Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

TV PIACI KÖRKÉP 2014 NIELSEN KÖZÖNSÉGMÉRÉS. TÉVÉNÉZÉSRE FORDÍTOTT IDŐ.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "TV PIACI KÖRKÉP 2014 NIELSEN KÖZÖNSÉGMÉRÉS. TÉVÉNÉZÉSRE FORDÍTOTT IDŐ."— Előadás másolata:

1 TV PIACI KÖRKÉP 2014 NIELSEN KÖZÖNSÉGMÉRÉS

2 TÉVÉNÉZÉSRE FORDÍTOTT IDŐ

3 Copyright ©2012 The Nielsen Company. Confidential and proprietary. 3 EGY FŐRE JUTÓ NAPI TÉVÉNÉZÉSI IDŐ (PERC/FŐ/NAP) 2014-ben a teljes népesség napi átlagban három perccel többet tévézett, mint egy évvel korábban. © Nielsen Közönségmérés 2013 és 2014 egész év, egész nap, „Total TV”

4 Copyright ©2012 The Nielsen Company. Confidential and proprietary CSATORNATÍPUSOK KÖZÖNSÉGARÁNYA 2014 nyertesei az általános szórakoztató és a közszolgálati csatornák. © Nielsen Közönségmérés 2013 és 2014 egész év, teljes lakosság, egész nap

5 Copyright ©2012 The Nielsen Company. Confidential and proprietary. 5 KÖZÖNSÉG-ÖSSZETÉTEL VÉTELI PLATFORM SZERINT 2014-ben jelentősen erősödött a digitális kábel részesedése a nézőtáboron belül. © Nielsen Közönségmérés 2013 és 2014 egész év, teljes lakosság, egész nap, „Total TV”, ADH% a legjobb vételi mód szerint

6 TELEVÍZIÓS REKLÁMOK

7 Copyright ©2012 The Nielsen Company. Confidential and proprietary. 7 TV REKLÁMOK NÉZETTSÉGE 2014-BEN Az egy főre jutó reklámnézési idő a teljes tévénézési idő 9%-a volt. Naponta 7,1 millió ember nézett TV-t. Ebből 6,5 millió látott reklámot. 45 mért csatorna A napi TV-nézési idő 289 perc. Ebből 26 perc reklámnézés. Egy néző naponta átlagosan 86 darab reklámot látott. © Nielsen Közönségmérés 2014 egész év, teljes lakosság, egész nap, minden szpotszinten mért csatorna

8 Copyright ©2012 The Nielsen Company. Confidential and proprietary. 8 REKLÁMOK MEGJELENÉSSZÁMA ÉVENTE A televíziós reklámok megjelenésszáma 2010 óta folyamatosan növekszik mért csatorna mért csatorna mért csatorna 47 mért csatorna mért csatorna © Nielsen Közönségmérés egész évek, egész nap, minden szpotszinten mért csatorna

9 Copyright ©2012 The Nielsen Company. Confidential and proprietary. 9 ÁTLAGOS REKLÁMHOSSZ ÉS HIRDETÉSSZÁM, 2014 Egy hirdetés átlagosan 25 mp hosszú volt, egy reklámblokkban átlagosan 7 db reklám szerepelt. Átlagos reklámhossz: 25,0 mp Megjelenésszám aránya hosszúság szerint Átlag: 7,0 db 1 szpot/blokk 2-5 szpot/blokk 6-10 szpot/blokk 11 vagy több szpot/blokk Reklámblokkok hirdetésszám alapján 30% 49% 6% 15% Összesített reklámidő: óra azaz 4,25 év © Nielsen Közönségmérés 2014 egész év, egész nap, minden szpotszinten mért csatorna

10 Copyright ©2012 The Nielsen Company. Confidential and proprietary. 10 HIRDETŐK ÉS REKLÁMFILMEK 2014-BEN Az új reklámok 40%-a hétfőn jelent meg, a leggyakoribb hirdetés szer volt képernyőn. Egy reklámfilm átlagosan 728 alkalommal került adásba. Aktív hirdetők száma: 612 aktív márkák száma: féle hirdetés került adásba, ebből volt új reklámfilm. © Nielsen Közönségmérés 2014 egész év, egész nap, minden szpotszinten mért csatorna

