Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

A GOOGLE ADWORDS VÁLTOZÁSAINAK KÖVETÉSE, A VÁLTOZÁSOK VÁRHATÓ IRÁNYA. HOGYAN HASZNÁLJUK EREDMÉNYESEN AZ ADWORDS - ÖT ? Szaladják Linda Google AdWords hirdetési.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "A GOOGLE ADWORDS VÁLTOZÁSAINAK KÖVETÉSE, A VÁLTOZÁSOK VÁRHATÓ IRÁNYA. HOGYAN HASZNÁLJUK EREDMÉNYESEN AZ ADWORDS - ÖT ? Szaladják Linda Google AdWords hirdetési."— Előadás másolata:

1 A GOOGLE ADWORDS VÁLTOZÁSAINAK KÖVETÉSE, A VÁLTOZÁSOK VÁRHATÓ IRÁNYA. HOGYAN HASZNÁLJUK EREDMÉNYESEN AZ ADWORDS - ÖT ? Szaladják Linda Google AdWords hirdetési specialista előadása

2 KÉT EGYETEMISTA VILÁGSIKERE : A GOOGLE Elindul a Google: garázscég, napi keresés Naponta 3 milliárd keresés Megszületik az AdWords, 2002-től egyre ismertebb Adsense rendszer – a hirdetési platform kiszélesedése 2015.

3 A VÁLTOZÁSOK IRÁNYA Fókuszban a felhasználói élmény növelése

4 STRATÉGIA MEGVALÓSÍTÁS OPTIMALIZÁLÁS

5 CÉL ÉS CÉLCSOPORT ELÉRÉS – SEARCH, DISPLAY, REMARKETING INTEGRÁLÁS

6 Kampánybeállítás Konverziómérés Hirdetéscsoportok

7 Ellenőrzés Kizárások Hatékonyságnövelés

8 MINŐSÉGI MUTATÓ Cél: A felhasználó a kereséssel pontosan azt találja meg, amire szüksége van. Jobb hirdetési pozíció Alacsonyabb kattintási ár

9 A MINŐSÉGI MUTATÓ SZEMPONTRENDSZERE Várható átkattintási arány Mennyi a valószínűsége annak, hogy a hirdetésekre kattintanak, amikor azok az adott kulcsszóra megjelennek Hirdetés relevanciája A kulcsszó milyen szorosan kapcsolódik hirdetéshez Céloldallal kapcsolatos élmény Mennyire fogják jónak találni a felhasználók a céloldalt, amely a hirdetésre kattintáskor megjelenik előttük

10 A CÉLOLDALLAL KAPCSOLATOS ÉLMÉNY Releváns, hasznos és eredeti tartalom Átláthatóság és megbízhatóság A navigáció egyszerűsége A céloldal betöltési ideje

11 A MINŐSÉGI MUTATÓ ELLENŐRZÉSE

12 L EHETŐSÉGEK A HIRDETÉSEK VONZÓBBÁ TÉTELÉRE

13 Főcím Leírás első sora + mondatvégi írásjel A szövegben számjegy Kiemelő bővítmény Hívásbővít mény Belső link bővítmények Vonzó hirdetésszöveg Kulcsszó a hirdetésszövegben 30 % CTR növekedés 10 % CPC csökkenés 10 % Konverzió növekedés

14 REMARKETING

15 L EGJELLEMZŐBB REMARKETING CÉLOK kosárelhagyáshasonló, kiegészítő termékekegyéni ajánlatok bizonyos felhasználói csoportok számáraügyfélmegtartásmárkaépítéskreatív megoldások

16 R EMARKETING STRATÉGIÁK Minden korábbi látogató célzásaTermékkategóriák látogatóinak célzásaNem konvertáló látogatók célzásaKosárelhagyó látogatók célzásaCross-sell és up-sell értékesítések segítéseCélzás konverzió után eltelt idő alapján

17

18 Szaladják Linda Online marketingszakértő Google AdWords hirdetési specialista Facebook: Havonta egy ingyenes kampánytanácsadás – részletek a weboldalon!


Letölteni ppt "A GOOGLE ADWORDS VÁLTOZÁSAINAK KÖVETÉSE, A VÁLTOZÁSOK VÁRHATÓ IRÁNYA. HOGYAN HASZNÁLJUK EREDMÉNYESEN AZ ADWORDS - ÖT ? Szaladják Linda Google AdWords hirdetési."

Hasonló előadás


Google Hirdetések