Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Értékesítési csatorna HEFOP 3.3.1.. Értékesítési csatorna fogalma Önálló szervezetek olyan csoportjai, amelyek abban a folyamatban vesznek részt, amelynek.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Értékesítési csatorna HEFOP 3.3.1.. Értékesítési csatorna fogalma Önálló szervezetek olyan csoportjai, amelyek abban a folyamatban vesznek részt, amelynek."— Előadás másolata:

1 Értékesítési csatorna HEFOP

2 Értékesítési csatorna fogalma Önálló szervezetek olyan csoportjai, amelyek abban a folyamatban vesznek részt, amelynek eredményeként a termék vagy a szolgáltatás használatra vagy fogyasztásra rendelkezésre áll.

3 HEFOP A termékek áramlásának klasszikus útja Termelő Nagykereskedő Kiskereskedő Végső fogyasztó

4 HEFOP Értékesítési út Szűkebb értelemben azt az utat érjük, amelyet egy-egy termék megtesz a termeléstől a végső fogyasztásig.

5 HEFOP Csatornaszintek I. Minden közvetítő, aki részt vesz a munkában a csatorna egy-egy szintjét alkotja. Zérószintű csatorna: gyártó közvetlenül a végső fogyasztónak értékesít pl.: Tupperware, AVON, Sunrider, stb.

6 HEFOP Csatornaszintek II. Egyszintű csatorna: egyetlen közvetítőt tartalmaz Kétszintű csatorna: két közvetítő tevékenykedik Háromszintű csatorna: három közvetítőből áll (nagykereskedő-közvetítő-kiskereskedő)

7 HEFOP Csatorna által a végső fogyasztóknak nyújtott szolgáltatások Megfelelő tételnagyság Kényelmes térbeli elhelyezkedés Termékválaszték Vevőszolgálat


Letölteni ppt "Értékesítési csatorna HEFOP 3.3.1.. Értékesítési csatorna fogalma Önálló szervezetek olyan csoportjai, amelyek abban a folyamatban vesznek részt, amelynek."

Hasonló előadás


Google Hirdetések