Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Paradigmaváltás a kommunikációban Lakatos Zsófia 2014. június 5.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Paradigmaváltás a kommunikációban Lakatos Zsófia 2014. június 5."— Előadás másolata:

1 Paradigmaváltás a kommunikációban Lakatos Zsófia június 5

2 2008: válság A CSR szakemberek válasza: paradigmaváltás szükséges

3 Eltelt 5 év: megtelt tartalommal Paradigmaváltás = a vállalatoknak ügyeket kell felvállalniuk, nem a profitszerzés a cél

4 Cserpes: egészséges ételek, a tej tejből készül

5 Consequit: mindenki felelős a saját jövőjéért, magunknak kell takarékoskodni, mert az állam nem fog eltartani minket

6 MagNet Bank: létezik egy másfajta banki gondolkodás, amikor a bank, betétesek és hitelesek érdekei nem ellentétesek és a pénzzel jó ügyeket támogatunk Bank (tulajdono sok, vezetés, dolgozók) Közösségi vagy újbanki modell Teljes szemléletváltás! Hiteles ügyfél Betétes ügyfél KÖZÖS ÉRTÉKEK

7 A kommunikáció fő iránya: az ügy, téma fókuszban tartása Másodlagos a klasszikus vállalati kommunikáció A média partner ebben, segít a figyelmet a témákra irányítani Ez a jövő: az öncélú, profitorientált kommunikáció halálra van ítélve

8 Köszönöm a figyelmet!


Letölteni ppt "Paradigmaváltás a kommunikációban Lakatos Zsófia 2014. június 5."

Hasonló előadás


Google Hirdetések