Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

1. 2 a gyártók & fogyasztók igényeinek összehangolása a hatékonyság növelése az elérhetőség javítása szakértői szolgáltatás biztosítása vásárlói igények.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "1. 2 a gyártók & fogyasztók igényeinek összehangolása a hatékonyság növelése az elérhetőség javítása szakértői szolgáltatás biztosítása vásárlói igények."— Előadás másolata:

1 1

2 2 a gyártók & fogyasztók igényeinek összehangolása a hatékonyság növelése az elérhetőség javítása szakértői szolgáltatás biztosítása vásárlói igények kielégítése

3 3 gyártó- fogyasztó gyártó- kereskedő- fogyasztó gyártó- nagykereskedő-kiskereskedő-fogyasztó több lépcsős csatorna több csatornás értékesítés

4 4 szolgáltató- fogyasztó szolgáltató- közvetítő- fogyasztó

5 5 gyártó ----------------------- kereskedő eladás fizetés haszon elégedettség CÉL

6 6 piaci szempontok gyártói szempontok termék szempontok verseny szempontok intenzív elosztás exkluzív elosztás szelektív elosztás

7 7

8 8 Klasszikus csatornarendszer Irányított vertikális csatornarendszer Franchise Egyéb › beszerzési szövetség › ügynöki rendszer › speditőri rendszer › csomagküldő kereskedelem › direkt marketing › eladási prezentáció › online értékesítés

9 9 termékismeret belső információk piaci információk képzettség kommunikáció küldetéstudat titoktartás

10 10 vevőszolgálat key account menedzser üzletkötő közvetlen eladó

11 11 A franchise rendszergazda és a franchise átvevő között szerződéses kapcsolat jön létre, melyben az átvevő megkapja a jogot a franchise rendszer egy vagy több elemének birtoklására és működtetésére.

12 12 termék, cég, márkajelek átadása rendszerismeret átadása image használati jogának átadása segítség az üzlet kialakításában hirdetések, akciók, választék kialakítása tanácsadás, képzés, tapasztalatátadás áruk szállítása vagy kötelező beszerzési források meghatározása versenyképesség fenntartása területi védettség biztosítása

13 13 a vállalat előírt szempontok szerinti vezetése az átadó márkáinak és jeleinek alkalmazása a rendszer teljes alkalmazása üzleti titok megőrzése kötelező adat és eredményközlés kizárólagos beszerzés az átadó utasítási jogának elismerése a rendszerszabvány betartása az átadó szolgáltatásainak igénybevétele franchise díj fizetése

14 14


Letölteni ppt "1. 2 a gyártók & fogyasztók igényeinek összehangolása a hatékonyság növelése az elérhetőség javítása szakértői szolgáltatás biztosítása vásárlói igények."

Hasonló előadás


Google Hirdetések