Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

A Calderoni projekt az OFI szakmai tevékenységében Calderoni Taneszköz-információs és Oktatástechnológiai Központ Kőrösné Mikis Márta Budapest, 2008. április.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "A Calderoni projekt az OFI szakmai tevékenységében Calderoni Taneszköz-információs és Oktatástechnológiai Központ Kőrösné Mikis Márta Budapest, 2008. április."— Előadás másolata:

1 A Calderoni projekt az OFI szakmai tevékenységében Calderoni Taneszköz-információs és Oktatástechnológiai Központ Kőrösné Mikis Márta Budapest, április 1.

2 Szakmai programok január 1.-március 31. EDUCATIO kiállítás Digitális taneszközpályázat Kompetencia kerekasztal konferenciák Informatika kerekasztal konferenciák Digitális tudástárak – országos konferencia Referensképzés Calderoni szakmai találkozók Záró konferencia

3 EDUCATIO kiállítás OPKM, META, Calderoni projekt, ÚPSZ, Országos Kredittanács, Arany János Program, OTDK, Nemzetiségi Koordinációs Iroda, digitális tábla, e-pergamen, plenáris előadás, kerekasztal- beszélgetések…

4 „Így használom a digitális eszközöket…” pályázat Kiírók: Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet Calderoni Taneszköz-információs és Oktatástechnológiai Központ Informatika-Számítástechnika Tanárok Egyesülete (ISZE) Nemzeti Tankönyvkiadó HUNDIDAC Szövetség Új Pedagógiai Szemle (ÚPSZ) (Határidő: április 30.)

5 A pályázat célja: „Best practice” feltárás az IKT alkalmazásban Minden iskolatípus, szaktárgy, tevékenység Mindenféle digitális technika (SDT, Internet, multimédia, e-tananyag, interaktív tábla, robot, kamera, mobil technikák, stb.) Módszertan bemutatása, képességfejlesztés, okt.-nev. folyamatba illeszthetőség, NAT- kompatibilitás… Adaptálhatóság!!! – fő szempont  feladat: szakértői bírálatok, zsűrizés

6 Kompetencia Kerekasztal konferenciák (1. Eger, EKF, május 9. – előkészítés) 2. Budapest (EDUCATIO), január –a projekt bemutatkozása, fejlesztések mintapéldái 3. Eger (EKF), február –fejlesztések osztályozási szempontjai, hozzáférés 4. Szombathely (NYME), február –a referensképzés előkészítése, tanárképzés megújítása 5. Debrecen (DE), március 3-4. –disszeminációs kérések, IKT-felkészültség

7

8 Informatika Kerekasztal konferenciák 1. Budapest (EDUCATIO), január 18. –a projekt bemutatkozása, a keretrendszer jellemzői 2. Eger (EKF), február 12. –tematizálás, szabványosítás, paraméterbővítés 3. Szombathely (NYME), február 26. –a referensképzés előkészítése, kezelési jellemzők 4. Szeged (SZE), március 4. –adatfeltöltés, terepkutatás, továbbfejlesztés

9 Publikus felület WEB2 portál (menedzselt) Intelligens (tematikus) kereső Saját megjelenítő (XML stream)

10 Digitális konferencia DIGITÁLIS ÉS NYOMTATOTT TUDÁSTÁRAK EGYMÁSRA ÉPÜLÉSE –Konferencia a digitális tananyagok alkalmazóinak és fejlesztőinek –Időpont: Budapest, március 7. 9 plenáris előadás (OFI-s és felkért előadók) Hozzászólások, vita a résztvevők (pedagógusok) bevonásával Interaktív tábla bemutató A 21. század taneszközei – kerekasztal-beszélgetés (6 fő)  ÚPSZ

11

12 Animációk VulkánVulkánVulkán FöldrengésekFöldrengésekFöldrengések Doppler effektusDoppler effektusDoppler effektusDoppler effektus Indukált feszültségIndukált feszültségIndukált feszültségIndukált feszültség

13 Továbbképzés, szakmai találkozók… Referensképzés: a felsőfokú intézmények delegáltjainak, március 13. és 20. Szakmai találkozó, projektmegbeszélés (Göd): 1. Előkészítés, ütemezés: december Tartalomszolgáltatás, EDUCATIO, kerekasztalok: január Referensképzés előkészítése, FEMIP-kapcsolat: február Zárás, értékelés: március 27. délután 3.Záró konferencia: március 27. A projekt eredményeinek bemutatása, kerekasztal-beszélgetés (fejlesztők, felhasználók, referensek)

14 Hozzáadott érték „hálózatépítés”, kapcsolattartás, együttműködés fejlesztése Calderoni csapat + felsőoktatási intézmény + konzorciumi partnerek (+ iskolák) nyitás a közoktatás felé (rendezvények!) kapcsolódás más digitális rendszerekhez (HEFOP, SDT…) e-learning tananyagelemek népszerűsítése minta új pályázók számára …

15 Hogyan tovább? Digitális taneszköz-pályázat értékelése (OFI) Disszeminációs feladatok (publikálás, VII. Nevelésügyi Kongresszus…) Új pályázók Együttműködési megállapodások, közös projektek felhasználókkal, kiadókkal (pl. NTK) Intelligens iskola programhoz kapcsolódás Comenius EduMedia díjra pályázat A forráskezelő rendszer használati tapasztalatainak összegyűjtése, továbbfejlesztési javaslatok …

16 Köszönöm a figyelmet! Tudástárak?


Letölteni ppt "A Calderoni projekt az OFI szakmai tevékenységében Calderoni Taneszköz-információs és Oktatástechnológiai Központ Kőrösné Mikis Márta Budapest, 2008. április."

Hasonló előadás


Google Hirdetések