Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

NATÍV HIRDETÉSEK Balatoni Emese. 2 NATÍV HIRDETÉSEK Natív hirdetések Keresések a „native advertising” kulcsszóra.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "NATÍV HIRDETÉSEK Balatoni Emese. 2 NATÍV HIRDETÉSEK Natív hirdetések Keresések a „native advertising” kulcsszóra."— Előadás másolata:

1 NATÍV HIRDETÉSEK Balatoni Emese

2 2 NATÍV HIRDETÉSEK Natív hirdetések Keresések a „native advertising” kulcsszóra

3 3 NATÍV HIRDETÉSEK - DEFINÍCIÓK Natív hirdetések

4 4 A tartalomhoz és az oldal designjához illeszkedő megjelenésű és/vagy funkcionalitású hirdetés. NATÍV HIRDETÉSEK - DEFINÍCIÓ Natív hirdetések

5 5 DISPLAY VS NATÍV Natív hirdetések

6 6 PUSH VS PULL Natív hirdetések

7 7 A NATÍV HIRDETÉS A CONTENT MARKETING ESZKÖZTÁR RÉSZE Eredeti márkázott tartalom Custom publishing Natív hirdetések Content Marketing Szponzoráció PR

8 8 MÁRKÁZOTT EREDETI TARTALOM Natív hirdetések https://www.youtube.com/watch?v=kdpt3eYvLCs

9 9 MÁRKÁZOTT EREDETI TARTALOM Natív hirdetések https://www.youtube.com/channel/UClU6yS7x39Dczo 05BEn3Lnw

10 10 CUSTOM PUBLISHING Natív hirdetések

11 11 CUSTOM PUBLISHING Natív hirdetések

12 12 NATÍV HIRDETÉSEK Natív hirdetések

13 13  Natív hirdetések NATÍV HIRDETÉSEK

14 14 NATÍV HIRDETÉSEK Natív hirdetések A saját és fizetett média határterülete Forrás:

15 15 IAB NATÍV HIRDETÉSI ÚTMUTATÓ Natív hirdetések  Tartalma:  Definíciós kérdések  A natív hirdetésekkel kapcsolatos legfőbb szempontok  Iránymutatás a hirdetések megjelölésének módjára

16 16  Natív hirdetések NATÍV HIRDETÉSI TÍPUSOK FEED-EN BELÜLI HIRDETÉS

17 17 NATÍV HIRDETÉSI TÍPUSOK FIZETETT KERESŐHIRDETÉS Natív hirdetések

18 18 NATÍV HIRDETÉSI TÍPUSOK TARTALMI AJÁNLÓK Natív hirdetések

19 19 NATÍV HIRDETÉSI TÍPUSOK FIZETETT LISTAELEMEK Natív hirdetések

20 20 NATÍV HIRDETÉSI TÍPUSOK IAB SZTENDERD FORMÁTUMOK NATÍV ELEMEKKEL Natív hirdetések

21 21 NATÍV HIRDETÉSI TÍPUSOK EGYEDI FORMÁTUMOK Natív hirdetések

22 22 NATÍV HIRDETÉSEK MÉRÉSE Natív hirdetések Márkaismertség, márkakedveltség Impression, interakciók Social aktivitás, kattintás Kattintás, konverzió

23 23 NATÍV HIRDETÉSEK JELÖLÉSE Natív hirdetések  Lényeg („simply put”):  Egy ésszerű fogyasztó képes legyen megkülönböztetni a szerkesztői tartalmat és a fizetett hirdetéseket  A megjelölés  Közvetítse, hogy f izettek a hirdetésért, hogy hirdetésről van szó, akkor is ha nem tartalmaz hagyományos promóciós elemeket  Legyen elég nagy és látható, az oldal és az eszköz (számítógép, mobil) méretéhez is igazodva Egyezik a magyar joggal Magyar jog szerint akkor is meg kell jelölni, ha nem fizettek érte

24 24 A KIHÍVÁS Natív hirdetések A látogatók, a hirdető és a szerkesztőség szempontjainak összehangolása

25 25 EGY HÍRHEDT PÉLDA Natív hirdetések

26 26 NATÍV HIRDETÉSEK MOBILON Natív hirdetések A -nak a natív hirdetések hozták 2013-ban az impressionök 5-10%-át, és a bevételek 60%-át. Forrás:

27 27 NATÍV HIRDETÉSEK MOBILON Natív hirdetések

28 28 A NATÍV HIRDETÉSEK ELŐNYEI Natív hirdetések

29 29 A NATÍV HIRDETÉSEK HÁTRÁNYAI Natív hirdetések

30 30 A CONTENT MARKETING ÉS NATÍV HIRDETÉSI ÖKOSZISZTÉMA Natív hirdetések

31 KÖSZÖNJÜK A FIGYELMET! Balatoni Emese, Értékesítési vezető – Digitális Szolgáltatások,


Letölteni ppt "NATÍV HIRDETÉSEK Balatoni Emese. 2 NATÍV HIRDETÉSEK Natív hirdetések Keresések a „native advertising” kulcsszóra."

Hasonló előadás


Google Hirdetések