Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

REMARKETING STRATÉGIÁK. Kocsis Márk üzletágvezető, Digitális Marketing Tanácsadás linkedin.com/in/kocsismark.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "REMARKETING STRATÉGIÁK. Kocsis Márk üzletágvezető, Digitális Marketing Tanácsadás linkedin.com/in/kocsismark."— Előadás másolata:

1 REMARKETING STRATÉGIÁK

2 Kocsis Márk üzletágvezető, Digitális Marketing Tanácsadás linkedin.com/in/kocsismark

3 ONLINE MARKETING FOLYAMATA MÉRÉSCÉLZÁSREKLÁMOZÁS 1 23

4 REMARKETING A remarketing lehetővé teszi, hogy olyan embereket érjen el, akik korábban már meglátogatták weboldalát, így biztosítva hatékony eszközt arra, hogy a megfelelő embereket a megfelelő üzenetekkel célozhassa meg.

5 REMARKETING Egy felhasználó felkeresi webhelyét, de nem vásárol, illetve nem végzi el az elvárt műveletet. A Google elhelyez egy „sütit” (cookie) a felhasználó böngészőjében, és ily módon az megjegyzi, hogy felkereste Önt. A felhasználó elhagyja webhelyét, és átlátogat másik webhelyekre a Google Display Hálózaton. A „süti” aktiválja a hirdetés megjelenítését a GDN webhelyein. Ezzel még egy esélyt kap arra, hogy hirdetést jelenítsen meg a felhasználó részére.

6 TAG MANAGER

7 REMARKETING  cookie alapú követése a látogatóknak napig  Google, Facebook, AdRoll  célcsoportok közvetlen elérése, hirdetése

8 FACEBOOK REMARKETING  címek / Mailchimp  Facebook azonosítók  weboldal látogatók

9 REMARKETING KAMPÁNY Google:  Kereső > 1000 fő  Display > 100 fő Facebook  Display > 20 fő

10 REMARKETING SZŰRÉS GoogleFacebook címNincsVan AzonosítóNincsVan URL / URL mintaVanNincs Logikai kombinációVanRészben Hasonló közönségVan Forgalmi forrásVanNincs DemográfiaVanNincs TechnológiaVanNincs ViselkedésVanNincs Forgalmi forrásVanNincs Első látogatásVanNincs Dinamikus termékVanNincs Hirdetés tartalmaVanNincs Aloldal megtekintések sorozataVanNincs

11 REMARKETING Kommunikáció Értékesítés Újra / Kereszt Ért. Remarketing

12 AZ IDŐ HATÁSA – KONVERZIÓS ARÁNY

13 REMARKETING SZŰRÉS GoogleFacebook címNincsVan AzonosítóNincsVan URL / URL mintaVanNincs Logikai kombinációVanRészben Hasonló közönségVan Forgalmi forrásVanNincs DemográfiaVanNincs TechnológiaVanNincs ViselkedésVanNincs Forgalmi forrásVanNincs Első látogatásVanNincs Dinamikus termékVanNincs Hirdetés tartalmaVanNincs Aloldal megtekintések sorozataVanNincs

14 REMARKETING LISTÁK

15 REMARKETING KOMBINÁCIÓ Megnézte a terméket Vásárlók Kosár oldal célcsoport

16 ORGANIKUS KERESŐBŐL ÉS Keresőből jött Megnézett legalább 2 oldalt

17 HEZITÁLÓK VAGY Többször megnézte az információs oldalakat Betette a kosárba a terméket Nem vásárolt ÉS

18 PIACVÉDELEM Ügyfél vagy járt egy regisztrációhoz köthető oldalon ÉS Rákeresett a versenytársunkra (!)

19 PIACSZERZÉS Nem járt az oldalunkon

20 PIACSZERZÉS Nem járt az oldalunkon ÉS Rákeresett a versenytársunkra (!)

21 ALKALMAZÁS LETÖLTÉS Mobil eszközről látogatta meg az oldalunk ÉS A cégünk nevére keresve jött be.

22 Kocsis Márk linkedin.com/in/kocsismark


Letölteni ppt "REMARKETING STRATÉGIÁK. Kocsis Márk üzletágvezető, Digitális Marketing Tanácsadás linkedin.com/in/kocsismark."

Hasonló előadás


Google Hirdetések