Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

3. Technika és életvitel a kerettantervben. TECHNIKA ÉS ÉLETVITEL Célok és feladatok 1-4. évfolyamon: ◦ rendszerelméletű gondolkodási mód kialakítása.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "3. Technika és életvitel a kerettantervben. TECHNIKA ÉS ÉLETVITEL Célok és feladatok 1-4. évfolyamon: ◦ rendszerelméletű gondolkodási mód kialakítása."— Előadás másolata:

1 3. Technika és életvitel a kerettantervben

2 TECHNIKA ÉS ÉLETVITEL Célok és feladatok 1-4. évfolyamon: ◦ rendszerelméletű gondolkodási mód kialakítása (természeti – társadalmi – technikai környezet kapcsolatrendszere) ◦ technikai környezettel való együttélés (nem csak kézműves intelligencia) ◦ környezeti károsodás bemutatása és megelőzése

3 évi óraszám: 37 Belépő tevékenységformák- tartalmak Fogalmak A továbbhaladás feltételei

4 1.osztály anyagok- az anyag felhasználása, kézművesség Mérés közlekedési ismeretek

5 2-4. osztály az ember és környezete anyagok, megmunkálásuk és felhasználásuk tervezés, építés mérés, műszaki ábrázolás (3- 4. oszt.) közlekedési ismeretek háztartástan, életvitel- épített környezet (csak 4. oszt.)


Letölteni ppt "3. Technika és életvitel a kerettantervben. TECHNIKA ÉS ÉLETVITEL Célok és feladatok 1-4. évfolyamon: ◦ rendszerelméletű gondolkodási mód kialakítása."

Hasonló előadás


Google Hirdetések