Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Helyi márka kialakítása a Bakonyban  Mi a projekt célja ?  Kik vehetnek részt a projektben?  Mi a projekt haszna ? Miért éri meg, hogy a projektben.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Helyi márka kialakítása a Bakonyban  Mi a projekt célja ?  Kik vehetnek részt a projektben?  Mi a projekt haszna ? Miért éri meg, hogy a projektben."— Előadás másolata:

1 Helyi márka kialakítása a Bakonyban  Mi a projekt célja ?  Kik vehetnek részt a projektben?  Mi a projekt haszna ? Miért éri meg, hogy a projektben részt vegyek?  Hogyan is valósul meg a projekt?

2 FÓRUMOK  A projekt alapját adja.  29 helyszínen  Együttműködésben: önkormányzatok, vállalkozók, őstermelők, szolgáltatók  Célja : egységes szemlélet formálással a bakonyi helyi márka védjegy kialakítása.  Hogyan?

3 1) Arculati elem ötletek  A résztvevők ötleteinek összegyűjtése alapján  A helyi igények, elképzelések kell, hogy megjelenjenek a logókon, arculati elemeken  Így érzik magukénak az ott lakók : büszkék lesznek rá, a helyi identitásuk erősödik.

4 2) Szakmai értékleltár  A résztvevők bekerülnek egy olyan adatbázisba, amely nyilvános, könnyen és sokak által hozzáférhető.  Szakmai adatbázis bemutatja az előállított termékeket, a nyújtott szolgáltatásokat.

5 3) Kiállítások szervezése  Rendezvényeken külön kiállításokkal bemutatkoznak azon termékek, szolgáltatások, amelyek a bakonyi márka védjegy alá kívánnak tartozni  Ismertségük nő, minőségük a helyi lakosság által kontrolálttá válik  Közös marketing alakul ki.

6 4) Szabályzatok kialakítása  Kezd körvonalozódni a márka védjegy logója  Szakmai értékleltár működik  Ismertté válik a termék, a szolgáltatás a minősége megbízhatóvá válik  SZABÁLYZAT : -rögzíti a feltételrendszert - minőségi útmutatást ad - garancia

7 5) Nyílt nap  Összefoglalása a tevékenységeknek  Bemutatkozási lehetőség  Nyitott kapu  A folyamatról kisfilm készül  Marketing elemek bemutatása: - arculati elemek ( 1 db logo) + kézikönyve - csomagolási terv, szórólapok - közös marketing stratégia

8 Helyi márka kialakítása a Bakonyban  Közös védjegy : a helyben előállított termékek szolgáltatások beazonosítására  Védjegy= minőség  Közös marketing stratégia = szélesebb piacra jutási lehetőség

9 Helyi márka kialakítása a Bakonyban   Köszönöm figyelmüket ! Zirc, Szirbek Tiborné témamenedzser


Letölteni ppt "Helyi márka kialakítása a Bakonyban  Mi a projekt célja ?  Kik vehetnek részt a projektben?  Mi a projekt haszna ? Miért éri meg, hogy a projektben."

Hasonló előadás


Google Hirdetések