Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

CÉGAUTÓ VÁSÁRLÁS ÉS ÜZEMELTETÉS A FORD TÁMOGATÁSÁVAL.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "CÉGAUTÓ VÁSÁRLÁS ÉS ÜZEMELTETÉS A FORD TÁMOGATÁSÁVAL."— Előadás másolata:

1 CÉGAUTÓ VÁSÁRLÁS ÉS ÜZEMELTETÉS A FORD TÁMOGATÁSÁVAL

2 KAULICS MÁTÉ FORD KÖZÉP- ÉS KELET EU. KFT. FLOTTA ÉRTÉKESÍTÉS

3 Autópiac alakulása –Merre tovább? Ford piaci helyzete –Miért céges autó a Ford? Új megközelítés a beszerzésben –Mire figyeljünk? Témák

4 JÁRMŰPIAC ALAKULÁSA 2003-tól

5 Magánszféra Svájci frank alapú gk hitelek folyamatosan futnak ki Elérhető költségű forinthitelek Közületi vásárlások Haszonjárművek: 2,5% növekedési hitel Növekvő beruházási kedv a nagy cégeknél Az elhalasztott beszerzések megjelentek a piacon A fellendülés okai

6 Flotta-értékesítés részesedése – 2014/2013 1-10. hó 0,7% -0,4% 2,9%1,2% -1,0%-0,6% -0,3% 0,1%

7 MINEK KÖSZÖNHETŐ AZ ELSŐ HELY? 7

8 FOLYAMATOSAN MEGÚJULÓ TERMÉKPALETTA / ÚJ MODELLEK 2015. Február Új S-Max 2015. Február Új S-Max 2014 2015 2015. Március Új Mustang 2015. Március Új Mustang 2015. Április Új Galaxy 2015. Április Új Galaxy 2015. Október Új Edge 2015. Október Új Edge 2015. Május VIGNALE Business széria Új Mondeo motorok; 1,5 TDCi S6 210 LE diesel AWD 2015. Május VIGNALE Business széria Új Mondeo motorok; 1,5 TDCi S6 210 LE diesel AWD

9 ALAPMODELLEK - ERŐS, NAPRAKÉSZ KÍNÁLAT Page 9 Focus Mondeo Fiesta

10 Új Mondeo

11 RÉSMODELLEK – MINDEN IGÉNYHEZ Page 11 S-MAX C-MAXB-MAX Kuga Ranger

12 Page 12 HASZONJÁRMŰVEK – TELJES PALETTA Transit Courier Transit Connect Transit Custom Transit 2 t

13 ELISMERTEN JÓ TERMÉKEK Page 13

14 RUGALMAS FLOTTA POLITIKA 14

15 Flotta kategóriáink Page 15 Flotta 11-5 Flotta 26-10 Flotta MAX11-15 Egyedi flották16+

16 Flottaértékesítés – speciális ügyfelek Page 16

17 ORSZÁGOS LEFEDETTSÉGŰ ÉRTÉKESÍTÉSI ÉS SZERVIZ HÁLÓZAT 17

18 18 Mindenhol ott vagyunk! Bercel Dunaújváros Komárom

19 ÚJ BESZERZÉSI MEGKÖZELÍTÉS A FLOTTA PIACON 19

20 KKV szektor Autóvásárlási szokásai Hagyományos járművásárlási szokások Elsődleges szempontok az elérhető legnagyobb kedvezmény és a legalacsonyabb beszerzési ár A vállalkozás fizikai terméket vásárol egyszeri tranzakció keretében A kapcsolat a kereskedővel jellemzően a beszerzés időszakára korlátozódik Hagyományos szemlélet hibái Beszerzési ár nem tükrözi a valós költségeket Drágítja a kapcsolódó szolgáltatásokat Kiszámíthatatlan, tervezhetetlen

21 Új trendek a vállalkozások járműbeszerzési szokásaiban –A döntés elsősorban a TCO (Total Cost of Ownership) számításokon alapul –A vállalkozás járműveket és a TCO-t befolyásoló, azt optimalizáló szolgáltatásokat (szerviz, egyéb) vásárol –A kapcsolat a márkakereskedővel a jármű élettartama alatt folyamatos KKV szektor Autóvásárlási szokásai

22 ÁLTALÁNOS AJÁNLATBEKÉRŐ TÁBLÁZAT

23 23 Köszönöm a figyelmet!


Letölteni ppt "CÉGAUTÓ VÁSÁRLÁS ÉS ÜZEMELTETÉS A FORD TÁMOGATÁSÁVAL."

Hasonló előadás


Google Hirdetések