11 Copyright ©2012 The Nielsen Company. Confidential and proprietary. 11 SZEKTOROK ÉS TERMÉKOSZTÁLYOK 2014-BEN A top 3 szektor a hirdetések 53%-át, a top 10 termékosztály a hirdetések 37%-át tette ki. 37 mért csatorna Megjelenésszám szektorok szerint (Top 10)Megjelenésszám termékosztályok szerint (Top 10) © Nielsen Közönségmérés 2014 egész év, egész nap, minden szpotszinten mért csatorna

12 Copyright ©2012 The Nielsen Company. Confidential and proprietary. 12 MEGJEGYZÉSEK: Időszak: január 1 – december 31. Idősáv: egész nap (02-26h) Célcsoport: Total Individuals (4+) (Universe: Cases: 2 535) Csatorna: Teljes TV nézési adatok esetén: Total TV Reklámok esetén: 49 érintett darab (ATV, AXN, CARTOON NETWORK, CBS REALITY, COMEDY CENTRAL, COOL, DISCOVERY CHANNEL, DISNEY CHANNEL, DUNA TV, DUNA WORLD, F+, FEM3, FILM CAFE, FILM MANIA, FILM+2, FOX, LifeNetwork, M1, M2, M3, MINIMAX, MTV (MUSIC TELEVISION), MUSIC CHANNEL, MUSICMIX, MUZSIKA TV, NAT GEO WILD, NATIONAL GEOGRAPHIC CHANNEL, NICKELODEON, OzoneNetwork, PARAMOUNT, PRO4, RTL II, RTL KLUB, RTL+, SLAGER TV, SOROZAT+, SPEKTRUM, SPEKTRUM HOME, SPORT1, SPORT2, STORY4, STORY5, Super TV2, TV PAPRIKA, TV2, UNIVERSAL CHANNEL, VIASAT3, VIASAT6, VIVA) Reklám definíció: A Szpot adatbázis rögzítési alapelvei szerint reklámnak az minősül, ami „REKLÁM” nyitó- és zárószignál közti műsorelemként jelenik meg. Amennyiben a két reklámfilm közötti csatornaazonosító helyett hirdetés látszódik a képernyőn, akkor az is reklám. Reklám továbbá az is, amikor a képernyő sarkában látható óra alatt találkozunk egy hirdetéssel, valamint a műsorok közben megjelenő virtuális reklám is. A Szpot adatbázis ugyanakkor tartalmazza a „Fizetett politikai hirdetés” szignálok közötti megjelenéseket is, de nem foglalja magába sem a műsorszponzorációt, sem a „Vásárlási műsorablak” tartalmát.

13 Kapcsolat: Nielsen Közönségmérés Kft. H Budapest, Hermina út Telefon: , Fax: internet: A Nielsen Közönségmérésről A Nielsen Közönségmérés Magyarországon egyedüliként foglalkozik műszeres közönségméréssel. A Nielsen Közönségmérés adatai egy független és átlátható rendszeren alapuló „közös valutát” biztosítanak naponta az ügynökségek, hirdetők és reklámidőt értékesítők számára. A cégünk által folytatott közönségmérés függetlenségét, szakmai megbízhatóságát és hitelességét több különböző, független értékelés és auditálás erősítette meg. A Nielsenről A Nielsen a fogyasztók médiahasználatáról és vásárlásairól információkat, valamint ismereteket szolgáltató globális vállalat; vezető piaci pozíciókban a marketing és fogyasztói információ mellett médiaadatok feltárásában, mint a televízió, online kutatás, mobil és más médiumok, szakvásárok, stb. A vállalat a világ több mint 100 országában aktív. Központja az USA-ban, New Yorkban és a hollandiai Diemenben található. További információkért kérjük, látogasson el honlapunkra:


Letölteni ppt "TV PIACI KÖRKÉP 2014 NIELSEN KÖZÖNSÉGMÉRÉS. TÉVÉNÉZÉSRE FORDÍTOTT IDŐ."

Hasonló előadás


Google Hirdetések