Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Balaton „Tengernyi élmény itthon”. A legjelentősebb belföldi fogadóterület 2006. I-IX. hó: (22,2,%) A teljes vendégforgalom alapján második 2006. I-IX.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Balaton „Tengernyi élmény itthon”. A legjelentősebb belföldi fogadóterület 2006. I-IX. hó: (22,2,%) A teljes vendégforgalom alapján második 2006. I-IX."— Előadás másolata:

1 Balaton „Tengernyi élmény itthon”

2 A legjelentősebb belföldi fogadóterület I-IX. hó: (22,2,%) A teljes vendégforgalom alapján második I-IX. hó: (17,4 %). Vendégszám: fő + 1 % Belföld: fő + 12 % Külföld: fő - 16 % Vendégéjszaka száma: éj - 4,5 % Belföld: éj + 8,7 % Külföld: éj - 15,4 % A Balaton helye Magyarország turizmusában

3 Vízparti üdülés kiváló vízminőség és -mennyiség folyamatos fejlesztések (strandok, vízisportok, aquapark, szálláshelyek) szolgáltatásbővítés, gyermekanimáció, medencék célcsoport: gyermekes családok, fiatalok Wellness, gyógyturizmus Hévíz, Zalakaros tradíciói Balatonfüred, Siófok, Tapolca szállodái Balatonlelle, Marcali, Siófok, Zalakaros strandjai célcsoport: fiatalok, gyermekes családok, seniorok Kiemelt termékek, célcsoportok

4 A Balaton régióban található a gyógyszállodák harmada a wellness szállodák ötöde minden **** balatoni hotel nyújt wellness szolgáltatást 24 négycsillagos hotel (9 239 férőhely) 17 gyógyszálloda (4 857) 9 wellness szálloda (3 741) Kiemelt termékek, célcsoportok

5 Aktív turizmus kerékpározás, lovaglás, vitorlázás, vízisí, ernyőszörf, nyári bob, paint ball, természetjárás, öbölátúszás Célcsoport: fiatalok, gyermekes családok Kulturális értékek Várak, kastélyok Múzeumok Kiemelt termékek, célcsoportok

6 Rendezvények, Fesztiválok Több mint 1000 esemény (kulturális-, gasztronómiai fesztiválok, sport, Harley, stb) Bor- és gasztronómia 5 történelmi borvidék, 10 borút egyesület Kiemelt termékek, célcsoportok

7 Motivációs kampány májusban (Nők Lapja, Kiskegyed, RTL Klub: Balaton nap, belföldi Road Show) Kalandra fel, Téged is vár a Balaton! Fiatalos kampány (internet, kiadvány, vírusmarketing) Fly Show Németországban április: Berlin-Drezda-Lipcse október: Frankfurt-Hahn Spa kampány ősszel (Nők Lapja, internetes bannerek, Spa Kiállítás) Főbb kampányok 2006.

8 Kiemelt turisztikai termékek Vízparti családi üdülés Spa és wellness Természetjárás, aktív turizmus Hazai célterületek Budapest, Győr, Pécs, Debrecen, Szeged Külföldi célpiacok Németország, Ausztria Dánia Nagy-Britannia Marketingterv 2007.

9 Imázskampány folytatása együtt a Mi Balatonunk Egyesülettel Szelíd turizmus éve Fiatalok megszólítása vírusmarketinggel Kiemelt rendezvények promóciója évi marketingterv súlypontjai

10 Köszönöm megtisztelő figyelmüket!


Letölteni ppt "Balaton „Tengernyi élmény itthon”. A legjelentősebb belföldi fogadóterület 2006. I-IX. hó: (22,2,%) A teljes vendégforgalom alapján második 2006. I-IX."

Hasonló előadás


Google Hirdetések