs gyakorlatok megismerése különböző tanulási technikák Tanulás tanítása

9 Területünk: kompetencia alapú nevelési, oktatási programot átfogóan alkalmazó intézmény

10

11 2010. Országos Amatőr Röplabda Diákolimpia 3.helyezés

12

13 Tehetséggondozásra fordított intézményi heti óraszám: 49 óra (énekkarok, musical, nívócsoportos bontásra fordított óraszám, sport, szakkörök, versenyre való felkészítés)

14 FRESKÓ AVATÁS Szabó László Alapfokú Művészeti Iskola

15 LEGO PROGRAMOZÓ SZAKKÖR

16 IQ club

17

18

19

20

21 Köszönöm a figyelmet! Zeliziné Papp Éva

22 Musical bemutató


Letölteni ppt "Tehetséggondozás 1962 óta ének-zene tagozat indításával."

Hasonló előadás


Google Hirdetések