Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Szalay Kitti Balogh Gergely Nagy Viktor „Az elégedett banki ügyfél” OVERNIGHT 2014.11.21.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Szalay Kitti Balogh Gergely Nagy Viktor „Az elégedett banki ügyfél” OVERNIGHT 2014.11.21."— Előadás másolata:

1 Szalay Kitti Balogh Gergely Nagy Viktor „Az elégedett banki ügyfél” OVERNIGHT

2 Tartalom I. Az ügyfélelégedettségről II. Az ügyfélelégedettség három megközelítése III. Javaslatok az ügyfélélmény javítására Ügyfél- kapcsolatok Folya- matok IT 2

3 Az ügyfélelégedettség erős elköte- leződés kimagasló szolgálta- tás pozitív benyomás ügyfél- kontaktus 3

4 elégedett ügyfél lojális ügyfél magasabb jövedelmezőség jó hírnév, továbbajánlások növekvő értékesítés Ügyfél nélkül nincs profit 4

5 Ügyfélkapcsolatok TÁVOZÁS UTÁN PANASZKEZELÉS NETBANK, ÜGYFÉLSZOLGÁLAT PÉNZÜGYI TANÁCSADÁS FIÓKBAN SZEMÉLYRE SZABOTT SZOLGÁLTATÁS KEDVEZŐ FELTÉTELEK, DÍJAK MEGBECSÜLÉS DEDIKÁLT TANÁCSADÓ FIÓKIG VEZETŐ ÚT KÖNNYEN MEGKÖZELÍTHETŐ FIÓK FIÓKKERESŐ ALKALMAZÁS ONLINE BEJELENTKEZÉS NYITVATARTÁSI IDŐ MÓDOSÍTÁSA 5

6 Ne csak az új ügyfelek részesüljenek kedvezményekben! Hűségprogram Készpénz visszatérítés Ajándék- utalványok Számlavezetési díj kedvezmény Ügyféltalálkozó Díjazzuk hűségét! 6

7 Folyamatok A nem hatékony folyamatok leggyakoribb OkaKövetkezményeMegoldása Fölösleges műveletek, túlzott adminisztráció Lassú ügymenet Folyamatfejlesztés Nem hatékony szervezeti felépítés Racionalizáció Emberi hiba Hibás szolgáltatás Automatizálás, szabályozás, ellenőrzés RendszerhibaIT fejlesztés A háttérműveletek az ügyfelek számára láthatatlanok. A nem megfelelően működő folyamatok jelentősen gyengítik az ügyfélélményt. 7

8 A Six Sigma módszer DefiniálásMérésElemzésFejlesztésEllenőrzés 93,32% 3 sigma 99,38% 4 sigma 99,99966% 6 sigma 8

9 IT megoldások CRM Ismerd meg az ügyfeled! Személyre szabott kiszolgálás Automatikusan jobb kondíciók ajánlása 9

10 Applikációk 10 Innovatív megoldások, technikai lehetőségek kihasználása Kényelmes, extra szolgáltatások nyújtása A pénzügyek integrálása a mindennapokba

11 Köszönjük a figyelmet!


Letölteni ppt "Szalay Kitti Balogh Gergely Nagy Viktor „Az elégedett banki ügyfél” OVERNIGHT 2014.11.21."

Hasonló előadás


Google Hirdetések