Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Keresőmarketing nap Birkás Dávid 2008. november 20.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Keresőmarketing nap Birkás Dávid 2008. november 20."— Előadás másolata:

1 Keresőmarketing nap Birkás Dávid november 20.

2 Keresőmarketing szempontjából: Nem elégséges néhány kulcsszóra dolgozni, egyszerre kell figyelembe venni a szezonalitást és a termékskálát Jellemzően alacsony a márkaismertség és nagy a lepattanó userek aránya Növelni kell a hozzáadott értéket Ár-összehasonlító oldalak

3 Kritikus az oldal látogatottságának / átkattintási arányának szempontjából Sok területen kell egyszerre jelen lenni Folyamatos munka Optimalizáció

4 Szöveges hirdetési formák igen nagy jelentőséggel bírnak Display hirdetések növelik a márkaismertséget, de különösen rövid távon nem hoznak nagymértékű plusz bevételt Hirdetési lehetőségek

5 Látogatottság Átkattintások száma impulzusszerűen csökken Gazdas á gi v á ls á g hat á sa Forrás: Google- Web Search Volume: (Shopping)

6 2007 slágertermékei: LCD TV + MP3 2008: notebook, játékkonzol, mobiltelefon Luxus fogyasztási cikkek háttérbe szorulása Háztartási gépek, a praktikum kerül előtérbe Tendenci á k

7 Keresések eloszlása

8 Tizenévesek hatása a családon belüli fogyasztásra Internetet leginkább használók Határozott elképzelés a vásárlás terén Fogyasztás

9


Letölteni ppt "Keresőmarketing nap Birkás Dávid 2008. november 20."

Hasonló előadás


Google Hirdetések