Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Natív hirdetések Balatoni Emese.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Natív hirdetések Balatoni Emese."— Előadás másolata:

1 Natív hirdetések Balatoni Emese

2 Keresések a „native advertising” kulcsszóra
Natív hirdetések Keresések a „native advertising” kulcsszóra Natív hirdetések

3 Natív hirdetések - definícióK

4 Natív hirdetések - definíció
A tartalomhoz és az oldal designjához illeszkedő megjelenésű és/vagy funkcionalitású hirdetés. Natív hirdetések

5 DISPLAY VS NATÍV Natív hirdetések

6 Push vs pull Natív hirdetések

7 A natív hirdetés a Content marketing eszköztár része
Eredeti márkázott tartalom Szponzoráció PR Content Marketing Custom publishing Natív hirdetések Natív hirdetések

8 Márkázott eredeti tartalom
https://www.youtube.com/watch?v=kdpt3eYvLCs Natív hirdetések

9 Márkázott eredeti tartalom
https://www.youtube.com/channel/UClU6yS7x39Dczo05BEn3Lnw Natív hirdetések

10 Custom publishing Natív hirdetések

11 Custom publishing Natív hirdetések

12 Natív hirdetések Natív hirdetések

13 Natív hirdetések Natív hirdetések

14 A saját és fizetett média határterülete
Natív hirdetések Forrás: A saját és fizetett média határterülete Natív hirdetések

15 IAB natív hirdetési útmutató
Tartalma: Definíciós kérdések A natív hirdetésekkel kapcsolatos legfőbb szempontok Iránymutatás a hirdetések megjelölésének módjára Natív hirdetések

16 Natív hirdetési típusok feed-en belüli hirdetés
Natív hirdetések

17 NATÍV HIRDETÉSI TÍPUSOK FIZETETT KERESŐHIRDETÉS
Natív hirdetések

18 Natív hirdetési típusok tartalmi ajánlók
Natív hirdetések

19 Natív hirdetési típusok fizetett listaelemek
Natív hirdetések

20 Natív hirdetési típusok iab sztenderd formátumok natív elemekkel
Natív hirdetések

21 Natív hirdetési típusok egyedi formátumok
Natív hirdetések

22 Natív hirdetések mérése
Márkaismertség, márkakedveltség Impression, interakciók Social aktivitás, kattintás Kattintás, konverzió Natív hirdetések

23 Natív hirdetések jelölése
Egyezik a magyar joggal Lényeg („simply put”): Egy ésszerű fogyasztó képes legyen megkülönböztetni a szerkesztői tartalmat és a fizetett hirdetéseket A megjelölés Közvetítse, hogy fizettek a hirdetésért, hogy hirdetésről van szó, akkor is ha nem tartalmaz hagyományos promóciós elemeket Legyen elég nagy és látható, az oldal és az eszköz (számítógép, mobil) méretéhez is igazodva Magyar jog szerint akkor is meg kell jelölni, ha nem fizettek érte Natív hirdetések

24 A Kihívás A látogatók, a hirdető és a szerkesztőség szempontjainak összehangolása Natív hirdetések

25 Egy hírhedt példa Natív hirdetések

26 Natív hirdetések mobilon
A nak a natív hirdetések hozták 2013-ban az impressionök 5-10%-át, és a bevételek 60%-át. Forrás: Natív hirdetések

27 Natív hirdetések mobilon

28 A NATÍV HIRDETÉSEK ELŐNYEI

29 A natív hirdetések hátrányai

30 A content marketing és natív hirdetési ökoszisztéma
Natív hirdetések

31 Köszönjük a figyelmet! Balatoni Emese, Értékesítési vezető – Digitális Szolgáltatások,


Letölteni ppt "Natív hirdetések Balatoni Emese."

Hasonló előadás


Google Hirdetések