Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

SEGÍTS OKOSAN! Kampány 2011.02. 11.-2011. 03.31..

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "SEGÍTS OKOSAN! Kampány 2011.02. 11.-2011. 03.31.."— Előadás másolata:

1 SEGÍTS OKOSAN! Kampány

2 Korábbi együttműködések Az Unilever támogatásának köszönhetően az első évben (2009) 56 millió forint, a második évben (2010) 24,6 millió forint értékben szerezhettünk be félautomata defibrillátorokat.

3 A programról röviden Az Unilever multinacionális nagyvállalat erőforrásai felhasználásával, 17 márkájával támogatja az Országos Mentőszolgálatot.

4 Adomány Az Unilever a „Segíts Okosan!” akció időszaka alatt megvásárolt termékei árából 1-1 Ft-ot felajánl annak érdekében, hogy az OMSZ valamennyi mentőautóját félautomata defibrillátorokkal szerelhesse fel (az uniós forrásból történő műszer beszerzés 2013-ig valósul meg, addig ez komoly segítséget jelent).

5 Edukáció A program egészét végigkíséri a lakosság elsősegély ismereteinek bővítését szolgáló intenzív PR kampány print és TV-s (RTL Klub) megjelenéssel.

6 Sajtópályázat Sajtópályázatot hirdetünk újságírók számára abból a célból, hogy a mentők mindennapjainak nehézségeire, munkájuk fontosságára széles körben ráirányítsa a figyelmet.

7 Mentőállomások versenye

8

9 Tel.: 0620/


Letölteni ppt "SEGÍTS OKOSAN! Kampány 2011.02. 11.-2011. 03.31.."

Hasonló előadás


Google Hirdetések