Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

E-MAIL DIREKT MARKETING A digitális reklám eszközei Kemecsei Attila.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "E-MAIL DIREKT MARKETING A digitális reklám eszközei Kemecsei Attila."— Előadás másolata:

1 DIREKT MARKETING A digitális reklám eszközei Kemecsei Attila

2 2  HÍRLEVÉL : Rendszeres kommunikációra és kapcsolattartásra szolgál a hírlevél, melyet a cégek a már meglevő adatbázisukra küldenek ki, a felhasználó előzetes hozzájárulásával (opt-in vagy double opt-in). Az alkalomszerű promócióra (pl. értékesítés ösztönzés) inkább az marketing kampány ajánlott. A hírlevélben általában erősebb a hangsúly azon, hogy a cégünk imázsát növeljük, hasznos tartalmakkal elkötelezzük az olvasónkat márkánk, szolgáltatásunk iránt.  E-DM: Levélreklám, általában alkalomszerű online direkt marketing promóció. A levél küldője a felhasználó előzetes hozzájárulásával (opt-in vagy double opt-in) egy harmadik fél reklámajánlatát tartalmazó -t juttat el a postafiókjába. ALAPFOGALMAK I. E-DM

3 3  SPAM: Kéretlen üzenet. A netikett kirívóan durva megsértése. Az internetről összeszedett címek, levelezési listák vagy hírcsoportok elárasztása kéretlen - általában a küldő reklámját tartalmazó- üzenettel.  Jogi mellett egyéb technikai korlátok: Pl: max 200 kbyte méretű levél. (nagy elemszámú kiküldésnél inkább kbyte), Maximum pixel méretű kép használata, stb Hírlevél ≠ DM ≠ SPAM ALAPFOGALMAK II. E-DM

4 4 Hírlevél Banner E-DM levél Hírlevél szponzoráció MARKETING HIRDETÉSI FELÜLETEK

5 5 A folyamatosan, évről-évre növekvő marketing büdzsék helyett kisebb és eredmény orientált média vásárlás lesz inkább jellemző. ELŐTÉRBEN AZ EREDMÉNYEK! E-DM

6 6  Határozott és számszerűsített elvárások felülről  Aki képes mérni!  Aki képes egyedi ajánlatokat, üzeneteket alkotni a potenciális ügyfeleinek  Aki hatékonyan kezelni tudja a megnövekedett látogatószámot.  ahol van online igénylési lehetőség  Jó érkeztető oldal ahol nem vész el a CT  operatív háttér (terhelhető szerver, profi call center, stb)  Aki nyitott az új innovatív megoldásokra (viselkedés alapon targetálás, beágyazott videó, adatbázis építő hot lead ) KINEK AJÁNLOTT AZ MARKETING? E-DM

7 7

8 8  Statikus szűrés:  A regisztrációkor begyűjtött adatok. PL: demográfia, lakhely, jövedelem, érdeklődés Szűrés példa: 30-59, nő, Budapest SZŰRÉSI LEHETŐSÉGEK I.

9 9  Dinamikus szűrés  Viselkedés alapon. Megnyitások és kattintások logolása alapján affinitás szűrés.  Megnyitó eszköz, op.rendszer Brief: Telco cég új Iphone 6 kampány ajánlatkérés. Telco kampányok kattintói, Apple környezetből. Szűrés: Telco kattintók, IOS, MAC OS op.rendszer megnyitók SZŰRÉSI LEHETŐSÉGEK II.

10 10 SZŰRÉSI LEHETŐSÉGEK III.

11 11 Az ajánlatot lehet kérni:  Mail alapon  CT alapon  Lead alapon  Vásárlás alapon  Fentiek bármely kombinációja. E-DM AJÁNLATKÉRÉS Display, RTB, Online video

12 12  Jó tárgy - Magasabb AV  Jó kreatív - Magasabb CT szám  Jó érkeztető - Magasabb lead szám  Erős operatív háttér (call center, értékesítők) - Jó konverziós ráta  Jó termék, erős üzenet – Minden könnyebb! A SIKERES E-DM KAMPÁNY ESZKÖZEI ÉS ÖSSZEFÜGGÉSEI Display, RTB, Online video

13 13 1.Tárgymező – figyelemfelkeltő 2.Perszonalizáció – Fontos, hogy nevükön szólítsuk a címzettet 3.First view – Call to action! 4.Szöveg – tiszta, világos és érthető legyen 5.Képek használata 6.Levél végén ismét call to action gomb SIKERES KAMPÁNY - 6 BIZTOS TIPP Display, RTB, Online video

14 14 E-DM KREATÍV – EYE TRACKING

15 15 Éves költés alapján reklámpiac meghatározói Radikális marketing büdzsé csökkentés és átalakítás (és elbocsátások) Szigorodó kockázatkezelési előírások, scorecard és csökkenő hitelkihelyezés. Legérzékenyebb területek: Jelzáloghitelezés és Autófinanszírozás Mesterségesen jelzáloghitelezésre felduzzasztott fiók és humán erőforrás Romló körülmények (Csökkenő nyereségesség, különadók) miatt növekvő eredménykényszer! ESETTANULMÁNY I. – BANKSZEKTOR E-DM

16 16 Forint helyett kitalált árak tallérban feltüntetve!  Ügyfél: Bank – Termék: jelzáloghitel kampány  Brief - ajánlat:  ABC, városi  Kiküldés mennyisége: db  Kiküldés net-net ára: 1 tallér/db  Kiküldés net-net ára összesen: tallér  CT garancia: 2% vagyis db  Eredmények:  AV: db, 22%  CT: db, 4%  Lead mennyiség: 800 lead (1.000 tallér per lead alapon rendel ügyfél) ESETTANULMÁNY II. E-DM

17 17 E-DM

18 18 E-DM

19 19 E-DM

20 20 E-DM

21 21 E-DM

22 22 E-DM

23 23 E-DM

24 24 E-DM

25 KÖSZÖNÖM A FIGYELMET! Kemecsei Attila Jaguár Média KFT, Enicon Hungary KFT, Network.hu KFT Tulajdonos, Ügyvezető 06/


Letölteni ppt "E-MAIL DIREKT MARKETING A digitális reklám eszközei Kemecsei Attila."

Hasonló előadás


Google Hirdetések